Scengen-todistus

Helpert

Tarvitseeko Kanarian saarille schengen-todistuksen?

13

826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppoaheinäntekoa

      Kyllä tarvitsee. Sen saa kätevimmin Brysselistä joko henkilökohtaisesti noutaen tai jos joku suomalainen meppi hoitaa asian antamallasi valtakirjalla. Todistus pitää olla kolmena kappaleena EU:n virallisella sinetillä varustettuna. Kommunistien pitää kääntyä meppi Kyllösen puoleen. Keput voivat pyytää Jäättenmäen apua, kokoomuslaiset Virkkuselta ja demarit.... no heitä on niin vähän Suomessa että tuskin ne muutamat edes matkustavat Kanarialle. Niin ja vielä persujen ja sinisten liittouman yhdysmiehenä toimii Pakkas-Aho.

    • Hispaano

      Suositellaan myös Schengen-todistusta!

    • OltavaTodistus

      Ei vaadita mitään Eu-todistuksia. Kansakoulun päästätodistus riittää ja hyväksytty kertolaskukokeen suoritus 6:n kertotaululla. Kansakoulutodistuksesta pitää pyytää kouluhallitukselta virallisesti todistettu jäljennös. Esitä todistus lentokoneessa lentoemännälle. Saat siitä vahvistuksena gini-tonicin. Kanarialla kansakoulutodistuksella saa -20% alen suomi-kuppiloissa sisäänpääsymaksusta.

      • KertotaulutOk

        Nää on kyllä hyviä ! 😂🤣
        Täällä Tenskulla näitä luen iltojen iloksi. Olen talvet eikä mulla oo mukana ees sitä kansakoulutodistusta.
        Tosin mihinkä sitä tarviaisin kun en käy Suomi-kuppiloissa.


      • RetuVaan

        Hyvin on vastattu todistuksista. Pientä korjattavaa toki on. Kansakoulutodistuksessa ei saa olla vitosia tai nelosia. Uskonto on oltava vähintään 8, muuten ei ole varmistusta että uskoo paikallista poliisia tai muuta viranomaista. Tuo gini-tonic vahvistus on täyttä huuhaata. Lentokoneessa riittää pelkkä Sipulan tai Urpo-Orpon sanomalehdestä revitty kuva. Se todistaa hätätilassa olevan lähtömaan ja sillä saa ilmaisen aterian.


    • Helpert

      Schengen-todistus tarvitaan kyllä Barcelonassa.

    • Aspirina

      On se kumma, että täältä aina poistetaan asillinen kommentti! Tiettyjä lääkkeitä tarvitsevilla pitää olla Schengentodistus, että voivat tuoda ne mukanaan. Apteekissa kerrotaan, että tarvitseeko sitä.

    • Rolle101

      Voi hyvä tavaton.Vai että Schengen todistus.Enpä ole sellaisesta kuullutkaan.

    • Rolle101

      Mikä ihmeen Schengen todistus?

    • Hoäjxjöx

      Kaatolupa (rippitodistus) pitää olla ehdottomasti mukana jos aikoo matkustaa inglesin kaltaiseen synnin pesään sekä myös hygieniapassi jos aikoo ruokailla tietyissä ravitsemusliikkeissä.

    • Viidentoista vuoden ikä tai vastaavat tiedot riittää,noin yleensä.

    • pimeitÄ

      Ehdottomasti otatte neuvola kortin mukaan. Voi zsiisus näitä kysymyksiä.

      • Krutsinasukki

        Älähän nyt. Ei meillä eläkeläisillä vissiin ole niitä neuvolakortteja ollut alunperinkään.
        Ap:n kysymys on ihan hyvä ja vastata saa sekä asiallisesti, että hyvällä huumorilla höystäen.
        Itselläni ei ole kyseistä todistusta.
        Joku voi lääkkeitä varten tarvita. Apteekissa tietävät näistä.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe