kpop tanssiryhmä ALOITTELIJOILLE :3

Medium

Okkeii, elikkäs tossa alla on tosi paljon tekstii ja jos sä haluut mukaan tähä ryhmään sun täytyy lukee toi kaikki HUOLELLA. :33

(ryhmässä tällä hetkellä 5 henkilöö)

Eli mä tosiaan aattelin perustaa tälläsen tanssiryhmän. En oo vielä päättäny mitä me tanssittais, mut ensisijasesti kpoppii. Voidaan päättää se myöhemmin ryhmän kanssa.

Mä haen tähän ryhmään mukaan 13-16 vuotiaita, innokkaita aloittelijoita, sukupuolella ei ole väliä. Itse olen myös aloittelija. Haen pelkästään aloittelijoita, koska sitte kenenkään ei tarvii stressaa sitä, että joku on parempi kun mitä itse on. (Aloittelijalla tarkoitan henkilöä jolla ei ole kokemusta tanssimisesta.)

Ryhmästä tulisi myös tiivis ystäväporukka, joten syrjiminen, kiusaaminen, toiselle nauraminen yms. EI TULE KUULOONKAAN! Tässä ryhmässä kaikki saa olla omia itsejään, eikä ryhmällä ole ns. "johtajaa", vaan kaikki ollaan samanarvosii.

Ryhmään mahtuu 10 henkilöä. Saatan ottaa enemmän, riippuu tilanteesta.

Me harjoteltais itse vuokrattavassa tanssisalissa, joten opettajaa ei ole. Keksitään ja harjotellaan koreografiat itse.
Paikkaa en ole vielä päättänyt. Voidaan päättä se yhdessä kun ryhmä on koossa. Näin ensisijaisesti se olisi luultavasti Tampereella (tämä ei siis tarkoita sitä, että vaan tampereen lähistöllä asuvat voivat liittyä ryhmään, vaan voit olla vaikka lapista asti kunhan järjestät omat matkasi salille ja takaisin). Tunnit kestäisi 1-2h, olis sunnuntaisin ja alkavat aikaisintaan helmikuussa.

Aattelin luoda ryhmälle sometilejä, jos kaikki vaan siihen suostuu. Joten kun lähetät viestii, kerro myös, että suostuisiks siihen, että ryhmällä on sometilejä joissa sä luultavasti tulisit näkymään.

Joten joo.. Sun hommaksi jää se, että laitat mulle esittelyn ittestäs ja myös kerrot jos toi sometili juttu sopii sulle. ;D (Esittelyllä tarkotan pitkää esittelyä itsestään, joten mitkään "haluun mukaa." viestit ei kelpaa.)