Kokemuksia: Arinaga, Gran Canaria?

1stTimer

Hei kaikki,

Kuten otsikko kertoo, onko kellään kokemuksia paikasta? Ihan lomailua rennosti lasten kanssa mielessä.

6

525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johanna35

      Pieni paikka,rauhallinen. Lapset ehkä haluais Inglesiin mieluummin siellä tekemistä on kuitenkin lapsille

    • päiväkävijä

      Todella rauhallinen, paikallisia ja pidempiaikaisia ulkomaalaisia eläkeläisasukkaita. Kiva rauntabulevardi kävelyyn. Kovalla tuulella melko kylmä paikka.
      Olen joskus katsellut vuokra-asuntotarjontaa. Hyvin paljon parvekkeettomia huoneistoja. Bussi 25 keran tunnissa Inglesiin.
      Ilmeisesti olisitte menossa johonkin vuokra-asuntoon?
      Päiväseltään käyty kolmen neljän viikon Inglesinlomalla pari-kolme kertaa.
      Lentokoneet käyvät kääntymässä Playa de Arinagan yläpuolella, mutta eivät häiritse, ovat sen verran korkealla.

    • Olen nyt asunut täällä yli viisi vuotta, enkä vaihtaisi.
      Tämä paikka sopii kaikenikäisille, myös lapsille.
      Viikonloppuisin ja pyhinä tämä on paikallisten suosima paikka.
      Noin puolessavälissä Las Palmasia ja Playa del Inglésiä, joihin pääsee bussilla.
      Jos vuokraa auton, on helpompaa vierailla muissa, enemmän aktiviteettia mahdollistavissa paikoissa.

      Olen aikaisemmin kirjoittanut, että annan lisätietoja tarvitseville, mutta en enään tällä palstalla, koska tässäkin ketjussa on enemmän poistettuja viestejä, kun asiallisia vastauksia.

    • Apinahylly

      Kiva pieni paikalliskylä. Ei juurikaan kovin kaunista, rantabulevardia lukuunottamatta, muuten karu ja hiljainen.. Itse oon asunut Arinagassa 2-12 viikkoa kerrallaan vuodesta 2013,tänäkin vuonna 7 viikon retki. Sopiva paikka jos arvostaa rauhaa.
      Minä tykkään.

    • 1peevee

      Voit arvatakin että vastaukset ovat kunkin paikan kokeneen maun mukaisia.
      Minulla on lapsenlapseni ollut siellä ja todella viihtynyt. Käy tutustumassa paikkaan ,me olemme siellä viihtyneet.

    • 1stTimer

      Isosti kiitosta kaikille vastaajille!

      Asunto on tosiaan vuokrassa viikoksi rantakadulta ja vuokra-autolla tarkoitus liikkua, jos tavallisella ajotaidolla tohtii kruisailla. Matkassa mukana kaksi alle kouluikäistä ja yksi vähän vanhempi perillinen.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      132
      1327
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe