Espoolaisen uskovan uninäky 29.11.2018 Suomen luonnonmullistuksista ja Jumalan rangaistuksista

Espoolaisen uskovan toinen uninäky 29.11.2018 Suomen luonnonmullistuksista ja Jumalan rangaistuksista

Jatkoin unia ja toinen uni alkoi näin. Olin jossain hengellisessä tilaisuudessa ja siellä alkoi voimakas tuuli. Teltat ja muut kevyemmät esineet lensivät taivaan tuuliin. Olimme meren rannalla leiriytyneinä ja tuli kova sade, alkoi myrsky ja yllättäen mereltä nousi valtava aalto. Ihmisiä alkoi kuolla joukoittain tähän aaltoon. Alkoi julma eloonjäämiskamppailu ja näytettiin, m…iten tämä aalto ja myrsky olivat monissa paikoin Suomea voimakkaina.

Oli järkyttäviä yksityiskohtia siitä kun ihmiset kamppailivat elämästään. He olivat kuin eläimiä. Tämmöisiä yksityiskohtia oli, että kun jotkut uskovat viimeisillä voimillaan kertoivat evankeliumista kuolemaa pelkääville ihmisille, niin monet raivostuivat siitä niin, että kävivät paljain käsin uskovien kimppuun. He olivat raivoissaan Jumalalle, kun Hän oli sallinut tämän hirveyden. Sen verran uskoa heillä oli. Monet uskovatkin kuolivat myrskyssä, mutta toisia myös suojeltiin yliluonnollisesti.

Myrskyn laantuessa jotkut hengissä selvinneet tulivat ulos asunnoistaan. Näin vanhan avioparin, joka käveli ruumiskasojen keskellä niitä inhoten ja puhuen keskenään siitä, mitähän heidän kotivakuutuksensa korvaa heille vahingoittuneesta omaisuudesta. Heillä ei ollut mitään myötätuntoa niille tuhansille, jotka olivat menettäneet elämänsä, omaisensa, terveytensä ja kotinsa.

Näin myös eduskuntatalon, joka oli myrskyn ja tulvan kourissa. Siellä piileksivät kansaedustajat kukin jossain katonrajan kolossa epätoivoisesti piileskellen, kun sade, tuuli ja aallot huuhtoivat ihmisiä ympärillä kuolemaan. Mitään apua ei ollut liikkeellä, mikään ei toiminut.

Tuli myös maanjäristyksiä ja maan halkeamia valtavista vesimassoista. Ruumiita oli kaikkialla, missä tämä myrsky oli. Myrsky kesti n. kolme vuorokautta ja sinä aikana ihmiset eivät saaneet puhdasta ruokaa tai vettä ja ruumiskasoista levisi veden kautta tauteja.

Myrskyn jälkeen alkoi kansanvaellus, kun ihmisiä alkoi vaeltaa etsien ruokaa ja omaisiaan. Puhdasta vettä oli vaikea löytää. Kauppoja ryöstettiin ja oli paljon väkivaltaa. Näytettiin kaupasta tilanne, jossa oli muutamia rikkaita ihmisiä, jotka halusivat ”juhlistaa” sitä, että tämä hirveä myrsky oli nyt ohi. Itse he olivat olleet siltä turvassa eivätkä he ymmärtäneet tilanteen vakavuutta tai kärsineiden tuskaa. He haalivat kaupasta isot määrät kovaan hintaan virvoitusjuomia, jotta saattoivat juhlia, jolloin köyhät kansalaiset kävivät raivoissaan heidän kimppuunsa tästä vääryydestä. Heillä itsellään ei ollut rahaa edes välttämättömään, lakia ei enää valvottu ja he olivat menettäneet jo kaiken.

Olen järkyttynyt näistä unista ja uskon että Jumalan rangaistukset tämän kansan jumalattomuudesta ovat tulossa.

17

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minätässänäin

      Onpa Piholla pullea vatsa, kun häntä katson tuossa kuvassa, jossa hän on haudan äärellä. Jeesus sanoi; minä teen eron lihavan lampaan ja laihan lampaan välillä.
      Mutta älkää vain uskoko. Eihän kukaan profeetta ennenkään ole aiheuttanut muuta, kuin harmia.

    • minätässänäin

      "Kolmas miekka on tullut. Se on edessänne. Se on hopeaa - arvotonta. Se lähetettiin niiltä, joiden hallussa miekka on. Jos te ette usko, että tämä miekka voi mennä lävitsenne uskossa ja ymmärryksessä, se menee lävitsenne sen kautta, jonka kädessä miekka on. Minä en ole sen kädessä, vaikka periaatteessa he voivat päättää milloin tämän miekan rikkovat. Mutta kuinka he voisivat sanoa Jeesukselle "et ole herramme"."

      Piho. Kuinka voit uskoa tämän, jos haluat uskoa profetioihin. Jos et usko profetioihin, miksi keräät niitä sivullesi?

    • minätässänäin

      Piho on se kukko, josta näin näyn. Se oli nukahtanut orrelleen, ja yhtäkkiä säpsähti hereille huomaten pimeyden tulleen. Se lensi maatilan rakennuksen takaseinälle, eikä uskaltanut päästää ääntäkään. Uskovat - siinäkö on teidän suuri saarnaajanne, joka ilomielin kerää profetioita, joihin ei usko, vaan puoliunessa kotkottaa: "vahvistan, vahvistan"?

    • minätässänäin
    • minätässänäin
      • minätässänäin

        Mutta kuten ovat esi-isänne opettaneet: sylkekää 3 kertaa maahan (isän, pohjan, ja opyhän hengen nimeen), musta kissa juoksi Tien - Jeesuksen ylitse!
        Se akka on noita - noita akka, joka lentää luudallaan, pysähtyäkseen puhdistamaan! Mutta mitä kävi kissoille keskiajalla? Ne poltettiin noitina. Varokaa lääkäreitä! Aikovat parantaa meidät, kun meillä on jo Jeesus, jota (anti)Kristukseksi kutsutaan?

        Kun Jeesus kaupungista lähtiessään kulki tulliaseman ohi, hän näki Matteus-nimisen miehen istuvan siellä. Jeesus sanoi hänelle: "Seuraa minua", ja hän nousi ja lähti seuraamaan Jeesusta. Jeesus oli sitten aterialla hänen kodissaan. Sinne tuli myös useita publikaaneja ja muita syntisiä, ja he aterioivat Jeesuksen ja hänen opetuslastensa kanssa.
        Tämän nähdessään fariseukset sanoivat Jeesuksen opetuslapsille: "Kuinka teidän opettajanne syö yhdessä publikaanien ja muiden syntisten kanssa!"
        Jeesus kuuli sen ja sanoi: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. Menkää ja tutkikaa, mitä tämä tarkoittaa: 'Armahtavaisuutta minä tahdon, en uhrimenoja.' En minä ole tullut kutsumaan hurskaita, vaan syntisiä.

        Jos siis kristityt hurskauttavat itsensä (anti)Kristuksen kautta...? Antikristus julistaa itsensä jumalaksi. Se pyrkii muuttamaan lain.


    • minätässänäin

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005918088.html
      Koiviston ja Bushin ystävyys alkoi saunomisesta. Nyt Bush on kuollut - Koivoston saunakaveri. (tässä neljäs merkki?) Mitä olen sanonut saunasta? Mitä profetoitiin siitä, mihin suomi lähetetään?

      https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000005918081.html
      Tuntemattoman sotilaan oikeudet myytiin P.Amerikkaan (tässä viides merkki? Muistakaa kuva saaresta, joka kuin nainen, suomineito kumartuneena länteen, kääntäkää se vaakasuunnassa toisin päin, ja näette itäsuomen)

      • jatkosotaa-in-english

        Saadaanko nähdä uusi *Hiihtopartio!' tyylinen alppimaisemissa kuvattu talvisotaelokuva piankin?


    • minätässänäin

      https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000005918126.html

      Seitsemän miestä vangittu epäiltyinä lapseen kohdistuneesta seksuaalirikoksesta Oulussa.

      Lukua 7 sanotaan Jeesuksen luvuksi. Oulu tarkoittaa tulvavettä. Kristityt kastavat vedellä. Ihmisiä sanotaan ihmislapsiksi.
      Sateenkaari kuvaa pelastusta tulvasta, jottei "lihaa" sillä hävitettäisi.

      Tässä kuudes merkki?

    • minätässänäin

      https://www.is.fi/laihdutus/art-2000005916991.html

      Mies laihtui vuodessa 50 kiloa, ja parantui masennuksesta. Mitä olen sanonut luvusta 50? Se on riemuvuosi. Mitä olen sanonut lihavasta ja laihasta lampaasta?
      Osittainen seitsemäs merkki?

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005917837.html
      Putinin ystävän rakennushanke estettiin. (Kahdeksas merkki?)

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005917518.html
      Rakastelu sai pikkukaupungin tolaltaan (mitä olen sanonut rakkauden puutteesta? Yhdeksäs merkki?)

      https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000005917249.html
      Itikseen avattiin täysin poikkeava elokuvateatteri (sitä tämä on ollutkin, kymmenes merkki?)

      Hyvänen aika! Kuka nyt jo ylistää Jeesusta kaikin voimin ja kiittää Jumalaa?

      https://www.is.fi/linnanjuhlat/art-2000005916756.html
      Linnan juhlien menu: "Kuusenkerkkiä ja mustikkakukkosia". (Yhdestoista merkki? Minkä sanoin Pihon olevan? Kuusenkerkkiä on syöty nälänhädässä. Haluatteko tämän toteutuvan henkisesti vai fyysisesti?)

      https://www.is.fi/taloussanomat/yrittaja/art-2000005916495.html
      12 vuotias tyttö (eläinrata), ja "presidentti" ("Kuningas") sijoitti hänelle. (kahdestoista merkki?)

      https://www.is.fi/koripallo/art-2000005917736.html
      "Susijengi kärsi kirvelevän tappion Venäjälle" (mitä olen sanonut susista? (kolmastoista merkki?)

