Homma on siis näin et mie oon 16v ja lukion ykkösel ja mei luokal on yks kaunis tyttö joho oon ihastunu palavasti. Ongelma on siinä et häne instagramissa hää merkitsee häne kuvii jonku random 18v pojan joka asuu samal paikkakunnal meiän kaa. Miuta kuumottaa pikkasen, koska haluisin tietää et onks hyö yhessä vai ei, koska haluisin pyytää sitä tyttöö ulos täs lähiaikoin ja sit se on aika noloo jos hänel onki poikaystävä. Toisaalt häne instassa ei lue mitää siitä pojasta tai siin tilas ei siis oo sen pojan nimee ja sydäntä tms. eikä sen pojan instaskaa oo mitää mainintaa täst tytöstä ja tää poika ei oo merkannu sitä tyttöö häne kuvii. Mut en kyl tajuu et miks se tyttö merkkais hänen kuvii jonku random ihmisen ja tää merkkaamine on tapahtunu aika monessa kuvassa. Ni tartteisin pikkase apua siinä, et mistä mie voisin saada selville et onks hänellä poikaystävää ja en aio kyl kysyy siltä tytöltä (ainakaa mielelläni) suoraa ettei hää vaa saa mitää taka-ajatuksia. Kiitos lukemisesta ja arvostaisin tosi paljon jos vastauksia tulis.
Pilattu ihastus?
MatJes
2
<50
Vastaukset
En tiiä. Sori et pilasi sen ekan kommentoijan neuvo jutun XD
- Kommunisti420
Et sie mitään siitä menetä jos hällä onki poikaystävä ku kysyt häntä ulos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231117- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 101829
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810