Olen ollut tällä palstalla varsin tuttu,ja nyt minun on aika jättää hyvästit.
Olen lukenut monta juttua ja tiedätte että olen huijari.
En siksi kerro nimimerkkiäni.
Saatte itse arvata.
olen pilaillut
7
1639
Vastaukset 7
- N-kirjaimella
..Eikös vain niin ?
- Magiaakka
Sinulle käy huonosti pilailusi kanssa. Saatatpa vielä järkyttyä
- Dere
.."nyt minun on aika jättää hyvästit" ..Niin ainahan sitä voi jättää hyvästit yhdellä ja aloittaa bulshitin puhumisen (=kirjoittamisen) taas toisella,uudella nicillä.
Jotenki musta vaan tuntuu että tälläki höpinällä yritetään taas feikata mua. No joka tapauksessa ilmotan nyt kaikille että minä en ainakaan oo nuita tarinoita omasta kopastani keksiny...
- Kummitusmörkö
Katoin sun kuvas ja olit kivan näköinen(teinikielellä ihQ). Haluaisin "kummitella" sulle loppuelämäni...siinä olis mullekin tarpeeksi yliluonnollista ilmiötä kun kerrankin saisin(oman tyttöystävän siis).
Kummitusmörkö kirjoitti:
Katoin sun kuvas ja olit kivan näköinen(teinikielellä ihQ). Haluaisin "kummitella" sulle loppuelämäni...siinä olis mullekin tarpeeksi yliluonnollista ilmiötä kun kerrankin saisin(oman tyttöystävän siis).
Mulla kyllä on jo ihan oma "mörökölli" täällä kummittelemassa...heh :)
Taitaapi olla sama feikkaaja ku aiemminki...Nyt ei voi enää feikata nimimerkkiä niin pitää yrittää tällasta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331472- 72932
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290819Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii258710- 69684
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O42630- 32579
- 72564
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51554