Joskus 80-luvun puolivälissä Inglesissä käydessäni jouduin vahingossa kuppilaan jossa oli se Markku Aron ex avomuija emännöimässä. Siis se joka lauloi: Huone sataviis sinne tule siis ja paa paa piirakkata, paa paa piirakkata, jne. Mikä sen kuppilan nimi oli? Eukon kanssa kun ei muisteta.
Mikä oli kuppilan nimi
IkäJaMuistamattomuus
3
343
Vastaukset
- juhaner
nykyinen iskelmä baari
- MukaRavintola
Milloinka karhu on ylennetty ravintolaksi? Ainakin eilen vielä se oli makkaraperunakioski siellä toisen kerroksen putkikäytävällä.
Iskelmäbaari ja Saku´s Galley muodostivat kuppilaparin,mutta muistelen,että Nisa Soraya emännöi jotakin(en käynyt)ravintolaa joka oli Avenida Italian varrella.Siellä kävi myös M.Arokin,mutta jonkin vuoden yhteisen taipaleen jälkeen Nisan nimi oli edelleen baarin(ravintolan?)ulkopuolella.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683139
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432078- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556