Uutisissa puhutaan kuinka Uusimaa vetää asuinalueena keskituloisia enemmän kuin muut maakunnat.
Jos muistellaan mitä oli nykyisessä Hennassa vielä viisi vuotta sitten niin Hennaa voidaan pitää myös suurena kasvukeskuksena. Ennen siellä oli vain variksenpesiä mutta nyt siellä nousee jo asuintaloja. Tosin vielä hitaasti mutta varmasti.
Hennassa on Päijäthämeen tulevaisuus.
Henna on kasvukeskus
17
474
Vastaukset
- vitutttttt
Henna on noussut kaupungin rahoilla ja se yksi talo olisi tullut johonkin muuhun korpeen jos hennaa ei oli ollut. Henna ei ole mikään kasvukeskus.
- Tilastotietoa
Hennan kylä on muuttotappio aluetta.
- orimattilanhelmi
Kyllä Henna täyttää kasvukeskuksen merkit. Vielä kolmisen vuotta sitten ajelimme vaimon kanssa siellä suunnalla ja oli pahanen soratie yli rautatie sillan ja kivikkoista maastoa.
Nyt on tilanne aivan toinen. Odottakaas kun se bulevaardi valmistuu kokonaan. Vastaavaa saa hakea aina Hesaa myöten.
Nyt rakennetaan ensin kutsuva asuinalue juna asemineen ettei sitä voi kukaan vastustaa.
Onko sinunkin tulevaisuutesi Hennassa? - Hennaseis
Villikkalakin on enemmän kasvukeskus kuin henna. Siellä on jopa vetovoimainen vesiosuuskunta villihiisi jonka takia suuri muuttoliike on kääntynyt villikkalaan päin. Siellä rakennetaankin enemmän kuin hennassa ja tietkin ovat paremmassa kunnossa. Busseissa kulkee enemmän porukkaa ja koulut sekä palvelutkin lähempänä. Kaupungin olisikin satsattava enemmän näihin todellisiin kasvukeskuksiin.
- poromies
Pakko kysyä missä on tämä Villikkala? Etsimme uutta paikkaa Orimattilasta ja tulemme Näkkäläjärveltä.
- poromestari
Villikkala.
- Teretulemast
Villikkla on Suomen uljain kylä, jolla on huippuvelkainen vesiosuuskunta villihiisikin, jolla ei ole omaa toiminta-aluetta kuten muilla Suomen osuuskunnilla. Eli ei tarvitse edes liittyä vesi eikä paskaputkiin. Muuttakaa vain tänne.
- LööperiJooseppi
Muuta sinäkin Hennaan! Paikka on aito erämaan helmi. Koe uudisraivaajien henki. Kauppojen puute on ratkaistavissa villin lännen pioneerihengellä. Pyyhi perse kävyllä. Keitä pontikkaa yhteisöllisessä ympäristössä, halutessasi pääset myös MTV:n uuteen tosi-tv ohjelmaan: Hennan pirtutrokarit.
Hieno kommentti!
Jos tuo kommenttisi olisi mainoslause jolla hennaa yritetään myydä niin kiinnostus olisi heti herätetty. Sinussa on myyntimiehen vikaa!- turhaluulo
Henna ei herää vaikka siellä olisi ilmaista pirtua ja ilotalo.
- näintakkikääntyi
Raksa-Rane kirjoitti:
Hieno kommentti!
Jos tuo kommenttisi olisi mainoslause jolla hennaa yritetään myydä niin kiinnostus olisi heti herätetty. Sinussa on myyntimiehen vikaa!jopas jotakin kun Raksa-ranekin taipuu jo Hennan taakse. Pittääpä ottaa pienet sen kunniaksi.
- Olisitko.jo.hiljaa.doku
Raksa-Rane kirjoitti:
Hieno kommentti!
Jos tuo kommenttisi olisi mainoslause jolla hennaa yritetään myydä niin kiinnostus olisi heti herätetty. Sinussa on myyntimiehen vikaa!Sinussa sen sijaan on juoponvikaa ja paljon.
- poistoonhet
Ylläpito poistaa tämänkin kommenttisi
- Sääliksi.käy
Raksa-Rane kirjoitti:
nimimrkki " Sääliksi.käy" lähtee kommentteineen ihan kohta
Voi pientä Raunoa. Onko sinulla pikkupili ongelmia päässä? Kyllä minä nyt mieleni pahoitin.
- kultakuumehennaan
Henna voi olla maaperältään rikasta aluetta sillä sieltä löytyi oikoradan rakentamisen myötä kalliosta jalokivi nimeltään hohtokordieriitti. Maailman harvinaisuus. Sitä saattaa olla enemmänkin ja voisi hyödyntää?
Hennnasta voisi tulla uusi Klondyke.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872