My way, my life

Minun elämäni jokainen mahdollinen seksikontaktini elämäni jokaisen vuosikymmeneni ajalta on tänään vähintään 50- villitystään viettävä ja eli isovanhemman ikäinen - 50-60-70-80 vuotta täyttänyt - jokainen mahdollinen em. henkilö vuonna 2019. -2019 tänään.

Nuorisoseksiharrastuksia ei ole minulla ollut koskaan setämies-päivilläni.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hommaa-akka

Siitä Jarilla ainainen puhe palstalla, mistä hänellä on puute, pystytissinen naaras.
      Hanki itsellesi vaikka pumpattava Barbara. Kyllä sen kanssa peuhatessa se pahin paine helpottaa.

• Lisäys;

-- Minun 50- villitykseni oli 47-53 ikävuosillani.

Isovanhemman ikä, ja 50- villitys on siis tuollaasta.

Tuossa iässä 50- villitystä potevat havaitsevat jotakin outoa itsessään.

Minun 50- villitys oli äärettömän vaikea. Juoksin nuorten ja nuorehkojen neitien perässä parisuhdetarkoituksessa rakastuneena korviani myöten.

• Tämän_siitä_saa

"Minun 50- villitys oli äärettömän vaikea. Juoksin nuorten ja nuorehkojen neitien perässä parisuhdetarkoituksessa rakastuneena korviani myöten."

Tässä niin tyyppillinen tosielämän tapaus:

Siinä ruletissa voi käydä kylmät. On meinaan paljon esimerkkejä, jossa nuorehko neitokainen on mukamas korviaan myöten rakastunut ja haluaa ukon kanssa pikaisesti vihille. Pian hääpäivän jälkeen kuitenkin paljastuu, että se tytön tyllerö oli alkujaankin paljon enemmän rakastunut sinun varallisuuteesi kuin sinuun.
        Siitä tytöstä tulee nalkuttava ja toisen miehen (uuden uhrin) kanssa pelehtivä ja hän odottaa vain sitä päivää, milloin haet avioeroa hänestä.
        Kun sitten avioero on astunut voimaan, niin se sinun rakas ottaa puolet omaisuudestasi mukaansa ja menee sen uuden uhrinsa luokse tekemään samat tepposet kuin teki sinulle.
        Vähitellen sillä alkujaan persaukisella tyttösellä on huikea omaisuus ja vain siksi, että hän antoi sinun naida itseään ja silmäsi tulivat todellisuudelle sokeiksi.

• LääkäriLettu
        Tämän_siitä_saa kirjoitti:

"Minun 50- villitys oli äärettömän vaikea. Juoksin nuorten ja nuorehkojen neitien perässä parisuhdetarkoituksessa rakastuneena korviani myöten."

Tässä niin tyyppillinen tosielämän tapaus:

Siinä ruletissa voi käydä kylmät. On meinaan paljon esimerkkejä, jossa nuorehko neitokainen on mukamas korviaan myöten rakastunut ja haluaa ukon kanssa pikaisesti vihille. Pian hääpäivän jälkeen kuitenkin paljastuu, että se tytön tyllerö oli alkujaankin paljon enemmän rakastunut sinun varallisuuteesi kuin sinuun.
        Siitä tytöstä tulee nalkuttava ja toisen miehen (uuden uhrin) kanssa pelehtivä ja hän odottaa vain sitä päivää, milloin haet avioeroa hänestä.
        Kun sitten avioero on astunut voimaan, niin se sinun rakas ottaa puolet omaisuudestasi mukaansa ja menee sen uuden uhrinsa luokse tekemään samat tepposet kuin teki sinulle.
        Vähitellen sillä alkujaan persaukisella tyttösellä on huikea omaisuus ja vain siksi, että hän antoi sinun naida itseään ja silmäsi tulivat todellisuudelle sokeiksi.

Valitettavan oikeassa olet. Jari välttyi tältä petokselta, koska hänellä ei ollut varallisuutta mitä tarjota neitokaisille. Hän jäi poikamieheksi, mikä ei ole suinkaan huono osa.

• LääkäriLettu kirjoitti:

Valitettavan oikeassa olet. Jari välttyi tältä petokselta, koska hänellä ei ollut varallisuutta mitä tarjota neitokaisille. Hän jäi poikamieheksi, mikä ei ole suinkaan huono osa.

Minulla on kestänyt vakavista sydänsuruista toipuminen aina kuusi vuotta.
        Tuo aika on taas kulunut, 6 -vuotta viimeisestä vakavasta sydänsurun aiheesta. En ole kokonaan toipunut, mutta alkaa helpottamaan.

• Ette saa missään puhua minusta mitään nuorisoseksiin liittyvää.

50- kynnyksellä 50- villityksessä, ja vähintään 50- vuotta täyttäneitä henkilöitä minun elämäni jokaisen vuodikymmeneni jokainen mahdollinen seksikontakti.

Olin komea mies jolle olisi ollut nuorisoseksiä tarjolla esim. viimeisen 30- vuoden aikana kun olen ollut 30 vuotta yli 30- vuotias, - olisi ollut monta kymmentä tilaisuutta nuorisoseksiin, nuorisoseksitarjoilua, en ole kenenkään tarjoilusta sanaakaan puhunut, mutta olen torjunut joka ainoan varhaisnuoren seksitarjoilun, etten yhteenkään tarjoiluun em. tavalla ole ryhtynyt.

• "olisi ollut monta kymmentä tilaisuutta nuorisoseksiin, nuorisoseksitarjoilua, en ole kenenkään tarjoilusta sanaakaan puhunut,"

No juurihan samassa lauseessa puhuit. Oletko valehtelija vai alkaako dementia painaa ?

Joka tapauksessa, lähes ainoa joka haluaa täällä sinun kuvitelluista seksisuhteistasi puhua olet sinä itse. Vanha sanonta sanookin: siitä puhe mistä puute.

Lopeta nyt jo. Ketään ei kiinnosta.

• Exap kirjoitti:

"olisi ollut monta kymmentä tilaisuutta nuorisoseksiin, nuorisoseksitarjoilua, en ole kenenkään tarjoilusta sanaakaan puhunut,"

No juurihan samassa lauseessa puhuit. Oletko valehtelija vai alkaako dementia painaa ?

Joka tapauksessa, lähes ainoa joka haluaa täällä sinun kuvitelluista seksisuhteistasi puhua olet sinä itse. Vanha sanonta sanookin: siitä puhe mistä puute.

Lopeta nyt jo. Ketään ei kiinnosta.

Puute ei ole !

Jos olisi ollut puute, niin olisin käyttänyt hyväkseni lukuisat nuorisoseksin tarjoukset esim. viimeisen kolmenkymmenen vuoden aikana.

Mutta asian em. olen jo kertonut riittävästi.

• Jarinhotelli4 kirjoitti:

Puute ei ole !

Jos olisi ollut puute, niin olisin käyttänyt hyväkseni lukuisat nuorisoseksin tarjoukset esim. viimeisen kolmenkymmenen vuoden aikana.

No älä sitten postaa asiasta enää.

• Vikaa-peilikuvassasi
        Jarinhotelli4 kirjoitti:

Puute ei ole !

"Jos olisi ollut puute, niin olisin käyttänyt hyväkseni lukuisat nuorisoseksin tarjoukset esim. viimeisen kolmenkymmenen vuoden aikana."

Turhaa sitä on harmitella, ettei silloinkaan älynnyt panna, kun neitokainen oli jo juovuksissa ja olisi ollut edes yksi mahdollisuus?

Yksi selkeä sairaus sinulla Jari ainakin on ja se on se, että luulet itsestäsi liikoja. Luulet, että kaikki nuoret naaraat ovat sinusta kiinnostuneita. Totuus on kuitenkin se, että olet tälläkin hetkellä ilman vakinaista suhdetta ja olet taas potennut 6 vuotta sitä, että naiset eivät viihdy sinun seurassasi.

Tässä on oma tunnustuksesikin:

"Minulla on kestänyt vakavista sydänsuruista toipuminen aina kuusi vuotta.
        Tuo aika on taas kulunut, 6 -vuotta viimeisestä vakavasta sydänsurun aiheesta. En ole kokonaan toipunut, mutta alkaa helpottamaan."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      144
      5252
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      131
      3370
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      126
      3299
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      36
      3203
    5. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      43
      2654
    6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      37
      2259
    7. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      22
      2198
    8. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      229
      1976
    9. prööt prööt nyt ottaa vihervassaria pattiin!

Korvatkaa R kirjaimet L kirjaimilla ja sanokaa ääneen "Jari Kurri etsii pakoputkiautossaan jarruja".
      Maailman menoa
      11
      1884
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      89
      1795
    Aihe