Terskan pitäminen esillä

jätkäkätjä

Haluisin alkaa pitämään terksaa tosiaa esillä koko aika mut ongelmana se että nahka melko löysä ja menee takaisin aina päälle. Oon katellut sellasia kumilenkkejä jotka tarkoitettu kyseiseen asiaan, vois vetästä terskan taakse ettei nahka mee siihen päälle.
Hyvät puolet: terska ei ala haista, kun saa tuulettua koko aika. Terska suurenee koska veren kierto siellä lisääntyy.
Mahdolliset huonot puolet: nahka kutistuu terskan taakse eikä mee enää päälle. totuttelu alkuun kun terska paljaana, tuntoherkkyyden pieneneminen.
Kertokaa omia kokemuksia, oliko vaikeeta totutella, mitä kommentia ootte saanu jos nuppi aina paljaana.

10

1837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esinahkainen

Kyllä se nahka siellä takana alkaa pysyä, kun vaan aina aamulla vetäsee sen taakse, ja aina kusella käydessä. Minusta ainakin kalu näyttää paremmalta, kun terska on paljaana. Terska tuntuu aluksi aremmalta paljaana, mutta äkkiä se tottuu. Kyllä mulla ainakin nahka menee päälle jos haluaa, eikä se ole kutistunut. Muijilta tullu kehuja pelkästään kun esinahka on takana.

• Ihmeellinen muoti-ilmiö tämäkin.... Kuka sitä teidän terskaanne sieltä housuista kesken normipäivien askareiden tulee kurkkimaan.

Jos vehje alkaa haista, niin kyllä vika on silloin hygieniassa eikä siinä, että nahka on edessä.

Kuten jo todettu, niin joidenkin väitteiden mukaan terskan tuntoherkkyys vähenee siitä, että se on jatkuvasti paljaana ja kosketuksissa vaatteiden kanssa. Tosin tästähän voi olla hyötyäkin, jos vaikkapa kärsii ennenaikaisista siemensyöksyistä.

En oikein keksi perustetta sille, että miksi verenkierto lisääntyisi oleellisesti, jos nahka on takana.

Onko kenelläkään tullut koskaan mieleen, että evoluutio on suunnitellut sen esarin siihen ihan jonkun syyn takia?

• Poika24vee

Itellä on välillä esinahka kokonaan terskan takana. Esari on itsestään alkanut sinne valuun. Tuun kyllä vähän inhottavalle paljas terska hankautuu boksereihin ja helposti tulee puoliseisokkia.

Kun vetää esarin takas terskan päälle nii jonkin aikaa se siellä pysyy mutta jossain vaiheessa tuntee kun esari vetäytyy terskan päältä pois. Olen kyllä myös aatellu, että vois kokeilla pitää kokonaan takana kun ei se siinä päällä tahdo pysyä.. onko muilla jätkillä tälläista kokemusta?

• poitsutäält

Mulla on sama kokemus. Esinahka ei enää pysy terskan päällä vaan vetäytyy itsestään pois. Mutta se on ihan hyvä, koska terska saa tuuletusta eikä ole enää kosketukselle arka. Suosittelen, että pidät kokonaan takana.

• skaterdude

Mul kans välillä esinahka kääntyy itsestään taakse mut ei kokonaan vaan sillei et vähän on terska paljaana. Toi ei mitenkään häiritse kun terskaa on niin vähän esillä. Oon kyl koittanu pitää terskan kokonaan paljaana. Riippuu housuista viitsiikö tollai tehä. Farkuissa ei kyl pysty mut jos on jotku pehmeemmät housut niin ok.

• Poika24vee

Miten kaua siihe menee tottua, että on koko ajan esari takana? Ite tosiaan oon nyt yrittänyt aina kun mahdollista vetää esarin takas terskan päälle. Välillä pysyy kauemmin mutta välillä taas esari menee heti takas terskan taakse..

Pysykö sullaki ennen esari terskan päällä ja millon se alko menee itestää terskan taakse? Ja saatko siis vedettyä esarin terskan päälle kuitenkin? Kiva kuulla jonkun muunkin kokemus tästä...

• Poika16v

Esinahkan takana pitäminen ei onnistunut puuvilla boksereissa mutta kun käyttää polyamidista valmistettuja boksereita jossa kangas on pehmeää ja liukasta niin ei hierrä terskaa ja esaria on mukava pitää takana

• Horinmummo

Mul meni 3 kuukautta. Alotin pitää takana ku olin 12 ja nyt oon 14 ja siit lähtien on ollu takana. Siihen on tottunu niin hyvin ettei normisti ees ajattele asiaa

• Bku

Terskan pitäminen esillä??? {WHAT} No oon tyttö joten en ymmärrä näistä asiosta.

• marjaniemen14voskari

Jos se pitää olla esillä niin ei muuta kuin housista ulos et kaikki näkee esarin tai terskan :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      59
      3913
    2. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      163
      3001
    3. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      156
      2178
    4. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      17
      1907
    5. 138
      1780
    6. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      46
      1662
    7. Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään

Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit
      Maailman menoa
      279
      1522
    8. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1488
    9. Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus

Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y
      Luterilaisuus
      241
      1406
    10. Ranta-Kosulassa riitaisaa!!

Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on
      Tuusniemi
      71
      1366
    Aihe