Tytöille: Minkä ikäisen kanssa voisit olla?

gallubbiii

Kerro oma ikäsi ja syntymävuosi ja laita ikähaarukka minkä ikäisen kanssa voisit seurustella.

12

674

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TheGreatestShowManOnXD

13, 05, ja joku 14v-16v. HUOM! En huoli mitää lapsellista poikaa, vaa poikaa joka osaa olla ystävällinen mutta tietyissä tilanteissä järkevä.

• åboboi123

Hei, mistä oot? Olis kiva tavata sut!

• TheGreatestShowManOnXD

No en mä ny sikti oo varma, et etinkö ketään. Jos tosiaan asut turussa, nii voitais ehkä nähdäkkin, koska päästöis hyvin bussil kulkee. En viitti ny omaa paik.kuntaa tähän laittaa, et mua ei tunnistettais. Onks sul s-posti. Oikei mitää muut en viitti laittaa, enkä haluis koska oon tottunu köyttää enimäksee s-postii.:D

• TheGreatestShowManOnXD

Ja sit tiedoks et jos annat sun s-postin nii sano sit et mist oot, eli ooks sää niiku toi nim.merkki vai et. Joo, hölmölt kuulostaa mut silti. Mun sähk.postis on siis ihan toine nimi mikä mul ittel on et se siis nii ku ei oo kun nimi, mut voin sanoo sen samal et mikä mun oikee nimi on, samal ku sanon et oon just tääl täl nim.merkil oleva. Mut en tosiaankaa ooo alus valmis seksii, ja sillee. Ja oon ihan hetero.

• Tiedämmetiedämme

Jokainen tietää jo nyt kuka olet.

• TheGreatestShowManOnXD

Siis höh? Älä jaksa.

• TyttöLuokasta

Olla vai seurustella?
      Voisin olla 16-46 mutta seurustella vain 16-kuten itsekin.

• Tällanen

14/04 tyttö ja voisin olla 14-16v kaa

• HELSINKIt

10/08 tyttö helsingistä ettin seurystelu kumppanii.

• poikaaaa

16-30 pojan kanssa

• katse18

Minimissään vuotta nuoremman kaa

• 14v ja eiks se oo oikeestaa ihan sama sen jälkee ku murrosikä on iskeny ettei mua haittaa enää ikä?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      347
      1287
    2. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      763
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      55
      748
    4. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      735
    5. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      653
    6. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      621
    7. 46
      621
    8. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      59
      616
    9. 57
      608
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      45
      567
    Aihe