Homma on siis näin et mie oon 16v ja lukion ykkösel ja mei luokal on yks kaunis tyttö joho oon ihastunu palavasti. Ongelma on siinä et häne instagramissa hää merkitsee häne kuvii jonku random 18v pojan joka asuu samal paikkakunnal meiän kaa. Miuta kuumottaa pikkasen, koska haluisin tietää et onks hyö yhessä vai ei, koska haluisin pyytää sitä tyttöö ulos täs lähiaikoin ja sit se on aika noloo jos hänel onki poikaystävä. Toisaalt häne instassa ei lue mitää siitä pojasta tai siin tilas ei siis oo sen pojan nimee ja sydäntä tms. eikä sen pojan instaskaa oo mitää mainintaa täst tytöstä ja tää poika ei oo merkannu sitä tyttöö häne kuvii. Mut en kyl tajuu et miks se tyttö merkkais hänen kuvii jonku random ihmisen ja tää merkkaamine on tapahtunu aika monessa kuvassa. Ni tartteisin pikkase apua siinä, et mistä mie voisin saada selville et onks hänellä poikaystävää ja en aio kyl kysyy siltä tytöltä (ainakaa mielelläni) suoraa ettei hää vaa saa mitää taka-ajatuksia. Kiitos lukemisesta ja arvostaisin tosi paljon jos vastauksia tulis.
Vastaukset 2
En tiiä. Sori et pilasi sen ekan kommentoijan neuvo jutun XD
- Kommunisti420
Et sie mitään siitä menetä jos hällä onki poikaystävä ku kysyt häntä ulos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 122822
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.24797Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s35700- 39695
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?46606Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?53549Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67548- 76537
- 34525
- 63506