kpop tanssiryhmä ALOITTELIJOILLE :3

Medium

Okkeii, elikkäs tossa alla on tosi paljon tekstii ja jos sä haluut mukaan tähä ryhmään sun täytyy lukee toi kaikki HUOLELLA. :33

(ryhmässä tällä hetkellä 5 henkilöö)

Eli mä tosiaan aattelin perustaa tälläsen tanssiryhmän. En oo vielä päättäny mitä me tanssittais, mut ensisijasesti kpoppii. Voidaan päättää se myöhemmin ryhmän kanssa.

Mä haen tähän ryhmään mukaan 13-16 vuotiaita, innokkaita aloittelijoita, sukupuolella ei ole väliä. Itse olen myös aloittelija. Haen pelkästään aloittelijoita, koska sitte kenenkään ei tarvii stressaa sitä, että joku on parempi kun mitä itse on. (Aloittelijalla tarkoitan henkilöä jolla ei ole kokemusta tanssimisesta.)

Ryhmästä tulisi myös tiivis ystäväporukka, joten syrjiminen, kiusaaminen, toiselle nauraminen yms. EI TULE KUULOONKAAN! Tässä ryhmässä kaikki saa olla omia itsejään, eikä ryhmällä ole ns. "johtajaa", vaan kaikki ollaan samanarvosii.

Ryhmään mahtuu 10 henkilöä. Saatan ottaa enemmän, riippuu tilanteesta.


Me harjoteltais itse vuokrattavassa tanssisalissa, joten opettajaa ei ole. Keksitään ja harjotellaan koreografiat itse.
Paikkaa en ole vielä päättänyt. Voidaan päättä se yhdessä kun ryhmä on koossa. Näin ensisijaisesti se olisi luultavasti Tampereella (tämä ei siis tarkoita sitä, että vaan tampereen lähistöllä asuvat voivat liittyä ryhmään, vaan voit olla vaikka lapista asti kunhan järjestät omat matkasi salille ja takaisin). Tunnit kestäisi 1-2h, olis sunnuntaisin ja alkavat aikaisintaan helmikuussa.


Aattelin luoda ryhmälle sometilejä, jos kaikki vaan siihen suostuu. Joten kun lähetät viestii, kerro myös, että suostuisiks siihen, että ryhmällä on sometilejä joissa sä luultavasti tulisit näkymään.


Joten joo.. Sun hommaksi jää se, että laitat mulle esittelyn ittestäs ja myös kerrot jos toi sometili juttu sopii sulle. ;D (Esittelyllä tarkotan pitkää esittelyä itsestään, joten mitkään "haluun mukaa." viestit ei kelpaa.)

Ryhmälle tehdään myös oma wappiryhmä jossa selvitetää kaikki ryhmän keskeiset jutut. :)


Tuu rohkeesti mukaan! <3

8

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisin vaikka harkita

    • Anonyymi

      Mukana! Mistä voin ottaa yhteyttä paremmin esittelyä varten?

    • Anonyymi

      Hieman väärä paikka kun Suomi24 ei saa jakaa yhteistietoja.

      • Anonyymi

        Plus on korona aika, joten ei edes saa olla noin isoja ryhmiä.


      • Anonyymi

        Tänne voi silti ilmottaa esim ign tai muun minkä kautta sit ottaa yhteyttä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne voi silti ilmottaa esim ign tai muun minkä kautta sit ottaa yhteyttä!

        Ei voi, kosak se on henkilökohtainen yhteystieto.


    • Aahhhhh harmi et asun niin kaukana tampereelta mut tuun kyl tukee teitä<3

    • Anonyymi

      Haluisko joku perustaa mun kaa K-POP ryhmän Ouluun? :3

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe