kpop tanssiryhmä ALOITTELIJOILLE :3

Medium

Okkeii, elikkäs tossa alla on tosi paljon tekstii ja jos sä haluut mukaan tähä ryhmään sun täytyy lukee toi kaikki HUOLELLA. :33

(ryhmässä tällä hetkellä 5 henkilöö)

Eli mä tosiaan aattelin perustaa tälläsen tanssiryhmän. En oo vielä päättäny mitä me tanssittais, mut ensisijasesti kpoppii. Voidaan päättää se myöhemmin ryhmän kanssa.

Mä haen tähän ryhmään mukaan 13-16 vuotiaita, innokkaita aloittelijoita, sukupuolella ei ole väliä. Itse olen myös aloittelija. Haen pelkästään aloittelijoita, koska sitte kenenkään ei tarvii stressaa sitä, että joku on parempi kun mitä itse on. (Aloittelijalla tarkoitan henkilöä jolla ei ole kokemusta tanssimisesta.)

Ryhmästä tulisi myös tiivis ystäväporukka, joten syrjiminen, kiusaaminen, toiselle nauraminen yms. EI TULE KUULOONKAAN! Tässä ryhmässä kaikki saa olla omia itsejään, eikä ryhmällä ole ns. "johtajaa", vaan kaikki ollaan samanarvosii.

Ryhmään mahtuu 10 henkilöä. Saatan ottaa enemmän, riippuu tilanteesta.

Me harjoteltais itse vuokrattavassa tanssisalissa, joten opettajaa ei ole. Keksitään ja harjotellaan koreografiat itse.
Paikkaa en ole vielä päättänyt. Voidaan päättä se yhdessä kun ryhmä on koossa. Näin ensisijaisesti se olisi luultavasti Tampereella (tämä ei siis tarkoita sitä, että vaan tampereen lähistöllä asuvat voivat liittyä ryhmään, vaan voit olla vaikka lapista asti kunhan järjestät omat matkasi salille ja takaisin). Tunnit kestäisi 1-2h, olis sunnuntaisin ja alkavat aikaisintaan helmikuussa.

Aattelin luoda ryhmälle sometilejä, jos kaikki vaan siihen suostuu. Joten kun lähetät viestii, kerro myös, että suostuisiks siihen, että ryhmällä on sometilejä joissa sä luultavasti tulisit näkymään.

Joten joo.. Sun hommaksi jää se, että laitat mulle esittelyn ittestäs ja myös kerrot jos toi sometili juttu sopii sulle. ;D (Esittelyllä tarkotan pitkää esittelyä itsestään, joten mitkään "haluun mukaa." viestit ei kelpaa.)

Ryhmälle tehdään myös oma wappiryhmä jossa selvitetää kaikki ryhmän keskeiset jutut. :)

Tuu rohkeesti mukaan! <3

8

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisin vaikka harkita

• Anonyymi

Mukana! Mistä voin ottaa yhteyttä paremmin esittelyä varten?

• Anonyymi

Hieman väärä paikka kun Suomi24 ei saa jakaa yhteistietoja.

• Anonyymi

Plus on korona aika, joten ei edes saa olla noin isoja ryhmiä.

• Anonyymi

Tänne voi silti ilmottaa esim ign tai muun minkä kautta sit ottaa yhteyttä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänne voi silti ilmottaa esim ign tai muun minkä kautta sit ottaa yhteyttä!

Ei voi, kosak se on henkilökohtainen yhteystieto.

• Aahhhhh harmi et asun niin kaukana tampereelta mut tuun kyl tukee teitä<3

• Anonyymi

Haluisko joku perustaa mun kaa K-POP ryhmän Ouluun? :3

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      197
      4194
    2. Taisi kolahtaa....

Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä
      Maailman menoa
      41
      2711
    3. Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit

mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte
      Maailman menoa
      119
      2300
    4. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      91
      1988
    5. Suomi edelleen maailman onnellisin maa

Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.
      Maailman menoa
      219
      1884
    6. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      27
      1571
    7. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      17
      1415
    8. Mikä kaivatussasi

on eniten yllättänyt?
      Ikävä
      105
      1350
    9. Kyllä mies pakit kestää

Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n
      Ikävä
      48
      1293
    10. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      47
      940
    Aihe