      Lukekaa tuon päivän lehden kamala Luonto -sarjakuva! Kissaeläin istuu pimeässä tähtien kanssa!
      Mikä päivä tänään on? 1.12. Taas eläinradan luku!) (neljästoista merkki?)

      Piho haloo?!

      • onkmiulpienetaivot

        Merkkejä on tullut enemmänkin, jotka profetoivat itärajan katoamista ja nälänhätää suomeen.
        Saman päivän aikana nähty:
        1.Hautajaisauto kääntyi itään päin.
        2. Delete merkitty auto kääntyi tielle, joka viittaa itärajaan,
        3. Suomi-Finland merkityssä sinivalkoisessa pahvilootassa perunoita jäljellä 3.

        Sota ja vallotus nälänhätää myöten ennustettu aiemminkin.
        Luulisi, että ihmiset tajuaisivat yhtälöitä.


      • selko-homma-tältäerää

        "Lukekaa tuon päivän lehden kamala Luonto -sarjakuva! Kissaeläin istuu pimeässä tähtien kanssa!"

        Mielenkiintoista. Tässä on virhe, mutta ketään ei näytä kiinnostavan. Kyseessä ei ole tähdet, vaan lumihiutaleet. Joko tahallaan laitettu virhe, tai inhimillinen erehdys, mutta uskovat eivät ojenna kättään "auttaakseen miestä mäessä"... Alkaa olla uskovien todellinen kuva aika selvä, kuten on jo aiemmin todettu: narsismi.


    • minätässänäin

      Jumalan nimeen minä sanoin, että Kristus lähettää teille merkin, sillä hän rakastaa teitä!
      En ole ikinä ennen kokenut tällaista!
      Ylistäkää Jumalaa! Mutta miten voisitte? Olen nolla, kuten Jeesus oli kirjanoppineille..

    • minätässänäin

      Miksi Piho menee lupaamaan ihmisten unien toteutumisia toteamalla "vahvistan"?
      Joku näki unen että ruoka ihme tapahtui.
      Piho sanoi: "vahvistan".
      Pihoko nämä ruuat tilaa? Onko Piho ylentänyt itsensä antikristukseksi?

      Mitä muuta hän "tietää"?
      Vahvistan. Tuleva ruokapula voi olla niin kova, että jopa ihmissyöntiä esiintyy.

      Vahvistan. Ruokapula tulee rangaistuksena Suomen kansan synneistä.

      Vahvistan Hannu Enbuskan saaman sanoman: Jumalalla on erikoiskutsu Suomelle eikä mikään saa tulla Suomen ja Jumalan välille, ei EU eikä Nato.

      Vahvistan. Inkerinmaa tulee irtautumaan Venäjästä omaksi autonomiseksi alueekseen, joka liittyy Suomeen osaksi Suur-Suomea.

      "Vuonna 2017 alkaa Suomessa suuri hengellinen herätys, joka leviää koko maailmaan."
      Jouko Pihon kommentti: Vahvistan.

      Piho: Näin tulee tapahtumaan. Jordanian pääkaupunki Amman tulee tuhoutumaan ja suuri osa Jordaniasta liitetään Israeliin...

      Siinä, että Suomi potkitaan ulos EU:sta, tapahtuu Jumalan tahto. Kiitos Herralle! Ei tarvitsekaan itse erota, kun erotetaan!

      ...Näin tulee tapahtumaan. Pieni alus eli Suomi joutuu törmäyskurssille suuren aluksen eli EU:n kanssa, jolloin Suomi saa kolhuja ja saa tarpeettomana mennä menojaan...

      Venäjä hyökkää amerikkaan
      Piho: Näin tulee tapahtumaan.

      venäjä valloittaa osan suomesta
      Piho: Juuri näin tulee tapahtumaan. Venäjä ei hae Suomesta raaka-aineita eikä halua tuhota Suomea ja suomalaisia

      Näky koreista joissa leipiä...
      Piho: Näin tulee tapahtumaan. .. Jumala tulee tekemään paljon yliluonnollisia ruokkimisihmeitä.

      Venäläinen tyrmäsi amerikkalaisen maahan - ts. venäjä tuhoaa amerikan
      Piho: Juuri näin tulee tapahtumaan.

      Ym. Ym.

      Toisissa näyissä sanotaan kiinan hyökkäävän amerikkaan, mutta mitä väliä sillä on?

      • selko-homma-tältäerää

        Hiljast on... =DD
        Jos Piho on todella luonteeltaan kukko, kuten on kerrottu, en ihmettele, ettei kukkulaltaan alas astu.


    • rtyer3e

      Joo... nyt voi jo kysyä kaiken tämän hehkutuksen jälkeen vastauksia odotellessa, että wtf...??
      On meinaan hiljasta! Alkaa olla selvää mistä suomalaisia pitäisi herätellä.

    • Ohrimovitsch

      Kristus tuli Suomeen 2 vuotta sitten ja tappoi
      homot.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe