Yks tuttu halus mun kanssa jotain, mut menin paniikkii, koska en oo kauheena jutellu ees sen kans. Pelottaa et oon ihan huono niissä asioissa ja ku ei mulla oo ees tissejä kunnolla. Oon vaa iha rääpäle. Miten voisin opetella jotaki ennen ku alotan? Muhun on joskus vähän koskettu sieltä kyllä, mut ei paljoa. Se tuntu kyllä kivalta mut ei jatkettu ku olin ihan varma ettei sekään osaa mitää ja oltais sähelletty vaa. Tää on aika tyhmää kirjottaa netissä jotaki tämmöstä mut mulla ei oo kavereitakaa oikeen
oon tosi nuori mut haluisin silti opetella jo seksiä
5
267
Vastaukset
- Benismies
ei sen ensimmäisen kerran tarvitse olla täydellinen, kyllä jos usein tekee siitä oppii päivä päivältä. luulisin että youtuubessa jotain tutoriaaleja
On itseasiassa varsin kivaa "säheltää vaan". Seksi ei ole niin vakava asia.
- paranormaali
Miksi? Suomalainen nuori on tämmöisessä tilanteessa? Älkää hyvät ihmiset syyttäkö maahanmuuttajia tästä asiasta, katsokaa peiliin!!!
- kauheena
Tosi nuoren on järkevää opetella vain itsensä kanssa. Mitä nuorempana aloitat yhdynnät sitä pikemmin lysti loppuu.
Paniikkisi on selvä merkki siitä, että on pelkästään typerää hätäillä seksin aloittamisessa.
Jos tissien koko on ongelma niin vika on päässä, ei tisseissä.
Anna itsesi ja tisujesi kasvaa rauhassa niin sinusta voi kasvaa hieno aikuinen nainen. - esfgsg
Seksi on aika epätarkka ilmaisu. Sitä on satoja tyylejä, nenien hieromisesta ja viettelevistä katseista sukuelinyhdyntään. Sieltä löytyy varmasti kaiken ikäsille jokin turvallinen tyyli
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593215Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242739Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822