Käsityönä tehty, seinään kiinnitettävä ruokabaari. Uudet 2 Karlien upotettavat ruokakupit jotka ovat 0,7 litran vetoisia. Baarit valmistetaan yksilötyönä, pinnan värin voi valita tai jättää puun väriseksi. Myös koiran nimen tai rodun pään kuten kuvassa saksanpaimenkoira on mahdollista polttaa baariin. Toisessa kuvassa ranskanbuldoggi esimerkkinä eri roduista. Postitus 12,90 euroa. Mukaan kiinnitystarvikkeet ja proput ruuvit kunhan seinämateriaali ilmoitetaan. Seinäkiinnitys siten että ruuveja ei jää näkyviin. Halutessasi veden pitävä lakka päälle, pohjaväristä tai polttokuvasta tai muusta riippumatta. Myös muita uniikkeja lemmikkituotteita kaupan
Myydään uusi koiran ruokabaari
1
116
Vastaukset
Ei tänne saakaan kuvaa. Kuvia sähköpostitse [email protected]. Myös yksilöllisiä puisia tuhkauurnia joka kannattaa hankkia ajoissa. Luopumisen hetkellä ei tarvitse sellaisia miettiä. On visakoivua, een-puuta, loimukoivua, käsin kaiverrettua, balsaa jne. Kokoja kissoista 40-50kiloisiin koiriin asti. Myös yksi desin vetävä pönttö pieneläimille ja tilauksesta juuri sen kokoinen ja mallinen kuin tahdot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244