Oon siis 14v. Kysykääs!
Kysykää mitä vain Asperger tytöltä
9
156
Vastaukset
Miksi haluat, että sinulta kysellään?
Miksi kerroit etukäteen juuri iän, sukupuolen ja diagnoosin?
Onko se diagnoosi?- Astyty
Koska on tylsää. Koska huvitti. Kyllä on.
Esseevastaus: millaisesta musiikista pidät?
- Astyty
Pidän aika sekavasta musiikista. Pääasiassa kuuntelen Twenty One Pilotsia mutta melkein mikä vain vauhdikas musiikki käy. En kuitenkaan pidä musiikkia joissa käsitellään väkivaltaa, kirosanoja, huumeita, seksiä yms joka kattaa melko ison osan vauhdikkaasta musiikista. Myös rauhallinen musiikki käy jos laulun sanoista löytyy jokin sanoma tai tarina. Klassista musiikkia (ja Disneyn orkesterimusiinkia) kuuntelen iltaisin koska en saa muuten nukuttua.
(Tästä tuli nyt vähän lyhyt mutta on kiire)
- sdfgsdr
Minkälaista on musiikki, josta pidät?
- WDasfg
Onko lauseenvastikkeiden välttely nyt yhtäkkiä ruvennutkin häiritsemään sinua? :)
WDasfg kirjoitti:
Onko lauseenvastikkeiden välttely nyt yhtäkkiä ruvennutkin häiritsemään sinua? :)
Minua häiritsevät stalkkaajat ja kiusaajat. Kaikenlaiset ilkeämieliset ihmiset. Etenkin anonyymit. Toivon aidosti kuolemaasi ja harkitsen palstalta lähtemistä.
- AS-nuori
Miten asperger siulla ilmenee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056