Implanttien poisto

Kokemuksia kaipaan pelkästä implanttien poistosta. Hinta? Missä? Toipuminen? Millaiset liivit leikkauksen jälkeen? Kuinka kauan? Kadutko?

Itse menossa lähiaikoina implanttien poistoon. Plastiikkakirurgilla jo käyty alustavasti juttelemassa.
Mulla ollut implantit kohta 11v. Ei mitään ongelmia ollut/ole, mutta haluan vaan pois ne. Haluan olla "luomu" , aito, minä.

Kiitos

13

3043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petetty70

Minulta poistettiin Mentorin implantit toisen rinnan kipuilun vuoksi. Magneettikuvassa näkyi että implantti oli rikki ja implantit olivat rinnoissa vajaa kolme vuotta. Implantit poistanut kirurgi oli sitä mieltä että minulle oli asennettu vanhat implantit. Olen iloinen että poistin moiset aikapommit rinnoistani. Kirjoitin tapauksesta tänne yhteen ketjuun eilen mutta viestini oli poistettu...? Implanttien poisto tehtiin esilääkityksessä ja paikallispuudutuksessa Helsingissä, maksoi 1600 euroa

• SannaSa

Järkyttävää! Oliko ultrassa näkynyt mitään viitteitä implantin rikkoutumisesta? Missä olit laitattanut implantit?

• Petetty70
        SannaSa kirjoitti:

Järkyttävää! Oliko ultrassa näkynyt mitään viitteitä implantin rikkoutumisesta? Missä olit laitattanut implantit?

Rinnat implantoitiin Virossa. Kävin ensin ultrassa jossa epäily että implantti rikki, asia varmistui magneettikuvassa. Tuli mieleen, että kuinkahan monella on rinnoissa ihan eri implantit mitä silikonipasseissa lukee. Virossahan asennettiin aikoinaan paljon mm. PIP myrkyllisiä implantteja...

• Anonyymi
        Petetty70 kirjoitti:

Rinnat implantoitiin Virossa. Kävin ensin ultrassa jossa epäily että implantti rikki, asia varmistui magneettikuvassa. Tuli mieleen, että kuinkahan monella on rinnoissa ihan eri implantit mitä silikonipasseissa lukee. Virossahan asennettiin aikoinaan paljon mm. PIP myrkyllisiä implantteja...

Hei !
        Missä kävit poistamassa ? Vanha ketju mutta minulla vastaavanlainen tilanne

• Implantitpoistettu

Elämäni parhaimpia päätöksiä! En ole katunut päivääkään. Poistettiin terveysongelmien vuoksi ja sain terveyteni takaisin poiston jälkeen.

Leikkkaus oli Helsinki Clinicilla, hinta vähän päälle 2000 €. Kivut hyvin vähäiset verrattuna implanttien laittoon. Toipuminen oli nopeaa. Viikon verran iisisti, siitä pikkuhiljaa normielämään.

• SannaSa

Kiinnostaisi kuulla mitä terveysongelmia sinulla oli, jotka sitten hävisi poiston jälkeen?

• Implantitpoistettu

Jatkuvat infektiot, tolkuton väsymys, fyysisen kunnon romahtaminen (maratoonarista sängyn pohjalle), anemia, todella voimakkaat niska/hartia/päänsäryt, lihasheikkous, hengitysvaikeudet jne.. En edes muista kaikkia.

• Aloittajajatkaa

Hirvittävän isoja eroja poiston hinnassa. Keski-Suomessa kirurgi arvioi hinnaksa n.3000e nukutuksessa.

Minkälaisia liivejä käytitte poiston jälkeen?
      Mulla implanteista tiennyt vain muutama ihminen ja haluaisin myös poistaa kaikessa hiljaisuudessa. Voiko esim. topattuja urheilurintsikoita käyttää ettei nyt ihan laudalta näyttäs? Mulla n. 3dl:n implantit

• Helppoa

Ei implanttien poistoon tarvitse nukutusta, Helppo toimenpide. Helsingissä poisto puudutuksessa 1500 eurosta ylöspäin.

• Anonyymi

Kokemukseni perustuu silikonien laittamiseen vuonna 2003 ja poistoon tänään Terveystalossa. En huomannut mitään oireita enkä tiennyt, että silikonien takia pitäisi käydä jatkuvasti tutkittavana. Westendin klinikalta sain väärää tietoa ja klinikka lakkasi toimintansa nopeasti käyntini jälkeen. Sain sairaalasta tänään tukiliivit, joita pidetään 4 viikkoa. Sairasloma on 2 viikkoa, saunakielto 2 viikkoa ja urheilukielto 2 viikkoa. Isoimpana yllätyksenä sain mukaani putket, joista valuu kudosnestettä pusseihin molemmin puolin. Täysin näkymättömästi en siis voi olla 1-5 päivään, kunnes ne poistetaan. Itse toimenpide oli helppo ja kivuton.

• Anonyymi

Ihan paras päätös olis poistattaa implantit. Toinen oli ihan hajallaan, enkä edes tiennyt sitä! Nyt olen oma itteni ja rakastan tätä kroppaa eniten ikinä! En käsitä mitä joku vielä tohtii ottaa silareita vaikka niissä minipaljon riskejä!

• Anonyymi

Hei,
        Olisi mukava kuulla millaisia lähtötilanteita teillä on ja miten rinnat palautuivat poiston jälkeen? Itsellä 300cc ja poisto ollut mielessä jo hetken...

• Anonyymi

Minullakin 3 dl implantit ja silti vain A-B kupin rinnat, mikä mahtaa olla oletettava lopputulos kun nämä poistetaan, kokemuksia kaipaan vastaavasta. Konsultaatiossa lääkäri arvioi, ettei lopputulos ole huono. En vaan tiedä voinko luottaa siihen, hirvittää, että jäljelle jää pienet kurtut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6044
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3131
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2406
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2078
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1751
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1616
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1521
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe