https://www.reuters.com/article/us-toyota-technology-idUSKBN1442XR
Muut tekevät ladattavia hybridejä ja sähköautoja eikä niitä kiinnosta Tojon vanhanaikaiset viritykset. turhaan yrittää Tojo myydä vahoja virityksiään muille.
Toyota yrittää myydä vanhentunutta hybriditeknologiaa
41
114
Vastaukset
- Huonovalinta
Akkuineen ja sähklöhimmeleineen tuollainen ei ole sen paremmin taloudellinen kuin ympäristöystävällinennkään. Ei edes bäitetyllä polttoaineenkulutuksella, saatika todellisella.
Ehkä eurooppalaiset pystyvät parempaan.- Parhaatpärjää
Yrittää myydä?? Paljonko on myynyt? Haittaakse?
- Anonyymi
Parhaatpärjää kirjoitti:
Yrittää myydä?? Paljonko on myynyt? Haittaakse?
Yritä ymmärtää. Tojo ei ole myynyt hybriditeknologiaansa kenellekään. Syy tähän on se , ettei ketään kiinnosta vanha tekniikka. Nyt yrittää Tojo jakaa hybridiään ilmaiseksi, eikä kelpaa kenellekään. Haittaakse ?
- ViimeisintäTekniikkaa
Toyotan tekniikka on kaikkein uudenaikaisinta. Sinäkin tiedät sen ja vapisten kirjoittelet tuollaisia avauksia ja vapisten ja täristen vastailet niihin itse.
Toyotalta tulee tänä keväänä kaikki mallit uusina ja uudella viimeisimmällä tekniikalla. Se vapisuttaa Skoda-miestä. Hinnastoista voi katsoa että kaikissa näissäkin Toyotan malleissa on kaikkein pienimmät päästöt. Se pienin päästö tarkoittaa myös kaikkein pienintä kulutusta.
Saksalaiskonsernilla on vanhanaikaiset suuripäästöiset moottorit ja vanhanaikainen iloton laatikkomuotoilu.- faktankertoja
Toyotan uudet mallit 2019 liikkuvat 100% bensan voimalla ja se on menneen maailman touhua. VW:llä on useita ladattavia hybridejä, sähköautoja ja kaasu-autoja. Tojo on pudonnut täysin kelkasta ja yrittää kaupitella pellehybridejä muille. Turhaa hommaa näköjään. Kukaan ei ole halukas ostamaan vanhentunutta teknologiaa.
- Huolestuttaako
faktankertoja kirjoitti:
Toyotan uudet mallit 2019 liikkuvat 100% bensan voimalla ja se on menneen maailman touhua. VW:llä on useita ladattavia hybridejä, sähköautoja ja kaasu-autoja. Tojo on pudonnut täysin kelkasta ja yrittää kaupitella pellehybridejä muille. Turhaa hommaa näköjään. Kukaan ei ole halukas ostamaan vanhentunutta teknologiaa.
Sillä Volkswagenilla on myös saastuttamisesta johtuvia korvauksia maksettvana 30 miljardia euroa. Ei ole paljon maapallon tila huolestuttanut. On liian myöhäistä esittää pulmusta.
Tällä hetkellä Toyotan hybridien myynti nousee hurjaa vauhtia kaikkialla maailmassa. Tuotantokapasitteettia lisätään koko ajan. Se ei nänin ollen ole ollenkaan vanhentunutta tekniikkaa ja keväällä tulevat sellaiset Toyotan auotot, että siinä sitä on ihmettelemistä. - Kickel
Huolestuttaako kirjoitti:
Sillä Volkswagenilla on myös saastuttamisesta johtuvia korvauksia maksettvana 30 miljardia euroa. Ei ole paljon maapallon tila huolestuttanut. On liian myöhäistä esittää pulmusta.
Tällä hetkellä Toyotan hybridien myynti nousee hurjaa vauhtia kaikkialla maailmassa. Tuotantokapasitteettia lisätään koko ajan. Se ei nänin ollen ole ollenkaan vanhentunutta tekniikkaa ja keväällä tulevat sellaiset Toyotan auotot, että siinä sitä on ihmettelemistä.Niin kauan kuin näitä Toyotahehkutuksia olen lukenut, niin aina niissä kerrotaan, että aina ensi vuonna Toyotalta on tulossa jotain täysin mullistavaa joka lopettaa muiden autojen myynnin. Koskaan siis Toyaotalla ole kunnon mallistoa kuin vasta ensi vuonna, vuosi vuoden jälkeen.
