Apua!! Kuinka lintsata koulupäivä??

apuauintiataas

On taas se aika vuodesta ku koulussa on liikunnassa uintia johon en ole varmasti menossa. Mä en vaan pysty menemään uimaan muiden samanikästen ärsyttävien poikien kans ja riisuutumaan sinne.. joten auttakaapa että miten voisin lintsata nämä kaksi uinti kertaa.. jos haluan lintsata koko koulupäivän niin miten saisin itseni sairaaksi ja näytellä tämän vanhemmilleni ja entä jos menenkin kouluun mut haluan jotenkin valehdella liikunnassa etten pysty uida. Millaisia syitä pitäisi olla että ei tarvitsisi uida? Ja mulla saattaa ihan oikeasti olla joku uimahallikammo.. että riittääkö se jos kertoo liikunnanopettajalle? Mutta siis kertokaa esimerkiksi, että miten sairastua! 😶

5

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isän.neuvo

Käänny uintiäivän ajaksi hartaaksi musliminaiseksi ja vaadi saada uida burgha päällä niin luokkasi poijat eivät sua silloon tunnista eivätkä täten ollen saata sinua kiusatakaan

• apuauintiataas

No tuota en ihan taida jaksaa tehdä joten parempia ehotuksia? Onks muilla samanlaista ettei halua uimaan?

• MirandaUusi

Älä oikeesti, sillä yls mun entinen poikkis ja entinen kaveri sai ehtoja kesälomalle ku lintsadivat ja jäivät tarpeeks monta kertaa siit kii. Pahimmassa tapauksessa jos lintsaa ihan omakdi huvoåiksee, ja dilleen ja tollee tolladten syiden takii nii helposti voi myös jäädä luojalle. Tai myöskin voi jäädä sit jäki istuntoon, jos jäät kii. Älä yritä siis.

• Luuletko, että pärjäät elämän läpi sillä, että lintsaat ja koetat luikerrella epämiellyttävien asioiden ohi.

Epämukavuutta pitää oppia sietämään. Opettelu kannattaa aloittaa viimeistään nyt, kerran vanhemmat eivät ole opettaneet.

• boyssa

- Kuumemittari lämpimän veden alle/kuumaan lamppuun kunnes lämpötila on noin 38 astetta ja näytät sen vanhemmille.

- Syöt aamupalan ja sen jälkeen laitat vitusti suolaa veteen ja juot kunnes oksennat. Tai sit vaan laitat sormet/hammasharjan kurkkuun. Aamulla sun maha on tyhjä, eikä vanhempasi todennäköisesti usko sua jos sä vaan yökit tyhjää. Sen takii syö.

Turha sitä kukkahattutätien on sanoa muille "älä lintsaa, et muuten pärjää elämässäs. Siis mitä? Ajattelitko jättää yhdet läksyt tekemättä? Eieiei, jäät varmasti luokallesi, etkä työelämässä saa mitään aikaan. Sä haluut juoda yhden oluen kaveris kanssa? Jos tippakin alkoholia pääsee elimistöösi, niin susta tulee narkkari ja alat vetää kokaa ja piikittää heroiinia suoneen." kaltaista sontaa

Lintsaa vielä kun voit. On OK lintsata koulusta kunhan siitä ei tee tapaa. Ota pari päivää vapaata aina silloin tällöin jos siltä tuntuu, kunhan opiskelet kaikki asiat mitä käytiin läpi kun et ollut läsnä. Tärkeintähän ei ole se läsnäolo, vaan että hallitsee asiat. Työ on sitten ihan eri asia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      4906
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1898
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1768
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      68
      1440
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1417
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1174
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      30
      1147
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1036
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1005
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      954
    Aihe