Kusin mahdollisuuteni

pettynytboy

Oon 14v kasiluokalla oleva poika ja ihastuin lukuvuoden alussa yhteen rinnakkaisluokkalaiseen tyttöön ja tiesin hänen olevan sinkku. En uskaltanut ottaa mitään kontaktia kasvotusten tai viestillä koska pelkäsin että hän torjuu minut ja sana leviäis ja kaikki muut jätkät sitten naureskelis mulle. Nyt huomasin tässä kuussa sitten että tämä tyttö on alkanu seurusteleen yhen ysiluokan jätkän kans näin vaan kun ne pussaili tuola yhen käytävän nurkassa. Tuntuu että mun koko elämä on ihan pilalla en voi aatella muuta kuin tätä tyttöö ja vihaan itseäni kun oon näin ujo luuseri enkä uskaltanu mennä jutteleen mulla ois voinu olla ees vittu mahollisuus mutta nyt on myöhästä ja nuo varmaan on vielä vuosia yhesä enkä koskaan saa uutta mahollisuutta mitä mä nyt oikeen teen :(((

3

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luultavasti sinulla ei olisi ollut mahdollisuuksia, olisitpa tehnyt sitä taikka tätä. Tytöt nimittäin katselevat mieluummin itseään vähän vanhempia poikia kuin itsensä ikäisiä. Yhden vuoden ikäero ei vaikuta paljolta, mutta 14-vuotiaan silmissä 15-vuotias on jo lähestulkoon aikuinen, kun taas saman ikäiset pojat vaikuttavat lapsellisista.

Jos asia sinua yhtään lohduttaa niin tyttösi ihastus vanhempaan poikaan ei kestä montaakaan vuotta, tuskin edes montaa kuukautta. Ymmärrän, että olisit halunnut jakaa ensisuudelmasi hänen kanssaan, mutta nyt joudut tekemään ne haparoivat eleet jonkun toisen kanssa. Kunhan saat vähän luottamuksen tuulta puserosi alle, uskallat lähestyä tyttöäsi aivan uudella rohkeudella jonain toisena päivänä. Tällöin hän kenties on jälleen suhteiden rasituksista vapaa taikka sitten ei ole. Seikka, että teinitytöllä on poikakaveri, jonka kanssa kokeilla pussaamista ei tarkoita että hän olisi menossa tämän kanssa naimisiin. Voit siis aivan vapaasti flirttailla tytön kanssa, joskin siitä saattaa tulla nenä kipeäksi kun muistaa, että hän kaveeraa tällä hetkellä sinua vanhemman pojan kanssa.

Mikäli odotat taikka joudut odottamaan muutaman vuoden ennenkuin pääset tyttöä lähestymään, saattaa mielesi siinä vaiheessa olla hänen suhteen jo täysin muuttunut. Itse asiassa saatat silloin taputtaa itseäsi olkapäälle, että ymmärsit aikoinaan pysyä hänestä erossa ja antaa hölmömpien pussailla hänen kanssaan.

• autismi

Itelle kävi samanlainen tilanne yläasteella. Olin ihastunut yhteen tyttöön mun luokalla, mutta sitten se alkoi seurustella yhden jätkän kanssa. Olin henkisesti aika paskana sen jälkeen ja ajattelin, että "Se oli sitten siinä".

Niiden suhde ei kuitenkaan kestänyt kuin jotain pari viikkoa. Mulla olis ollu taas mahdollisuus, mutta kusin senkin. Kusin myös aika monta kertaa uudestaan yläasteen aikana.

9. luokan lopussa tajusin, että en luultavasti enää tule näkemään kyseistä tyttöä enää. Silloin olin ihan rikki henkisesti, mutta muutamassa viikossa tajusin, että ihmisiä tulee, ihmisiä menee. Kesän jälkeen en enää murehtinut asiaa, vaan siirryin eteenpäin elämässä.

Eli älä suotta murehdi yhden tytön perään. Tulet vielä tapaamaan monia uusia ihmisiä ja ihastumaan monet kerrat. Life goes on.

• Voit kusta jotain ainoastaan jäämällä märehtimään asiaa liikaa.

Ajattele realistisesti: Vaikka olisitkin "saanut" hänet, niin millä todennäköisyydellä olisitte yhdessä vielä puolen vuoden päästä? Tai vuoden?

Katso ympärillesi: Miten kauan teinisuhteet yleensä kestää?

Elämäsi ei ole vielä kunnolla edes alkanut ja sinä vasta opettelet ihmis- ja parisuhdetaitoja. Et ole vielä menettänyt yhtään mitään!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      54
      3815
    2. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      163
      2891
    3. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      156
      2148
    4. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      17
      1847
    5. 137
      1686
    6. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      45
      1621
    7. Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään

Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit
      Maailman menoa
      278
      1474
    8. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      9
      1408
    9. Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus

Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y
      Luterilaisuus
      240
      1370
    10. Ranta-Kosulassa riitaisaa!!

Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on
      Tuusniemi
      71
      1336
    Aihe