https://www.seiska.fi/Uutiset/Yllatyssuhde-Mikko-Leppilampi-rakastui-missikaunottareen-seksikas-Beata-Papp-on-Cheekin-ex
Ovat ulkonäöltään lähes samalla tasolla, Mikko on vain hieman paremman näköinen. 40v mies ja 20v nainen ovat ulkonäöltään samalla tasolla. Olisihan se Mikko saanut jonkun ikäisensä kurttuisen haaskankin.
Mikko Leppilammella 23v nainen!!
37
1892
Vastaukset
- Viriilimieson
Mikä ettei 🤣
Juu, mutta ei.
- plärää
jaa..hohhoijaa. taijan mennä sonnalle.
- Tyhmäolet
Ööö samalla tasolla? Toinen on jo aika kurttuinen.. Tottakait julkkismiehet kiinnostaa, kun samalla saa itsekkin julkisuutta.
- Naisasialooser11
Ei ole, sinun kannattaa käydä silmälääkärillä jos näet Mikossa kurttuja. Niitä charmantteja ryppyjä, jotka tekevät miehestä rouhean näköisen, alkaa olemaan vasta 50v komistuksilla, mikko on vielä siloposkinen pojankloppi
- Naisasialooser11
P.S. Nainen ei tarvitse julkisuutta mihinkään. Nuori ja kaunis nainen on YTN kaupan kassanakin.
- Naisasialooser11
P.S.S Tuolla naisella oli jo julkisuutta koska oli seurustellut Cheekin kanssa ja olisihan se nytkin saanut jonkun 30v pojanrimpulan.
- anonyymi_5iC
Naisasialooser11 kirjoitti:
P.S. Nainen ei tarvitse julkisuutta mihinkään. Nuori ja kaunis nainen on YTN kaupan kassanakin.
Tarttee ne julkisuutta, jotka ulkonäöllään rahansa hankkivat.
Ei kukaan nainen koe olevansa ytn, jos hän joutuu istumaan sivan kassalla sinun kaltaisten ällötysten kuolattavana. - Naisasialooser11
Olet periaatteessa oikeassa. Naisen tason ratkaisee se minkätasoisen miehen hän onnistuu sitouttamaan ei se monellekko nainen saa jaettua pilluaan. Ja Leppilammen sitouttava nainen voi pitää itseään YT-naisena.
- hohhoijaaa
nämä tietynlaiset naiset kiertää julkku-ukolta toiselle.
- Kirka
Mitä kuuluu aloittajalle/muille??
- JossainMuualla
Hyvää.
- Oujee
Heidä juttu.ei kuulu muille!
- Pillujen--asiantuntija
Top miehillä on pakonomainen tarve kertoa somessa aina uudesta naisesta ja ketä ne panee.
- JokaisellaRooli
Mikkoa ei kurpat kiinnosta, hyvä esimerkki yt-miehestä.
Alemman tason miehet unohtakaa nuoret naiset ja tyytykää kurppaan. Tosin homeinen kurppakaan
ei halua atm.- exensiapu
Häh, kyllä on sideharsosuhde ... vai oliks se laastari
- gdfgdfgfdgdfgdf
Tuo suhde ei tule kestämään kauaa. En tarkoita että naisen nuoren iän takia vaan sen takia että hän on selkeästi tuota julkisuus/huoraus/gold-digger tyyppiä.
Meinasin laittaa saman viestin, mutta eri kantilta. Tuskin ML tuollaiseen ex- ex- gold digger naiseen paljon aikaa ja energiaa laittaa.
- pihallatipunen
Lappilemmellä on keski-iän kriisi.
Nuorikko ei taida olla neitsyt?- oonnähnyt
Lerppilampi on siviilissä lyhyt mies.
- Ihanamielikuva
oonnähnyt kirjoitti:
Lerppilampi on siviilissä lyhyt mies.
Ei ole pätkä, muakin 16 cm pidempi.
Miesmakuni on just Mikko. On niitä komeampiakin mieleeni. Tälläinen mies on parhaimmillaan 50-60v. Valkoinen paksu villapaita päälle ja olen myyty 😄 - Nesunsilmät
Ihanamielikuva kirjoitti:
Ei ole pätkä, muakin 16 cm pidempi.
Miesmakuni on just Mikko. On niitä komeampiakin mieleeni. Tälläinen mies on parhaimmillaan 50-60v. Valkoinen paksu villapaita päälle ja olen myyty 😄Terveisiä vaan sille vanhemmalle kopiolle, joka on kylläkin vieläkin ..... 😍
- viisvee
kurseilla yksi nainen ei juuri puhunut mitään paitsi innostui kehumaan kyseistä mikkoa ,
- Eitotta
Eipä tuo missukka kovin erikoisen näköinen ole ja tommosia mahtuu 10 tusinaan.. Saatava itsensä näkyville julkkismiesten avulla, kun omat avut ei pitkälle kanna.. Sentään leppis seurusteli vuosia Maryamin kanssa, joka oli jo vanhempi ja fiksun oloinen tapaus. Tuskinpa tosta mitään vuosisadan rakkaustarinaa syntyy..
Cheekin jo valmiiksi käyttämä nainen. Ihan eri asia olisi jos olisi käyttämätön.
Miehiä on helppo vedättää..
Kumma etteivät tajua.- Anonyymi
Ne jotka tajuavat ovat yksin.
Eipä tarvitse olla julkkis nuorta saadakseen.
Minulla oli hiljattain sutinaa 19v kaunottaren kanssa..- voimikkoparka
Mikko meni halpaan. Sitä se keski-iän kriisi teetättää, muna vie miestä :D
- Anonyymi
En kyllä ymmärrä miksi noin komea mies tyytyy ns. kiertopalkintoon kun saisi seurakseen parempaa ja aidompaa.
- Anonyymi
Emilia Vuorisalmi oli parempaa ja aidompaa, mutta ei vaan onnistuneet suhteessaan.
- Anonyymi
Eipä ole Baeata kovin kummosen näköinen livenä.
- Anonyymi
Yksittäistapaus
- Anonyymi
Geegin liukkaille pääsee.
- Anonyymi
Mitä nyt Maryam vaihtoi Leppilammen nuoreen ja komeaan Leo Stillmannin. Nöyryyttävin julkkiero, mitä olen nähnyt.
- Anonyymi
eeee
Ja aloitukset senkun vanhenevat. Pian viisi vuotta kulunut, joten alkaisi Leppilammella olla aika vaihtaa akkaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449001
- 785522
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383994- 533394
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543332Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273175- 422306
- 341962
- 2101758