On taas se aika vuodesta ku koulussa on liikunnassa uintia johon en ole varmasti menossa. Mä en vaan pysty menemään uimaan muiden samanikästen ärsyttävien poikien kans ja riisuutumaan sinne.. joten auttakaapa että miten voisin lintsata nämä kaksi uinti kertaa.. jos haluan lintsata koko koulupäivän niin miten saisin itseni sairaaksi ja näytellä tämän vanhemmilleni ja entä jos menenkin kouluun mut haluan jotenkin valehdella liikunnassa etten pysty uida. Millaisia syitä pitäisi olla että ei tarvitsisi uida? Ja mulla saattaa ihan oikeasti olla joku uimahallikammo.. että riittääkö se jos kertoo liikunnanopettajalle? Mutta siis kertokaa esimerkiksi, että miten sairastua! 😶
Apua!! Kuinka lintsata koulupäivä??
apuauintiataas
5318
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 5
Vanhimmat
Käänny uintiäivän ajaksi hartaaksi musliminaiseksi ja vaadi saada uida burgha päällä niin luokkasi poijat eivät sua silloon tunnista eivätkä täten ollen saata sinua kiusatakaan
No tuota en ihan taida jaksaa tehdä joten parempia ehotuksia? Onks muilla samanlaista ettei halua uimaan?
Älä oikeesti, sillä yls mun entinen poikkis ja entinen kaveri sai ehtoja kesälomalle ku lintsadivat ja jäivät tarpeeks monta kertaa siit kii. Pahimmassa tapauksessa jos lintsaa ihan omakdi huvoåiksee, ja dilleen ja tollee tolladten syiden takii nii helposti voi myös jäädä luojalle. Tai myöskin voi jäädä sit jäki istuntoon, jos jäät kii. Älä yritä siis.
Luuletko, että pärjäät elämän läpi sillä, että lintsaat ja koetat luikerrella epämiellyttävien asioiden ohi.
Epämukavuutta pitää oppia sietämään. Opettelu kannattaa aloittaa viimeistään nyt, kerran vanhemmat eivät ole opettaneet.
- Kuumemittari lämpimän veden alle/kuumaan lamppuun kunnes lämpötila on noin 38 astetta ja näytät sen vanhemmille.
- Syöt aamupalan ja sen jälkeen laitat vitusti suolaa veteen ja juot kunnes oksennat. Tai sit vaan laitat sormet/hammasharjan kurkkuun. Aamulla sun maha on tyhjä, eikä vanhempasi todennäköisesti usko sua jos sä vaan yökit tyhjää. Sen takii syö.
Turha sitä kukkahattutätien on sanoa muille "älä lintsaa, et muuten pärjää elämässäs. Siis mitä? Ajattelitko jättää yhdet läksyt tekemättä? Eieiei, jäät varmasti luokallesi, etkä työelämässä saa mitään aikaan. Sä haluut juoda yhden oluen kaveris kanssa? Jos tippakin alkoholia pääsee elimistöösi, niin susta tulee narkkari ja alat vetää kokaa ja piikittää heroiinia suoneen." kaltaista sontaa
Lintsaa vielä kun voit. On OK lintsata koulusta kunhan siitä ei tee tapaa. Ota pari päivää vapaata aina silloin tällöin jos siltä tuntuu, kunhan opiskelet kaikki asiat mitä käytiin läpi kun et ollut läsnä. Tärkeintähän ei ole se läsnäolo, vaan että hallitsee asiat. Työ on sitten ihan eri asia.