Olen syöttnyt kissa kuivamuonaa Canagania. Nyt ajattelin kokeilla toita merkkiä, Brit-kuivamuonaa. Lisäksi kissani saa raakaa kananlihaa, Brit märkäruokaa, kananmunan kelyuaisen kerran viikossa. Canagania yyö hyvin ja on hyvässä kunnossa. Mutta mitä kokemuksia teillä on Britistä.
mikä on hyvä kissankuivamuona
11
230
Vastaukset
- 654645645645
Brit Care on ihan ok kuivaruoaksi, Brit Premium on saman tsekkiläisen valmistajan halvempi ja heikompi brändi. Brit Care on lihapitoisuudeltaan aika samaa luokka kuin Canagan, joten kokeile pienellä pussilla?
- Britikit
Britin märkäruat taitaa vain olla täydennysravintoja?
- KRRMVNPUI
Olet oikea esimerkillinen uusavuton poloinen kissanrääkkääjä. Vie piikille. ÄLÄ OTA ENÄÄN!
- Kurrnaus
Onpa surkea yritys trollilta. Ei noin ilmiselvään jaksa kukaan edes hermostua. Kertoo paljon tasosta millä liikut. Sitäpaitsi kirjoitetaan "enää" ei "enään".
- Soolo
Kissani syö hyvällä ruokahalulla sekä Canagania ett BRIT CARE kuiva- ettå m'ärkäruokaaOlen saanut KISSAN 12 VIIKKOISENA ERITTÄIN HYVÄLTÄ KASVATTAJALTA, NIIPÄ MITÄÄN ONGELMIA OLE OLLUT. hÄN ON NYT REILUT 4 VUOTTA, ei koskaan sairastanut, eikä tee tarpeitaan kuin omaan hiekkalaatikkoonsa, joka putsataan kerran päivässa ja pestään kerran viikossa kloridilla.
Soolo on erittäin kiltti kissa, mutta vaatii aika paljon , ESIM.JOS HALUAA KORKEIMÄLLE HYLLYLLE, se on nostettava sinne ,ja. kun haluaa alas minun on käännettävä selkäni seinää vasten, että Soolo pääsee olkapäiitä pitkin alas.
Nukku yöt vieressäni, kaulallani. Joskus se on kuuma. mutta en raaski ajaa sitä poiskaan
Koirani taas nukkuu jalkataitteessa.
Soolo ja Touho ovat parhaita kavereita keskenän. Yhtä ihania molemmat.- huomioinut
Hyvältä kuulostaa.Ruokinta ja hoitotapasi ovat varmasti hyviä.On hienoa lukea kirjoituksia, joista hehkuu aito välittäminen.
- joolo
Erittäin hyvältä kasvattajalta vai myyjältä? :D Canagan ihan ok, mut tohon hintaan nää.. bataatti, herne, peruna, herneproteiini, alfalfa, ei ittee ainakaa nappaa. Jos kasvattaja saa ton kympillä nii sit ymmärrän.
Kissa ei kauheasti hyödy kasvisproteiinista, herne ym. Niillä saadaan edullisesti ruan proteiinimäärä laskennallisesti hyväksi. Lihan ,kalan ja munien proteiini tärkeää
Hiilihydraatit, viljat, sokerit ei myöskään hyviä kissalle
Kiinnitä huomiota näissä asioissa kun tutkit kissanruokaa valintaa tehdessäsi
- Soolo
Kiass
- coonipoika96
Brit premiun märkäruuat on melkosta sontaa..sisältävät mm. sokeria ja samoin kuivaruuat.
Brit Care on taas parempi laatuista murkinaa kissalle,sanoisin että ihan ok merkki :) - hitonhienoo
elänlääkärit OSAIS kertoo kuten minulle kissojeni ruuista.HYVIN toivorikkaana elän!!et PAIKALLISLEHDET edes vaivautuisivat TEKEMÄÄN edes kerran vuodessa JUTUN ELÄNLÄÄKÄREISTÄ.he nykyajan lääkärit ovat todella AMMATTINSA osaavia.HIENOA porukkaa.ja toivon heille JAKSAMISTA työssään.siel on hää ja narunpääs mie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155