Implanttien poisto

Kokemuksia kaipaan pelkästä implanttien poistosta. Hinta? Missä? Toipuminen? Millaiset liivit leikkauksen jälkeen? Kuinka kauan? Kadutko?

Itse menossa lähiaikoina implanttien poistoon. Plastiikkakirurgilla jo käyty alustavasti juttelemassa.
Mulla ollut implantit kohta 11v. Ei mitään ongelmia ollut/ole, mutta haluan vaan pois ne. Haluan olla "luomu" , aito, minä.

Kiitos

13

2461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petetty70

      Minulta poistettiin Mentorin implantit toisen rinnan kipuilun vuoksi. Magneettikuvassa näkyi että implantti oli rikki ja implantit olivat rinnoissa vajaa kolme vuotta. Implantit poistanut kirurgi oli sitä mieltä että minulle oli asennettu vanhat implantit. Olen iloinen että poistin moiset aikapommit rinnoistani. Kirjoitin tapauksesta tänne yhteen ketjuun eilen mutta viestini oli poistettu...? Implanttien poisto tehtiin esilääkityksessä ja paikallispuudutuksessa Helsingissä, maksoi 1600 euroa

      • SannaSa

        Järkyttävää! Oliko ultrassa näkynyt mitään viitteitä implantin rikkoutumisesta? Missä olit laitattanut implantit?


      • Petetty70
        SannaSa kirjoitti:

        Järkyttävää! Oliko ultrassa näkynyt mitään viitteitä implantin rikkoutumisesta? Missä olit laitattanut implantit?

        Rinnat implantoitiin Virossa. Kävin ensin ultrassa jossa epäily että implantti rikki, asia varmistui magneettikuvassa. Tuli mieleen, että kuinkahan monella on rinnoissa ihan eri implantit mitä silikonipasseissa lukee. Virossahan asennettiin aikoinaan paljon mm. PIP myrkyllisiä implantteja...


      • Anonyymi
        Petetty70 kirjoitti:

        Rinnat implantoitiin Virossa. Kävin ensin ultrassa jossa epäily että implantti rikki, asia varmistui magneettikuvassa. Tuli mieleen, että kuinkahan monella on rinnoissa ihan eri implantit mitä silikonipasseissa lukee. Virossahan asennettiin aikoinaan paljon mm. PIP myrkyllisiä implantteja...

        Hei !
        Missä kävit poistamassa ? Vanha ketju mutta minulla vastaavanlainen tilanne


    • Implantitpoistettu

      Elämäni parhaimpia päätöksiä! En ole katunut päivääkään. Poistettiin terveysongelmien vuoksi ja sain terveyteni takaisin poiston jälkeen.

      Leikkkaus oli Helsinki Clinicilla, hinta vähän päälle 2000 €. Kivut hyvin vähäiset verrattuna implanttien laittoon. Toipuminen oli nopeaa. Viikon verran iisisti, siitä pikkuhiljaa normielämään.

      • SannaSa

        Kiinnostaisi kuulla mitä terveysongelmia sinulla oli, jotka sitten hävisi poiston jälkeen?


      • Implantitpoistettu

        Jatkuvat infektiot, tolkuton väsymys, fyysisen kunnon romahtaminen (maratoonarista sängyn pohjalle), anemia, todella voimakkaat niska/hartia/päänsäryt, lihasheikkous, hengitysvaikeudet jne.. En edes muista kaikkia.


    • Aloittajajatkaa

      Hirvittävän isoja eroja poiston hinnassa. Keski-Suomessa kirurgi arvioi hinnaksa n.3000e nukutuksessa.

      Minkälaisia liivejä käytitte poiston jälkeen?
      Mulla implanteista tiennyt vain muutama ihminen ja haluaisin myös poistaa kaikessa hiljaisuudessa. Voiko esim. topattuja urheilurintsikoita käyttää ettei nyt ihan laudalta näyttäs? Mulla n. 3dl:n implantit

      • Helppoa

        Ei implanttien poistoon tarvitse nukutusta, Helppo toimenpide. Helsingissä poisto puudutuksessa 1500 eurosta ylöspäin.


    • Anonyymi

      Kokemukseni perustuu silikonien laittamiseen vuonna 2003 ja poistoon tänään Terveystalossa. En huomannut mitään oireita enkä tiennyt, että silikonien takia pitäisi käydä jatkuvasti tutkittavana. Westendin klinikalta sain väärää tietoa ja klinikka lakkasi toimintansa nopeasti käyntini jälkeen. Sain sairaalasta tänään tukiliivit, joita pidetään 4 viikkoa. Sairasloma on 2 viikkoa, saunakielto 2 viikkoa ja urheilukielto 2 viikkoa. Isoimpana yllätyksenä sain mukaani putket, joista valuu kudosnestettä pusseihin molemmin puolin. Täysin näkymättömästi en siis voi olla 1-5 päivään, kunnes ne poistetaan. Itse toimenpide oli helppo ja kivuton.

    • Anonyymi

      Ihan paras päätös olis poistattaa implantit. Toinen oli ihan hajallaan, enkä edes tiennyt sitä! Nyt olen oma itteni ja rakastan tätä kroppaa eniten ikinä! En käsitä mitä joku vielä tohtii ottaa silareita vaikka niissä minipaljon riskejä!

      • Anonyymi

        Hei,
        Olisi mukava kuulla millaisia lähtötilanteita teillä on ja miten rinnat palautuivat poiston jälkeen? Itsellä 300cc ja poisto ollut mielessä jo hetken...


    • Anonyymi

      Minullakin 3 dl implantit ja silti vain A-B kupin rinnat, mikä mahtaa olla oletettava lopputulos kun nämä poistetaan, kokemuksia kaipaan vastaavasta. Konsultaatiossa lääkäri arvioi, ettei lopputulos ole huono. En vaan tiedä voinko luottaa siihen, hirvittää, että jäljelle jää pienet kurtut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      1969
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1291
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1165
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1097
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1041
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    10. 10
      980
    Aihe