Yli vai ali 17 miljardia vastikkeettomiin tukiin

Teppo6

Mukava veikkaus vuoden loppuun.....


Mitä veikkaatte?

26

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tappijoo

      Yli 17 miljardia makoolustra...

      se on miun veikkaus

      • 61larma

        Kova raha kun ottaa huomioon että valtion kukkarosta menee koko summa.


    • tytti.saapas

      Ensi vuonna reippaasti yli 17mijaardia. Se on sit jo yli 34 miljardia. kahdessa vuodessa

      • Kana-aulis

        ja junttieinarille,
        riisiapuva piälle...


      • jumapama

        51 miljardia kolmessa vuodessa....

        money for nothing...

        pistää miettimään....


      • Kana-aulis

        ja junttieinarille,
        riisiapuva piälle...


    • jumapamaus

      Neljässä vuodessa yli 68 miljardia....

      Kansan kukkarosta pois...

      • Kana-aulis

        ja junttieinarille,
        riisiapuva piälle...


    • jumapamaus

      Viidessä vuodessa yli 85 miljardia....

      Kansan kukkarosta pois...

    • jumapamaus

      Vähän yli kuudessa vuodessa vastikkeettomiin tukiin kuluu lähes suomen valtion velkaa vastaava määrä???

      2019 valtion velka noin 109 miljardia...

      • epäileväaatu

        Pitäneekö paikkaansa?

        Onko joku laskuvirhe luvuissa?


      • Kana-aulis

        lissee pittee ottoo velekoo,

        että suahaan maksoo juhanille riisiavut piälle...


      • jumapamaus
        epäileväaatu kirjoitti:

        Pitäneekö paikkaansa?

        Onko joku laskuvirhe luvuissa?

        Eipä ole laskuvirhettä.

        Kunpa olisikin!


    • jumapamaus

      On täysin perusteltua kyseenalaistaa massiiviset vastikkeettomat tuet. Tammikuussa tiedetään jo alustavasti ylittyykö 17 miljardia vuonna 2018.

    • jumapamaus

      Vielä ehtii heittää veikkauksen tässä jännittävässä pelissä....

      Kauanko kansalaiset ummistavat silmänsä tälle valtion varojen kuppaamiselle?

      • Kana-aulis

        niin,
        ei kokkareetkaan enää tykkää,
        vetää maalaisliiton tukipummien,
        kivirekeä perässä,
        kansa nousee kapinaan,
        maalaisliiton etuoikeutettuja vastaan...


    • jumapamaus

      Kauanko kansalaiset ummistavat silmänsä tälle valtion varojen kuppaamiselle?

      17 miljardia joka vuosi kankkulan kaivoon.

      • Kana-aulis

        no mutta,
        eihän ne mene kankkulan kaivoon,
        niillä pidetään veljes ja serkkus elossa...


      • pohojammaankautta
        Kana-aulis kirjoitti:

        no mutta,
        eihän ne mene kankkulan kaivoon,
        niillä pidetään veljes ja serkkus elossa...

        Niin muta maataloustuethan on juurikin sitä varten, että cityerkku möllykkä pysyys hengis tai kaljois ja halvalla, vaika en tierä miksi.


    • jumapamaus

      Kymmenessä vuodessa 170 miljardia. Ilman vastiketta?

      Eikö politiikot osaa laskea?

    • muutosmahdollista

      Mitenköhän uusi hallitus tulee suhtautumaan KELAn ylettömiin tukietuisuuksiin?

    • Jos kaikille Suomen eläkeläisille maksettaisiin valtion rahoista
      eläkekorvausta samaan malliin kuin nyt valtion rahaa holvataan tukijussieläkeläisille,
      niin vuosittain tarvittaisiin veroeuroja lähes kymmenen (10) miljardia euroa.

      Tukijussit ovat vielä eläkeläisinäkin suhteellisesti raskas, erittäin raskas
      kiviriippa veronmaksajia painamassa.

      Maksakie eläkkieitä, maksakie. Antakie rahhaaa! Aaaah!

      • jumapamaus

        Höpönhöpö!

        Sekoitat ymmärtämättömyyttäsi vastikkeelliset ja vastikkeettomat tuet.

        Zero points, ei jatkoon!


    • aivanvarmasti

      Uusi hallitus kajoaa pomminvarmasti roimasti kasvaviin KELA korvauksiin.

      Pummit pannaan töihin!

      • Juhannustulee

        Pummit töihin, sanoo Sipilä, mutta ei näillä sanoilla.


    • SipiläToimia

      Mm. asumistuet on massiiviset, ylittäneet jo reippaasti vastikkeellisen maataloustuen!

      Jo on aikoihin eletty!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe