Mitä maksoit lennoista Hki- krabi tai Phuket 2018

KaisaA

Mihin hintaan ostit liput Helsinki-krabi tai Phuket. Oliko suora? Ja jos ei niin monta vaihtoa. Koitan kartoittaa hintaluokkaa lennoille..

12

802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itselläni oli Helsinki-Phuket-Helsinki lento tuossa muutama viikko sitten (13-20.1).
      Ostettu Aurinkomatkoilta lentopaikka "äkkilähtönä" (Torstai aamuna tuli lentopaikka myyntiin ja lähtö oli siis Sunnuntaina) 395€/hlö. Lentohan oli tuo normaali Finnairin suora reittilento.

    • Messu tarjouksesta bangkokiin 529€ jossa vietän muutaman päivän.
      bangkokista krabille 800thb .

      koh lantalle menossa.

      • Anonyymi

        Mitä pidit koh lantasta? Olemme muutaman khao lak loman jälkeen lähdössä ensi talvena koh lantalle ekan kerran. Olisi kiva kuulla mielipiteesi paikasta.


      • Sorry etten ole huomannut aiemmin viestiäsi.

        Pidin Koh lantasta kovasti.

        Mielestäni oli kivaa kun, iltaelämää löytyi myös rannalta.
        Skootterilla ajaessa löytyy tosi hienoja maisemia.

        Jos khao lak tuntunut hyvältä, varmastikin myös koh lanta miellyttää.
        En usko että jää minultakaan ainoaksi kerraksi.

        Itsekin innostuin paikasta, khao lakistakin pitävien kommenteista. Voin yhtyä samaan kuoroon.

        Menin vanilla (minibussi) lentokentältä lantalle. Ensikerralla valitsisin taksin.


      • Anonyymi

        Kiitos, kun kerroit mielipiteesi.
        Kuulostaa hyvältä. Itseasiassa olemme helmikuussa menossa tutustumaan koh lantaan. Katsotaan sitten, tuleeko siitä useamman loman kohde.


      • Anonyymi
        m.y.m kirjoitti:

        Sorry etten ole huomannut aiemmin viestiäsi.

        Pidin Koh lantasta kovasti.

        Mielestäni oli kivaa kun, iltaelämää löytyi myös rannalta.
        Skootterilla ajaessa löytyy tosi hienoja maisemia.

        Jos khao lak tuntunut hyvältä, varmastikin myös koh lanta miellyttää.
        En usko että jää minultakaan ainoaksi kerraksi.

        Itsekin innostuin paikasta, khao lakistakin pitävien kommenteista. Voin yhtyä samaan kuoroon.

        Menin vanilla (minibussi) lentokentältä lantalle. Ensikerralla valitsisin taksin.

        Oisko mitään hyvää hotelli vinkkiä koh lantalta? :) oikeastaan ainut kriteeri allas niin sekä luotettava skootteri vuokraamo. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko mitään hyvää hotelli vinkkiä koh lantalta? :) oikeastaan ainut kriteeri allas niin sekä luotettava skootteri vuokraamo. :)

        Samaa kyselen itsekkin, tällä hetkellä varaus tehty Southern lanta resorttiin, mutta voi olla että vaihtuu vielä. Lanta sand resort ehkä houkuttelisi...
        Milloin olette helmikuussa menossa?


    • Anonyymi

      Hintojen kyselilijällä ei ole varaa matkustaa. Tämä on totuus. Tee ainoastaan google matkoja paikkakuntasi kirjastossa.

      • Anonyymi

        Vittuettäsullaonvaikeeta.


      • Miten perustelet väitteesi, että jos kyselee/selvittelee hintoja (ja yrittää toteuttaalo Thaimaan lomamatkansa mahdollisimman edullisesti ja/tai hyvällä hinta/laatu suhteella), merkitsisi sitä, että ei olisi varaa matkustaa?
        Itse olen hyvin kiinnostunut siitä mitä saan matkoillani milläkin rahalla, sekä kyselen vinkkejä/kokemuksi eri hotelleista ja paikoista.
        Itse palasin toissa yönä tämän vuoden kolmannelta Thaimaan matkaltani naisystäväni kanssa ja varmasti uskallan väittää että tämänkin kertaisen reissumme (viikko autolla kiertämässä Pohjois-Thaimaata ja sen päälle muutama yö Bangkokissa) hinta/laatusuhde oli mitä erinomaisin, mutta se vaatii luonnollisesti hieman aikaa ja vaivannäköä etukäteen.


      • Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

        Miten perustelet väitteesi, että jos kyselee/selvittelee hintoja (ja yrittää toteuttaalo Thaimaan lomamatkansa mahdollisimman edullisesti ja/tai hyvällä hinta/laatu suhteella), merkitsisi sitä, että ei olisi varaa matkustaa?
        Itse olen hyvin kiinnostunut siitä mitä saan matkoillani milläkin rahalla, sekä kyselen vinkkejä/kokemuksi eri hotelleista ja paikoista.
        Itse palasin toissa yönä tämän vuoden kolmannelta Thaimaan matkaltani naisystäväni kanssa ja varmasti uskallan väittää että tämänkin kertaisen reissumme (viikko autolla kiertämässä Pohjois-Thaimaata ja sen päälle muutama yö Bangkokissa) hinta/laatusuhde oli mitä erinomaisin, mutta se vaatii luonnollisesti hieman aikaa ja vaivannäköä etukäteen.

        Juuri näin 👍
        Itse kun helmikuussa lähdössä ja näillä hotellivarauksilla mitä nyt on alustavasti tehty, viikko Lantalla ja viikko Ao Nangissa niin säästö "valmismatkaan" melkein 2000€ neljältä hengeltä.


    • Itse olin Noble house resortissa.
      Antaisin koulunumeroksi 7
      Oli kyl halpa, joka hinta-laatusuhteella nostaa sen ehkä 8,5

      Huonetta jouduin vaihtamaan parikertaa. Ensimmäinen ei vastanut varattua huonetta. Oli tosin juuri remontoitu. Toinen vastasi, mut kunto oli heikko. Kylpyhuoneessa ongelmia. Maksoin 1000 thb lisää viikosta, ja sain bungalovin. Oli reilun kokoinen, osamerinäköala, ja kaikki toimi.

      Aamiainen oli ajankohdasta johtuen vähän aneeminen. Mut sit ne alkoikin kyselee mitä haluan syödä.
      Allas oli lähellä rantaa, ihan tyypillinen ja kunto ok. Ei iso ei pieni.
      Skootterin vuokrasin 100m hotellilta, suoraan tien yli. Kaikki toimi sovitusti. Ei ongelmia.

      Ranta oli parasta. Vähäinen iltaelämäkin sijoittui lähinnä rannalla olevaan reggae baariin. Oli ihan hyvä mesta. Hyvää ruokaa ja ohjelmaakin oli.
      muutama ruoka paikka kadun varrella. Ei mitenkään erikoisia, mut tyypillistä turistikohderuokaa. Eli vastasi asiansa. Aivan hotellin tuntumassa oli pieni kauppa.
      Suurempi ostospaikka oli ajomatkanpäässä. missä enemmän shopattavaa.

      Voisin mennä uudestaankin. Seuraava matka joulukuussa kuukaudeksi.
      Suuntautuu bangkokista pohjoiseen, aina laosiin saakka.
      viimeinen viikko sitten rannalla, jossakin päin thaimaata.

      Jonkun verran Thaimaassa on ollut mahdollisuus käydä, ja itselle hintojen, hotellien, lentojen vertailu on oleellinen osa matkaa.

      Se tunne kun teet mielestäsi hyvän löydön :)
      Hyviä matkoja kaikille kukin tyylillään, tai ilman kukkia :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1769
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1674
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      64
      1513
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1505
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1485
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1392
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe