Onko täällä kellään omakohtaisia kokemuksia, että mistä ulkomailta saada hyvää apua transasioidensa edistämiseksi? Jos on, voin tarvittaessa antaa sähköpostini, jonne otan kiitollisena tarkempia yhteystietoja vastaan. Oletan, ettei niitä tietoja yleensä julkisesti kerrota, koska olen jo pitkään koittanut löytää tietoja netistä saadakseni apua, mutta löytänyt vain pelkkiä epämääräisiä viittauksia.
Puuteri.org:ssa löysin hyvän keskustelun (transtutkimusten aikataulut 2018), mutta en pääse osallistumaan keskusteluun kysyäkseni tarkempia neuvoja, koska rekisteröityminen sivustolle ei onnistu useasta yrityksestä huolimatta. Tässä muutama suora lainaus sieltä tekstistä:
"....Sen jälkeen aloitin Englantilaisen Lääkärin/Psykologin vastaanotolla netin välityksellä, kuusi tapaamiskertaa ja minulla oli lausunto sukupuolenkorjausleikkausta varten. Lisäksi hormoneita varten hän tarvittaessa olisi myös kirjoittanut lausunnut, mutta sitä en tarvinnut, sen olin jo hommanut toisesta maasta aikaisemmin."
"...Mutta juu, kyllä tämän prosessin saa etenemään joutuisasti ja sillä tavalla kuin itse haluaa, kunhan vain näkee vaivaa ja kaivaa kuvetta."
Eli tiivistäen; pyydän konkreettisia neuvoja avun hakemisesta omalla kustannuksella ulkomailta.
Kiitos paljon.
Apua ulkomailta transhoitojen saamiseksi?
5
183
Vastaukset
Koska Suomessa apua ei aina saa, vaikka sitä todellakin tarvitsee. Ne, jotka tämän ovat omakohtaisesti kokeneet tietävät täsmälleen mistä puhun. Ja kuulemani mukaan valitettavan moni. Mielestäni on turhaa alkaa juurta jaksain kertomaan mitä vääryyksiä ja kaltoinkohtelua Suomessa on asiassa tullut kohdattua, koska ei ole tarkoituksena alkaa arpomaan sitä, että onko tässä tapauksessa oikein vai väärin ettei sitä apua saa. Yritetty on. Toivoisin vain saavani vastauksia kysymykseeni.
- MistäSyystä
sellainen viesti piti poistaa, jossa kysyttiin, että miksi potilas ei etsi hoitoa Suomesta?
- Outoaon
MistäSyystä kirjoitti:
sellainen viesti piti poistaa, jossa kysyttiin, että miksi potilas ei etsi hoitoa Suomesta?
Tällä palstalla on ollut viime aikoina kummallinen viestien poistotapa. Aivan asiallisia viestejä poistetaan.
Samaa ihmettelin, sehän oli ihan asiallisesti kirjoitettu se kysymys, noista muista poistetuista en tiiä, kun en kerinnyt näkemään. Vahingossa ehkä?
- 3423423423423
Kannattaa kysyä apua ulkomaisilta keskustelupalstoilta. Täällä ei vapaata keskustelua suvaita.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439648Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.634344"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn584294Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1372776Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1162593Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1572387Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait211770Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.331517- 191306
Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72940