olen sinkkukundi joka etsimässä vanhempaa sinkkunaista mistä mahtaisi löytyä
sinkkunaista
10
72
Vastaukset
- siivoojaa.vailla
91 syntynyt vai ikä ???
Älä viitsi tulla tänne pelleilemään.
Vai tulisitko viikkosiivojaksi ?
Vessanpönttö ja tiskipöytä on vailla kuuraamista.
Lattianpesua on ym. Lumitöitä ja halonhakkuuta olisi minullakin.
Sitä vanhemmiten muuttuu niin arkisen realistiseksi.- pelottavia_ihmisiä
Monenlaista sairasta, pervoa ja typerää on.
Oulun raiskauksetkin. Lapsetkaan ei saa olla rauhassa.
Pelottavia tyyppejä on nykyään liikkeellä joka paikassa.
Netissäkin. - ei.hassumpaa
Pitäisi kertoa enemmän itsestään.
Jos olisit kertonut, että olet vähän vaille 80 vuotta, hiihtelet, liikut luonnossa, jumppaat, et tupakoi, et juopottele,, kaipaat seksiä, omaat muutaman asunnon, niin kyllähän sataisi yhteydenottopyyntöjä ryhmistä 60 , 70 ja 80 .
Ehkäpä kannattaa heti alkuun tehdä vielä eräs oleellinen varoitus: köyhät älkööt vaivautuko.- pidätunkkis
Mitähän tuo hiihtely asiaan vaikuttaa ? Puhumattakaan asunnoista ! Vastenmieliseen ei kukaan koske pitkällä tikullakaan vaikka miten huhkisi hikisenä punttisalilla tai omistaisi kivitalon.
- ei.näköjään.ymmärtänyt
Köyhän ei yleensäkään ole syytä ottaa edes kantaa tuohon asiaan.
- ukkoja
Valtteri.
Ne tämän palstan naisetkäyttää vihansa kärpäslätkästä sanoneelle.
Sinä et asettanut ulkonäkö paineita, mutta arvon naisille ei tunnu kelpaavan muu kuin viagravahvistettu!
Valitan. - frtg
Sama henkilö voi olla, kärpäslätkä ja tämä sinkun etsijä....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487