Vieläkö tällä palstalla kirjoittaa Steinerfaija - nimimerkki, joka oikeasti on nainen. Nykyisin hän kirjoittaa samalla "murteella", edelleen mieheksi tekeytyneenä nimimerkillä Ammattikasvattaja.
Ilmeisesti aivan tietoinen juttu steinerkoululta, että laittoivat yhden "koulun omistajista" kirjoittamaan ja kommentoimaan muka Steinerkin äänenä palstalle. Ei mene enää läpi!
Törkeitä kommentteja oli niin steinerfaijalla, kuin mitä nyt on ammattikasvattajalla. Steinerkoulun johtoklaania.
Steinerfaija
tiedotustakaikille
3
208
Vastaukset
- paksusorminen
Kyseinen nainen kirjoittaa tällä hetkellä muilla palstoilla nimimerkillä ammattikasvattaja.
- amaattikasvattaja
Näin on.
Moro,
Minä olin Steinerfaija. Kun nuorin lapsi meni lukioon, ei hirveästi enää innostanut. Ammattikasvattajasta en tiedä, kuka hän on. Steinerfaija-nimimerkillä kirjoitin aina sille tilille kirjautuneena. Olen vissiin unohtanut sen tilin salasanan :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666044Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per563036- 312193
- 131817
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181760
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463