Lapsi (12v.) käyttää aivan liikaa puhelinta verrattuna suosituksiin (2h päivässä). Mitä tehdä? Olen joskus kuullut, että on joitain sovelluksia, joilla käyttöä pystyy rajoittamaan, mutta mitä sellaisia on ja miten ovat toimineet? Ja kannattaako enää 12-vuotiaalle asentaa sellaista?
Mitä tehdä, jos lapsi käyttää liikaa puhelinta?
Turhautunutt
3
64
Vastaukset
- Näin
Prepaid ja saldoa siihen kymppi tai kaksi kuussa. Eipä sit paljoa puhelinta räpläile.
Kuule, ota se puhelin välillä pois lapseltasi.
- t.rex
Miksi pitää rajoittaa kun puolet skidien sosiaalisesta elämästä on siinä kännykässä. Oon ite 40v dinosaurus mutta silti tajuan. Ollaanhan mekin kaikki nyt somessa, käytännössä sama asia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1551898- 1211891
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561582Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1741425Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1581378
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591178
- 1191065