- VW.tekee.sähköautoja
Kickel kirjoitti:
Niin kauan kuin näitä Toyotahehkutuksia olen lukenut, niin aina niissä kerrotaan, että aina ensi vuonna Toyotalta on tulossa jotain täysin mullistavaa joka lopettaa muiden autojen myynnin. Koskaan siis Toyaotalla ole kunnon mallistoa kuin vasta ensi vuonna, vuosi vuoden jälkeen.
Tässä terokin on todennut että ne uudet tojot ovat aivan samanlaisia tojoja kuin nykyisetkin. 100% bensalla kulkevia kikottimia. Camrykin jo valmiiksi vanha vuonna 2017 markkinoille tullut malli. ei mitään uutta.
- toyotaonykkönen
VW.tekee.sähköautoja kirjoitti:
Tässä terokin on todennut että ne uudet tojot ovat aivan samanlaisia tojoja kuin nykyisetkin. 100% bensalla kulkevia kikottimia. Camrykin jo valmiiksi vanha vuonna 2017 markkinoille tullut malli. ei mitään uutta.
VW golf tuli markkinoille 70-luvulla. Saman näköinen edelleen!
- Maksajat.tervetulleita
Volkswagenin uusista mallistoista on liiankin monilla karmeat kokemukset kun ovat päässeet koekaniineiksi todetakseen kuinka hajoaa DSG, tsi, jakopäät, kaasupolkimet, huohottimet ja välijäähdytin jäätyy ja kuski kylmään autoon. Nippusideviritelmät kruunaa päästöhuijauksen kanssa koko komeuden. Mahtavaa!
- Romahti
Joulukuun myynti romahti. Terot uskottelevat että tammikuussa tulee buumi. Ei tule.
- ennemminDacia
Noita Nauriksia dupataa halpuutushinnoilla taksifirmoille jotka taistelevat markkinoilla joilla uskovat pärjäävän halvoilla taksoilla ja se pakottaa hankkimaan halvinta kuraa kalustoksi. Ehkä noilla voi kapakkaa vaihtaa siinä vaiheessa kun kooma on viemässä miestä hämärän rajamaille, mutta muuten ei noin ikävään ja epämukavaan kyytiin ei minua ainakaan saa istumaan.
Muistamme hyvin mm.Autohullujen tvssä esitetyn vertailun jossa Auris haukuttiin epävakaaksi, todella meluisaksi ja istuimiltaan selän tuhoajiksi. - Alamäki_menossa
Toyota vähentää mallistoa Euroopassa ja täten varautuu laskevaan myyntiin. Vanhanaikaisilla hybrideillä yritetään rahastaa vielä tovi.
- TännePöljilleKelpaa
Alamäki_menossa kirjoitti:
Toyota vähentää mallistoa Euroopassa ja täten varautuu laskevaan myyntiin. Vanhanaikaisilla hybrideillä yritetään rahastaa vielä tovi.
Juuri näin, suomalaiselle autoja tuntemattomalle on helppo myydä kuraa joka myös ruostuu nopeasti. Euroopassa ollaan enemmän perillä autoista ja siksi Toyota jää kauppaan.
- Anonyymi
Varmasti jossain tammikuussa tulee buumi Toyotalle, sitä ennen pitäisi vaan tuoda markkinoille ostajia kiinnostavia tuotteita. Toyotan nykyinen säästölinja ei rohkaise ostamaan - halpuutettuja autoja oikean auton hintaan.
- aasialainenKusetus
Tännehän Toyota saa työnnettyä kaikki vanhan tekniikan Toyotansa, kuten Aven loppuerät ja vaarit ostaa kilvan kuin olisivat ainoat maailman autot, hehee mitä luusereita.
- suomainenOnOuto
Tyhmyyttähän on ostaa tuollaisia vanhentunutta tekniikkiia, varsinkin kun hybrid tekniikkaa kehitetään kovaa tahtia. Jo vuoden kaksi vanha tekniikka on jäänyt jälkeen ja Toyotan tekniikka on kaksi sukupolvea jäljessä.
- Ihme.trolleja
Kylläpä täällä on Toyotalle todella kateellista poruukkaa. Toiset tietävät asiat paremmin ja siksi hankkkivat Toyotan luotettavia hybridejä.
- Anonyymi
Joo tojohan just herättää kateutta....oi miksi en saa eläkeläis-pienviöjelijän lifestyleä ja statusta yhyy. Melkein kellään autonomistajalla ei ole varaa ostaa haluttua tojotaa....yhyy
Tojokateus on kyllä idioottimaisin juttu mitä oon kuullut.
- Anonyymi
Saksassa oikeita sähköautoja myydään paljon enemmän kuin näitä Toyotan näennäishybridejä (=ei ladattavia).
Suomessa näennäishybridejä vielä myydään, mutta trendi on laskeva. - Anonyymi
Yllättävän hyvä on ajella Toyota RAV4 Hybrid awd-i versiolla.
Kulutus seka-ajossa 5.2 L/100 km. Mittarissa nyt hieman yli 5000 km.
Kiihtyy hyvin, kiitos kahden sähkömoottorin ja 2.5l bensakoneen.
Minä tykkään, enkä kadu ostostani.- Anonyymi
Samalla rahalla olisit saanut suorituskyvyn, mukavuuden, ruostumattomuuden ja hiljaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla rahalla olisit saanut suorituskyvyn, mukavuuden, ruostumattomuuden ja hiljaisuutta.
No niinpä tietysti ja merkki olisi ollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä tietysti ja merkki olisi ollut?
Eihän tuossa RAVistimessa muuta vikaa ole kuin että sitä ei saa. Kysyntä on niin kovaa että edelleen yli 9kk toimitusaika.
Omalla rahalla ostajalle ei juuri vaihtoehtoja ole.
Ensi vuonna alkaa Tojottimelta tulla töpselimalleja. Koska hybriditekniikka on muuten liki ylivoimaista niin töpselin lisääminen tekee siitä ilmiömäisen.
Uudessa TMssä aika selvästi näki kuinka hyvä hybriditekniikka Tojolla on.
Nyt kun ajo-ominaisuudetkin on luokkansa parhaat TMn mukaan. Camry, elämäni ensimmäinen japsi. Olihan minullakin ennakkokäsityksiä Toyotasta. Kesän ajeltuani autollani, olen todella yllättynyt positiivisesti.
- Anonyymi
Kuka haluaisi enää yli 95g/km päästötekniikkaa.
- Anonyymi
Mulle ei päästöt tai kulutus merkitse mitään. Ostan auton ihan muilla kriteereillä ja siksi patteriautot ei kiinnosta. Ehkä joskus tulevaisuudessa kun tekniikat kehittyy ja hinnat järkevöityy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle ei päästöt tai kulutus merkitse mitään. Ostan auton ihan muilla kriteereillä ja siksi patteriautot ei kiinnosta. Ehkä joskus tulevaisuudessa kun tekniikat kehittyy ja hinnat järkevöityy.
Eikö olekin mahtavaa että tässä maailmassa on olemassa VW jonka repertuaalista löytyy yli tuhat hv Bugatti ja nollapäästöisiä sähköautoja. Tämän vuoksi VW on maailman suurin autonvalmistaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö olekin mahtavaa että tässä maailmassa on olemassa VW jonka repertuaalista löytyy yli tuhat hv Bugatti ja nollapäästöisiä sähköautoja. Tämän vuoksi VW on maailman suurin autonvalmistaja.
Hyvä että volkkarilta löytyy vaihtoehtoja.
Mutta niin monelta muultakin merkiltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että volkkarilta löytyy vaihtoehtoja.
Mutta niin monelta muultakin merkiltä.Tarkoitatko että, huijausohjelmalla tai ilman? Lopezlaatuisena vai ilman? Öljysyöppönä vai ongelma-automaatilla vai ilman? Ilman tuntuisi järkevimmältä. Oikaiskaa toki jos valintani ei olisi oikein perusteltu ja paras vaihtoehto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että volkkarilta löytyy vaihtoehtoja.
Mutta niin monelta muultakin merkiltä.Tojolta ei löydy sen enempää yli tuhat hv autoa kuin nollapäästöistä sähköautokaan. Pelkästään pullamössöä 100% bensallakulkevaa kalustoa.
- Anonyymi
Joko sinulla on Bugati tai sähköauto?
Miksi ei jos kerran asia on niin tärkeä sinulle?
"kyllä meidän isä...." Aika lapsellista kitinää.
