Onko siitä oleellista hyötyä, jos ei ole isoa piiriä itsensä ympärillä lähettelemässä tuota whatsAppia? Sitten myös turvallisuus, kun olen kuullut siitä ikävyyksiä aiheutuvan. En ole tosin liittynyt naamakirjaan.
WhatsApp liitos
5
79
Vastaukset
Monipuolinen yhteydenpitoväylä. Esim. mieheni pitää yhteyttä kotimaahansa puheluin ja viestein joka päivä, eikä yhteyden pito maksa mitään. Viestitän myös itse pääsääntöisesti whats appin välityksellä. Lapseni lähettävät kuvia ja kuulumisia maailmalla kulkiessaan. Nopea ja hyvä tiedonsiirtolinja.
Mitä tulee turvallisuuteen, ei kannata liittyä mihinkään tiedonsiirtoverneeseen jos pelkäät maailman saavan tietää missä olet ja mitä teet tai mitä ajattelet..- aiheellinenkysymys
Oletko päässyt avioliittoon ?
aiheellinenkysymys kirjoitti:
Oletko päässyt avioliittoon ?
Olen, minut vihittiin Korven kirkossa avioliittoon vuoden 1982 Uudenvuoden aattona.
Tähän mennessä ei mitään negatiivista. Pidän yhteyttä ystäviini maailmalla. Kannattaa kuitenkin olla tarkkana, kelle antaa yhteystietonsa.
Netti-maailma, meille arvaamaton, kannattaa olla varovainen, mitä jakaa , ja kenelle.- Hallaahon.äänestäjä44
"Mitä tulee turvallisuuteen, ei kannata liittyä mihinkään tiedonsiirtoverneeseen jos pelkäät maailman saavan tietää missä olet ja mitä teet tai mitä ajattelet"
Miksi kukaan haluaisi tuttaviensa valokuvia ainakaan jatkuvasti tai useampia samana vuonna? Tai tietää mitä he juuri nyt tekevät tai eivät tee?
Miten lähetyksestä OIKEASTI tietää mitä toinen ajattelee?
On erittäin hyvä olla tuntematon ja voida hyvin eli maailmalta hukassa
Poliitikon on pakko olla julkisuudessa jotta saa kaavittua ääniä
Hum.kand Leino ex-muutos 2011 -puolueen johtaja twiittaa ajatuksiaan muslimen valtaannoususta USA:ssa jossa ei ole muslimiongelmaa kuten Euroopassa, kiitos katolisen kirkon joka valtasi latinalaisen Amerikan
https://twitter.com/JariLeino3/status/1092347841165647872
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504