Tämä ei ole järkytys eikä pettymys

kuka.on.psy.ko

Nimeltä mainitsematon henkilö on tällä palstalla kehunut Tojotaa maasta taivaaseen, ja samaan aikaan haukkunut muita merkkejä, erityisesti Skodaa. Skodan mollaukset ovat menneet usein jopa älyttömäksi valhetteluksi ja monesti myös sääntöjä rikkoen ivakirjoitukset on kohdistuneet henkilöön.

Sellainen osoittaa pahoja häiriöitä ihmisen luonteessa, mutta minkäs me sille voimme. Toisaalta, nuo kirjoittelut ei vahingoita ketään, eikä sillä ole mitään vaikutusta autojen myyntiin, vaikka tuo tyyppi varmaan niin luulee. Sikäli tämä palsta on hyvä, että tyyppi saa toteuttaa itseään ja viihdyttää pitkät illat ja yöt itseään.

18

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spooky

      Vakiospämmääjä tietenkin varoo vastaamasta tähän kirjoitukseen.

    • AmeebanTasolla

      Hän on huomiota vailla oleva pudokas joka yrittää päteä. Hieman narsistinen ja kovin yksinkertainen tyyppi.

    • tuomiolle.vaan

      Jos väittäisin aloittajaa psykopaatiksi ja luonnevikaiseksi, mitähän siihen sanottaisiin?

      • Todennäköisesti

        Koska aloittajan toteamus vastaa palstalla vallitsevaa näkemystä, ei ainakaan tässä todellisuudessa tule mieleen muuta kuin nyökytellä. Jonain päivänä avohoitojakso loppuu ja toytapuheet siirtyvät suljetun oven taakse ja muut potilaat pyytävät orvatulppia ja rauhoittavia lääkkeitä.


      • Ilmeisestikin
        Todennäköisesti kirjoitti:

        Koska aloittajan toteamus vastaa palstalla vallitsevaa näkemystä, ei ainakaan tässä todellisuudessa tule mieleen muuta kuin nyökytellä. Jonain päivänä avohoitojakso loppuu ja toytapuheet siirtyvät suljetun oven taakse ja muut potilaat pyytävät orvatulppia ja rauhoittavia lääkkeitä.

        Hyväksyvää nyökyttelyä täälläkin. Avaus osuu asian ytimeen.


    • Atkerkki2

      Niuvanniemen potilaat ne täällä trollaa. Atk osasto pitää lakkauttaa.

      • Miksion

        Miksi se Kuopion Niuvanniemi on sinulle noin tuttu?


      • Atkerkki2
        Miksion kirjoitti:

        Miksi se Kuopion Niuvanniemi on sinulle noin tuttu?

        olin siellä itse 8 vuotta hoidossa.


    • Mielenrauhaa

      Toyotan Uhrit ry tulee todella tarpeeseen. Asiakkaista ei tule olemaan puutetta.

      • Mielenrauha_meni

        Mahtaako Toyotan Uhrit ry:llä riittää kapasiteettia kaikkien uhrien auttamiseen; Toyotaa on myyty paljon.
        Kuulin Esson baarissa, että ovat suunnittelemassa kansalaiskeräystä toiminnan laajentamiseksi.


    • Hyvä-avaus

      Ikäviä totuuksia avauksessa Hönön kannalta - hänen olemassaololla ei olekaan merkitystä.

    • niuvannie.meen

      Trolli yrittää tuolla toisessa keskustelussa kääntää asiaa toisin päin. Kuvastaa juurikin kirjoittajan luonnevikaisuutta.

    • Toyota_Hybrid1

      itseasiassa tuo avaus käy skodapalstalle, joku hörhö kokoajan syyttää autonvalmistaja Toyotaa skodan tyyppivioista. minä en ymmärrä tämmöisen ihmisen aivojuoksua, joku totesikin että hän olisi niuvanniemen potilaita...paljon mahdollista kyllä.

      • Kolmekakaraajarakki

        tämän olen itsekkin huomannut. joku kohelo etsii internetistä skodan tyyppivikalistoja ja juttuja ja kirjoittaa ne tänne ja vaihtaa automerkiksi toyotan. mitähän henkilön päässä liikkuu, onko lobotomian käynyt. liekköhän sukupuolenvaihdoksen tehnyt tyttöpoika...?


      • Toyota_Hybrid1
        Kolmekakaraajarakki kirjoitti:

        tämän olen itsekkin huomannut. joku kohelo etsii internetistä skodan tyyppivikalistoja ja juttuja ja kirjoittaa ne tänne ja vaihtaa automerkiksi toyotan. mitähän henkilön päässä liikkuu, onko lobotomian käynyt. liekköhän sukupuolenvaihdoksen tehnyt tyttöpoika...?

        Toyotan menestys saa ihmisten päähän vaikka minkälaista mätää, aivan kuin skodan herkästi mätänevä peltikori josta sinkitys jätettiin pois säästösyistä. skoda einot ovat hätää kärsimässä ja niin katkeria, niin katkeria Toyotan menestyksestä.


      • Mätäkuu_Tojokuu
        Toyota_Hybrid1 kirjoitti:

        Toyotan menestys saa ihmisten päähän vaikka minkälaista mätää, aivan kuin skodan herkästi mätänevä peltikori josta sinkitys jätettiin pois säästösyistä. skoda einot ovat hätää kärsimässä ja niin katkeria, niin katkeria Toyotan menestyksestä.

        Toyotan suurenmoisuudesta toitottajilla on tosiaan mätää päässä.


    • joku.on.psyko

      Ei ole yllätys sekään, että viimeaikaiset uutiset a) Toyotamiehen väkivaltaisuudesta tai b) Toyotamiehen sekoamisesta auton koeajoreissulla ovat saneet palstan vakiokirjoittajan totaalisesti sekoamaan ja kirjoittelemaan mitä sattuu törkeyksiä. Hemmo on niin fanaattinen Toyotan ihailija, että tuollaiset uutiset saavat hänet aivan pois tolaltaan.

    • mitäs pahaa siinä olisi jos kehuu ihan aiheesta toyotaa huippuautoksi ja skodaa huonoksi autoksi? siinähän vaan kerrotaan totuus lapsille ja lapsen lapsille. en näe mitään väärää siinä. ehkä aloittaja narsistisesta luonteestaan näkee asian toisin kuin me terveet ihmiset.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe