Ufosieppaus?

ufoonko.siepattu

Mitä ufosieppauksen aikana yleensä tapahtuu? Itse olen kokenut ufosieppauksen kun olimme kaverin kanssa kaksistaan autolla liikenteessä, ajoimme lyhyttä väliä 120km/h yli kolme tuntia ja ilmestyimme kulkusuunnassamme eteenpäin isohkon järven toiselle puolelle. Emme havainneet sieppauksen alkamista emmekä päättymistä, vaan totesimme maisemista että olemme selittämättömällä tavalla siirtyneet noin 50 kilometriä ja ohittaneet määränpäämme jossa olisi ollut iso t-risteys jonka jälkeen iso silta jota ei voi vahingossa ohittaa.

Tämä tapaus on noin 5 vuotta vanha mutta askarruttaa mieltäni paljon. Kaveri ei halua hypnotisoitavaksi ja haluaa unohtaa tapahtuneen. Minua kiinnostaisi tietää mitä sen kadonneen kolmen tunnin aikana on tapahtunut? Siirryimme siis autolla selittämättömästi eri paikkaan eikä polttoainetta ollut kulunut 3 tunnin aikana kuin suunnilleen sen verran mitä tyhjäkäynti veisi polttoainetta.

Kuski oli selvinpäin, minä muutamasta kaljasta vähän päihtynyt. Olin mielestäni oluttölkki kourassa kokoajan, mutta noin 3 tunnin aikana en ollut sixpäkistä juonut kuin yhden korkkaamani oluen. Katoamisen päätyttyä jatkoin juomista normaalisti.

Asiallisia vastauksia kiitos, ja voin kertoa lisää tapahtuneesta sekä piirtää karttaan tapahtumapaikan jos joku haluaa tietää ja onko kyseisellä alueella tapahtunut aiemmin vastaavia tapauksia? Alue oli Tampereen teiskosta ruovedelle

17

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nonyton

      Todennäköisesti teistä on otettu näytepaloja jatkotutkimuksia varten, löytyikö vartalosta erikoisia jälkiä tapahtuneen jälkeen? Teihin on myöskin istutettu implantit johonkin kohtaa, en halua pelotella mutta ne tulevat hakemaan teidät uudestaan jossain vaiheessa.

      • Vaaratontako

        Kyseessähän saattoi olla jo esimerkiksi viides kerta, aiemmat vaan pyyhitty muistista paremmin?


      • ufoonko.siepattu

        Tuo koko ufosieppaus olisi jäänyt havaitsematta normaalilla ajomatkalla jossa ei olisi mitään selviä maamerkkejä. Ja jos olisin ollut yksin liikkeellä niin olisin pitänyt itseäni hulluna ja unohtanut tapahtuneen. Se, että meitä oli 2 henkilöä autossa ja molemmat koki asian samalla tavalla niin tekee tapauksesta mielenkiintoisen. En ole havainnut että mitään koepaloja olisi otettu, implanteistä en tiedä, pitäisi ilmeisesti käydä röntgen kuvissa tai jotain vastaavaa että mahdollisen implantin voisi löytää?


      • Pihlaja67-

        Ilmoituksen täyttö sutiin?


    • KaleR

      Selvääkin selvempi ufosieppas. Jollakin ufoilla on niin kehittynyttä teknologiaa, ettei uhri edes huomaa anaaliluotausta!

    • HauskaaKekriä

      Tyypillisiä alkoholistin hallusinaatioita. Liian ryyppäämisen johdosta pienetkin alkoholimäärät voivat aiheuttaa kaikenlaisia tajunnan katkeamisia ja harha-aistimuksia. Seuraavalla kerralla kohtaat liskoja ja muita senkaltaisia otuksia jotka tulevat ja menevät ruumiisi aukoista miten vaan haluavat, etkä voi siihen vaikuttaa. Mutta sehän on ollut tuttua touhua kaikille ufoilijoille jo kauan aikaa.

      Osta kori keppanaa niin huomaat mielenkiintoisia kaappauksia itsessäsi. Voipi jopa joku viedä oikeasti rahasi. Sen huomaat vasta sitten kun olet hieman tolkuissasi peräsuoli Hellänä.

      • ufoonko.siepattuu

        En ole koskaan kokenut hallusinaatioita enne tuota enkä sen jälkeen. Itse olin juonut vain yhden oluen ja kuski oli selvinpäin.


      • keppostelija
        ufoonko.siepattuu kirjoitti:

        En ole koskaan kokenut hallusinaatioita enne tuota enkä sen jälkeen. Itse olin juonut vain yhden oluen ja kuski oli selvinpäin.

        kirjoitit edellä kyllä että olit "muutamasta kaljasta päihtynyt"

        nukkuville tehdään monelaista jäynää... ettet vain olisi keppostelun uhri sinäkin


      • salakavala_kilju
        ufoonko.siepattuu kirjoitti:

        En ole koskaan kokenut hallusinaatioita enne tuota enkä sen jälkeen. Itse olin juonut vain yhden oluen ja kuski oli selvinpäin.

        Sepä se, itsetunto pitää ja edes alkoholisti ei tunnusta kiljua juoneen. Ilmeisesti vapunko tietämillä tämä tapahtui?


    • ToffeePanda

      Mä oon kuullut vähän vastaavanlaisesta tapauksesta, Mun yhden tuttavan sisko oli kaverinsa kanssa ajelemassa, he näkivät jonkin erikoisen valoilmiön pellolla ja samalla " kaikki heidän ympäriltään katosi ", sitten kun taas kaikki palasi ennalleen niin he tajusivat ajavansa jossain aivan muualla. Mä en muista että kuinka pitkän matkan he olivat siirtyneet mutta kyse oli kuitenkin kymmenistä kilometreistä.

    • huomioherpaantuu

      Jos minä ajan 200km niin en huomaa tultiinko 50km yli.
      Muistan nuoruudestani kaverien kanssa samanlaisen tilanteen.
      Ajoimme ohi jotain 20-30km ennen kuin tajusimme, että olimme ajaneet ohi.
      Luultavasti jokin juttu tai tarina vei huomiokyvyn.

    • Ufosieppauksen vaihtoehdoksi voisi ajatella myös teleporttauksen mahdollisuutta mutta minun käsityksen mukaan siirrytty matka olisi teleportatessa paljon pidempi kuin 50km. Itse en ole ihan tuollaista kokenut enkä myöskään käytä juurikaan alkoholia diabeteksen vuoksi joten en lähde arvioimaan niitä asioita kuten toiset täällä tekevät. Molempia pidän silti mahdollisena sekä ufokaappausta että teleporttausta

      • ufoonko.siepattu

        Onko ufosieppaus ilman anaaliluotausta mahdollista? Näin jäkikäteen on vaikea muistaa että kärsinkö erityistä kipua peräsuolessa koska jo tuolloin kärsin peräpukamista.

        Hmm... netistä kun luin niin jokin kvanttimekaniikan epätarkkuusperiaate tekee täydellisen teleportaation mahdottomaksi. Kallistun siis tuon ufosieppauksen kannalle.


      • jaahaaa
        ufoonko.siepattu kirjoitti:

        Onko ufosieppaus ilman anaaliluotausta mahdollista? Näin jäkikäteen on vaikea muistaa että kärsinkö erityistä kipua peräsuolessa koska jo tuolloin kärsin peräpukamista.

        Hmm... netistä kun luin niin jokin kvanttimekaniikan epätarkkuusperiaate tekee täydellisen teleportaation mahdottomaksi. Kallistun siis tuon ufosieppauksen kannalle.

        taikuri poppamies james randi on peräsuolen ja anaalin asiantuntija, on kertonut omakohtaisista kokemuksista meksikolaispoikien kanssa tehdyistä kokeista jossa käytetään mm. hopeapäistä keppiä. Se sama keppi joka hänellä on aina mukana. Kerran se hukkui mutta löytyi varsin nopeasti hajun perusteella. Kannattais kirjoittaa hänelle ja kysyä tästä aiheesta suoraan koska on alan asiantuntija. Myös se että kokeet on tehty pimeässä kallarissa tuo tähän uutta näkökulmaa, toki liiteri on myös näin suomalaisiin oloihin varsin lähellä. Tällä palstalla on aiemminkin ollut kiinnostusta tästä kyseisestä aiheesta.


    • ensiltiskeptikko

      Olen kuullut että unihalvaus aiheuttaa ufosieppauksen kaltaisen tilan. Ette kylläkään olleet vuoteessanne vaan reisussa. Aika on suhteellista. joten se saattaa kulua nopeaan niin ettei huomaakaan kun touhuaa jotakin muuta. Ehkä puhuitte tai ajattelitte tai olitte vain jotenkin turtana sen kolmen tunnin ajan. En oikein usko ufosieppauksiin.

    • Et halua tietää...... siihen on hyvät syynsä ettei tapahtuneista muista mitään, muistot on poistettu tarkoituksella. Missään tapauksessa ei kannata mennä minkään sortin hypnoosiregressioon, seurauksena parhaimmillaankin vain loppuelämän kestävät traumat ja pelkotilat.
      Mutta kaikki on nyt kunnossa eikö? Turha siis miettiä sen enempää tai pelätä että jotain tapahtuisi myöhemmin, jos tapahtuukin niin eipä sen kummempaa kuin mitä jo tapahtui.

      Voin sanoa että ne "kaverit" on sen näköisiä että voit olla tyytyväinen ettet muista niitä tavanneesi...

    • anonyymi_Gyr

      Hyvä neuvo edellä . On todella turhaa ja typerää miettiä asiaa sen enempää. Tässä on kuitenkin kysymys uskonnosta tai uskomuksesta eikä tieteestä. Eihän menninkäisiäkään kannata jatkuvasti miettiä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe