Ääni kateissa

Volttinen

11

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löysin tälläisen jumalan pilkka sivuston jumala.info

    • HDMI-ääni

      Kyllä äänen saa HDMI liitäntään. Se pitää vaan ohjata sinne. Itselläni on kauittimen kuva oikealla alanurkassa. Sieltä kun valitsee oikealla hiiren napilla "Toistolaitteet" ja sieltä sitten valitset äänen ulostulon televisioon. On myös mahdollista saada ääni toimimaan niin että se tulee sekä kaiuttimesta että televisiosta, mutta sen selittäminen on monimutkaisempaa. Itselläni on Win7 eli en osaa sanoa, onko asetukset W10:ssä samanlaiset.

      • Volttinen

        Aloittaja, käyttöjärjestelmäni on win.. 8.1


      • 8.1viat
        Volttinen kirjoitti:

        Aloittaja, käyttöjärjestelmäni on win.. 8.1

        Päivitys 10 versioon. 8.1 on ominaisuuksiltaan epäonnistunut eikä sitä kannata enää käyttää kun 10 saa vielä ilmaiseksi..


      • Volttinen
        8.1viat kirjoitti:

        Päivitys 10 versioon. 8.1 on ominaisuuksiltaan epäonnistunut eikä sitä kannata enää käyttää kun 10 saa vielä ilmaiseksi..

        Joo, muutin win.. kympin versioon 8.1. Nyt sujuu paremmin hommat, että silleen


    • pistä

      ne katit siihen telkkarin ympärille.

    • Vähntietävä

      Muistaakseni menee:
      , kuva fn F8 ja ääni ohjaus fn 10,11, 12

    • oliskonoin

      Klikkaa tehtäväpalkin kaiuttimen kuvaa(hiiren vasemmalla)
      Klikkaa avautuvasta ruudusta kaiuttimet(xxxxxxxxxxxxxHD rivillä olevaa nuolta)
      Klikkaa Philips TV(näytön audio).

      Tai muutat oletukseksi HDMI äänet:
      Klikkaa tehtäväpalkin kaiuttimen kuvaa(hiiren oikealla) > äänet (hiiren vasen) > toistaminen (hiiren vasen) > Philips TV(hiiren oikea) > aseta oletus Philips TV

      • kliksutin

        Kamala klikkihelvetti tuo windows, ja silti pysyy äänettömänä.


    • TriWitutin

      Windowsissa vaattii näyttöohjain valmistajan ajurin joka sisältää HDMI ääniajuriin ja valita äänilähtö HDMI.

      Ubuntusa ei näy passiiviset lähdöt joten ensin hdmi telkkuun kiinni ja valitse HDMI lähtö.

      Televisiossa ei tarvi kuin valita oikee HDMI, ottaa aina silloin ääntä vastaan.
      Joten älä sotke televisota sitä säätämällä.

    • Volttinen

      Suuret kiitokset kaikille auttajille, nyt toimii hienosti.
      Hyvää joylua kaikille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe