Eli oon aina ollu tosi epäitsevarma ja multa on puuttunut kokonaan itsetunto. Nyt viime viikolla pääsin treffeille yhden tytön kanssa Tinderin kautta. Tapasimme viikolla kahvilassa ja viikonloppuna hänen luona. Viikonloppuna harrastimme seksiä. Se oli minun ensimmäinen kerta. Tai no, eihän me ehditty sinne asti. Heti kun olin saanut vaatteeni pois, niin tyttö lopetti. Hän sanoi että ei halua noin saatanan pientä munaa. Käski häipyä ja sanoi, että tapa ittes pienimunainen paskaläjä. Tämä ei varsinaisesti nostanut omaa itsetuntoani. Olen miettinyt itsemurhaa vakavasti. Miten tulen koskaan saamaan naista itselleni jos asenne on tämä.
Ja ennenkuin joku kysyy, niin penikseni on 12.5cm pitkä ja n.12 cm ympärysmitaltaan. Tiedän että se on aivan liian pieni. Sitä ei tarvitse enää haukkua. Olen jo tarpeeksi masentunut ja pettynyt itseeni.
Mitä mä voin tehdä elämälläni?
3222
2
155
Vastaukset
Tapasit yhden kusipään kaikkien niiden kusipäiden joukosta, joita maailmassa on. Kaikki ihmiset eivät hänen kaltaisiaan.
Hänen reaktionsa pelasti sinut joutumasta tekemisiin itsekkään ja tylyn ihmisen kanssa.- YIIäplto
Sulle oldie sulle:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15483009/ihan-teini-ikaisen-aitina-huomautan-yllapitoa-tasta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381319
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38879Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad30613Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14590
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26558Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24531
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17513Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16492