Kauniin ja suuren ruusukimpun saa s-marketista pilkkahinnalla, 4,50 e. Kohde ilmestyi näköpiiriin lokakuun alussa, eli on ikäänkuin valmiina. Sanatkin ovat aina valmiina,ihan vaikka runo. Mitä teen?
Sano se kukkasin!
7
80
Vastaukset
- vaarintytär
Voi että söpöä! Sen kun vaan menet ja lausut! Öhöm... miksi ne kukat pilkkahintaan? Eikö voisi vähän panostaa, jos olet niin onnellisessa asemassa että kiinnostava nainen näköpiirissä...
- rimpsumekko
Jos sanat kukkasineen, tai runo ei liikauttaisi kohdettaan, jäähän Palstavaarille runo seuraavaa ihastusta varten.
Ovatkohan ne Reilun Kaupan ruusuja?
Proosallinen Makriina kummailee, miten ne ruusut voivat olla niin edullisia kuluttajillekin, kun hintaan sisältyy palkat ja muut kasvatuskustannukset ja kuljetus maailman ääristä meidän ostarin kauppaan.
Jääkö kasvihuoneen työntekijälle mitään?Ehkäpä nuo ruusut on hankittu kaukaa ja halvalla. Tarkoitus lienee antaa helppo mahdollisuus ilahduttamiseen .
Olen kuulunut, että Afrikasta lähetetään ruusuja lentokoneella Suomeen. Saunavastan suuruinen ruusukimppu joutuu (on joutunut ennenkin) pian ilahduttamistehtävään.Palstavaari kirjoitti:
Ehkäpä nuo ruusut on hankittu kaukaa ja halvalla. Tarkoitus lienee antaa helppo mahdollisuus ilahduttamiseen .
Olen kuulunut, että Afrikasta lähetetään ruusuja lentokoneella Suomeen. Saunavastan suuruinen ruusukimppu joutuu (on joutunut ennenkin) pian ilahduttamistehtävään.Mukava huomionosoitus varmasti!
Niin nätti otsikko on tuo, että vähistä aloituksista valitsin sen. Jokohan on Palstavaari rohkaistunut ilahduttamaan palvonnan kohdettaan, ja kertoneeko hän sitä meille. 😊 Soisi Palstavaarin kohtaamisten olevan lämpimiä ja kauniita.
Kyseleminen ei tosin ollut syy, miksi tähän kirjoitan, vaan oikeastaan ilo lähipiirin kutsusta luokseen viikolla, he, jotka aina on käyneet luonani joulun alla kymmenet vuodet, hakevatkin minut nyt valmiiseen pöytään !
Onhan se ilo, piti vain kiittää joulukortista, mutta näin niitä pieniä ilonaiheita syntyy,...
On niin paljon ilon ja kiitollisuuden aiheita elämässä, ja vaikka ei aina kurkoita 100 % onnistumisiin, voi itse antaa toisille aihetta lauluun!Kiitos kiinnostuksesta. Myönteisestä huomiosta ja kritiikistäkin. Jos kauniit ruusut ovat kauniita, se ei haitanne. Ele ja syy ojentaa ruusuja, on aina ystävällinen ja kaunis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898226
- 916342
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586233Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344821- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572892- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482770- 492750