- Anonyymi
No, ei kyllä olisi mitään tarvetta bugatille eikä sähköautollekaan. Miksi olisi? Toyotan hybridit kiinnostaa eniten. Rav 4 hybrid on takuuvarmasti seuraava ajopeli . Eikös tuo valittu juuri parhaaksi autoksi jossain vertailussakin vaikka en pelkästään niiden perusteella mitään ostaisikaan kun tarvitsen auton itselleni omaan tarpeeseen. Luotettavuus on kaikkein tärkein ominaisuus . Vw maineella en ostaisi yhtään mitään. Kuka nyt haluaisi jotain laatikko-ongelmaista öljypoltinta jolla uudet mallit vaan pitäisi toimia? Kyllä kaikki uudet yleensä toimii mutta kun niiden pitäisi toimia vielä vuosienkin jälkeen. Maineestaan merkki tunnetaan. Miksi ostaisin kun muutkin ovat alkaneet merkkiä karsastamaan. Automyyjille ei kannata tehdä kysymyksiä laadusta ja luotettavuudesta, oikea ja luotettava vastaus kun löytyy aivan muualta. Autobildin julkaisema tutkimus jossa käyttäjienkin kokemukset olivat osana erittäin laajaa ja kattavaa syyniä tuskin jätti ketään kylmäksi. Oli ainakin uskottava kun toimittajien mielipiteillä ei lopputulokseen pystytty vaikuttamaan.
- Anonyymi
"Eikös tuo valittu juuri parhaaksi autoksi jossain vertailussakin vaikka en pelkästään niiden perusteella mitään ostaisikaan kun tarvitsen auton itselleni omaan tarpeeseen. "
Niin tyypillistä tojohönön höpötystä. Samassa virkkeessä viittaa johonkin epämääräiseen vertailuun ja sitten kertoo ettei se merkkaa mitään. Koeta päättää hyvä mies mitä mieltä olet. Tuollainen poukkoilu antaa nysvärimäisen kuvan.
Tyypillinen tojomies. - Anonyymi
"No, ei kyllä olisi mitään tarvetta bugatille eikä sähköautollekaan. Miksi olisi?"
Jos olisi rahaa tarpeeksi niin olisihan tuollainen Bugatti aika makea lelu.
Sähköauto on saasteeton ja tarjoaa viisi kertaa halvempia kilometrejä kuin hybridi RAV. Mutta jos nämä asiat ei kiinnosta niin eihän siinä mitään. Kukin taplaa tyylillään. - Anonyymi
"Lopezlaatuisena vai ilman?"
Tämän Lopez-kortin heiluttaminen vuodesta toiseen kertoo niin vanhaan maailmaan jämähtämiseltä ettei miään rajaa. Milloin olet viimeksi päivittänyt maailmankuvasi? Lopez kävi kääntymässä VW:llä kaksi vuotta joskus 90-luvulla ja sai kenkää. Yritä päästä jotenkin edes oikealle vuosituhannelle. - Anonyymi
Yhdeksänkymmentäluvulla kävi kääntymässä eikä jäänyt muuta kuin lopezlaatu jäljelle jota se on vieläkin huijausohjelmalla ja linnatuomioilla terästettynä. Pitäisikö jo kysyä tarjousta?
- Anonyymi
Ja kuitenkin eläkeiässä oleva karvalakki-Octavia pieksi juuri TM:n vertailussa uunituoreen mahtikoneella varustetun Corollan. Oli nopeampi, isompi, hiljaisempi ja ergonomisesti parempi kuin yli neljä tonnia kalliimpi Tojo.
Tulos ratkaisee, ei vanhat Lopez-jutut.
- Anonyymi
Toyota katsoo asioita globaalisti, ei vain länsieuroopan ja USAn markkinoita.
Pistokehybridit, täyssähkiksistä puhumattakaan, ovat täyttä utopiaa isoilla markkina-alueilla kuten Kiinassa, Intiassa, Etelä-Amerikassa, monissa Aasian maissa ja Afrikassa. Näillä alueilla sähköverkot ovat kehnoja tai olemattomia eikä sähkön jakelu-, siirto-ja tuotantokapasiteetti riitä edes nykytarpeisiin.
Tarjoaahan toki sähköautojen ja ladattavien hybridien kehitystyö insinööreille mielenkiintoista työtä, mutta näiden kehitelmien myynti muualle kuin kehityneiden länsimaiden varakkaille, teknofriikeille ja viherhörhöille tulee jäämään erittäin vähäiseksi.- Anonyymi
Jokainen Intiassa ja Kiinassa käynyt on nähnyt korkreettisesti miksi polttiksista on pakko luopua. Molemmat ovat myös erittäin merkittäviä kansantaloksia.
- Anonyymi
Vikavaagenilla on oljenkorret pelkän sähkön varassa kun on tarjolla vain muita ongelmamoottoreita huijausohjelmistolla ja kovalla öljynsyönnillä. Kuka haluaisi?
Ehkä joskus kymmenen vuoden kuluttua voi täyspäinen ostaa sähköauton, mutta ei mitään lopezlaatuista vikavaagenia kuitenkaan. Kyllä ne onnistuu senkin tekniikan ryssimään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1337864- 565834
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813302Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72953Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101688Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2101650Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3341370Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931179Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321091