Urheilevat pojat!!

Moi, oon urheileva 18 vuotias tyttö. Miten pojat teillä riittää aika seurustelulle? Musta tuntuu itse ettei aikaa meinaa löytyä ainakaan sellaisille pojille, joille urheilu ei ole yhtä sydämen asia ja joka päivänen elämäntapa, kuin itselle. Olisi kivaa löytää joku joka urheilee yhtä intensiivisesti. Molemmilla olisi tällöin samoja kiinnostuksen kohteita ja yhteisiä harrastuksia :)

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Andrukela

      Ei riitä aika urheilulle ollenkaan pcp-päisssä uriytin nukkua ei ollenkaaan onnistu en suosittele kenelekään

    • Toivottavastiettunne

      Olen M20, entinen koripallon pelaaja.
      Itsellä jäänyt urheilu vähän vähemmälle, mutta urheilu on edelleenkin lähellä sydäntä ja tarvitsisin jonkun motivaattorin, jotta jaksaisin urheilla niinkuin ennenkin. Elämänrytmi on vähän rennompaa nyt, nii vaikee saada yksin itteään niskasta kiinni. Itselläni on ollut hakusessa nainen, joka pitäisi liikunnasta ja hyvistä elämän tavoista kiinni.

      • urheilijaaa

        okei, haluisitko jutella lisää :)?


    • nörtti43

      urheilen esports

    • Anonyymi

      Moi! Oon 18-vuotias poika ja siis urheilen viikossa 9 tuntia ja etsin seurustelusuhdetta, jos voitais tutustuu paremiin? Jos sul on ig tai snäppi, niin voitais jommassa kummassa paremmin. Joten, jos sul on jompikumpi, niin voisin laittaa sulle viestii, jos kertoisit käyttäjänimen.

    • Anonyymi

      Kävelen/juoksen/pyöräilen/potkulautailen 12 tuntia päivässä harrastan lihaskuntoa joskus ja seinäkiipeilyä usein. Painoa yli 70kg vaikka olen narkki. Kova saavutus.

    • Anonyymi

      Itekkin mietin että miten voin joskus seurustella kun ei tytölle jäisi yhtään aikaa. Itse harrastan kilpaurheilua 5-8 kertaa viikossa toisessa kaupungissa ja ainahan siinä melkein koko päivä menee ainakin arkisin ja viikonloppuisinkin vaan jokunen tunti jos on aamulla ja illalla treenit. Ja siis jos alkaisin seurustelemaan niin kyllä tää urheilu on aina ollu niin lähellä sydäntä että siitä en karsi aikaa pois kun vielä hyvin menestyy kilpatasolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe