Apua ulkomailta transhoitojen saamiseksi?

Onko täällä kellään omakohtaisia kokemuksia, että mistä ulkomailta saada hyvää apua transasioidensa edistämiseksi? Jos on, voin tarvittaessa antaa sähköpostini, jonne otan kiitollisena tarkempia yhteystietoja vastaan. Oletan, ettei niitä tietoja yleensä julkisesti kerrota, koska olen jo pitkään koittanut löytää tietoja netistä saadakseni apua, mutta löytänyt vain pelkkiä epämääräisiä viittauksia.
Puuteri.org:ssa löysin hyvän keskustelun (transtutkimusten aikataulut 2018), mutta en pääse osallistumaan keskusteluun kysyäkseni tarkempia neuvoja, koska rekisteröityminen sivustolle ei onnistu useasta yrityksestä huolimatta. Tässä muutama suora lainaus sieltä tekstistä:

"....Sen jälkeen aloitin Englantilaisen Lääkärin/Psykologin vastaanotolla netin välityksellä, kuusi tapaamiskertaa ja minulla oli lausunto sukupuolenkorjausleikkausta varten. Lisäksi hormoneita varten hän tarvittaessa olisi myös kirjoittanut lausunnut, mutta sitä en tarvinnut, sen olin jo hommanut toisesta maasta aikaisemmin."

"...Mutta juu, kyllä tämän prosessin saa etenemään joutuisasti ja sillä tavalla kuin itse haluaa, kunhan vain näkee vaivaa ja kaivaa kuvetta."

Eli tiivistäen; pyydän konkreettisia neuvoja avun hakemisesta omalla kustannuksella ulkomailta.

Kiitos paljon.

5

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koska Suomessa apua ei aina saa, vaikka sitä todellakin tarvitsee. Ne, jotka tämän ovat omakohtaisesti kokeneet tietävät täsmälleen mistä puhun. Ja kuulemani mukaan valitettavan moni. Mielestäni on turhaa alkaa juurta jaksain kertomaan mitä vääryyksiä ja kaltoinkohtelua Suomessa on asiassa tullut kohdattua, koska ei ole tarkoituksena alkaa arpomaan sitä, että onko tässä tapauksessa oikein vai väärin ettei sitä apua saa. Yritetty on. Toivoisin vain saavani vastauksia kysymykseeni.

      • MistäSyystä

        sellainen viesti piti poistaa, jossa kysyttiin, että miksi potilas ei etsi hoitoa Suomesta?


      • Outoaon
        MistäSyystä kirjoitti:

        sellainen viesti piti poistaa, jossa kysyttiin, että miksi potilas ei etsi hoitoa Suomesta?

        Tällä palstalla on ollut viime aikoina kummallinen viestien poistotapa. Aivan asiallisia viestejä poistetaan.


    • Samaa ihmettelin, sehän oli ihan asiallisesti kirjoitettu se kysymys, noista muista poistetuista en tiiä, kun en kerinnyt näkemään. Vahingossa ehkä?

    • 3423423423423

      Kannattaa kysyä apua ulkomaisilta keskustelupalstoilta. Täällä ei vapaata keskustelua suvaita.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1600
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1226
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      488
      1145
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1135
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe