Heii:)) niinku mulla on ollu iha pienestä asti todella pahoja pelkoja kaikista tulipaloista. Eniten mua pelottaa se ku nään paloauton mun halin eessä (asun kerrostalossa) niin mulle tulee aina paniikki jopa siitä kun kuulen palohälytyksen äänen. 😬 pystyykö siitä pelosta päästä mitenkään pois? Varsinki ku tänään meiän talossa oli joku kuivausrummun kärähys, haluisko joku tulla puhuu mun kanssa. Olen siis tyttö ja 14v Jyväskylästä.
Pahin pelkoni fr
Kristaaa
1
<50
Vastaukset
Jos pelkosi haittaa elämääsi, niin hakeudu terveydenhuollon ammattilaisen juttusille. En osaa oikein muuta neuvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan433660- 1622741
- 1552082
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l161749Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.451552- 1181485
Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2771397Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2371308Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde91268Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on691254