Hei ! Eli tarkoitus ois nyt "normaalisti" keväällä valmistua. Pitääkö mun hakea jatko-opintoihin nyt heti yo-kirjoitusten jälkeen vai vasta syksyllä ? En ole hirveän tietoinen asiasta... Jos joku voisi auttaa. Kiitos
Lukion jälkeen
6
201
Vastaukset
- joone
Miten niin pitääkö hakea nyt? Onko tämä provo?
Sehän on ihan oma asiasi, milloin ja mihin haet. Et ole voinut käydä peruskoulua ja lukiota tuota tietämättä. Kai teidän koulussa joku opokin on, tai ehkä sitten ei. - Novoi
Tiedätkö, mitä lukiotoverisi tekevät? Eikö näistä opiskeluasioista puhuta yhtään?
Yliopistoihin haetaan keväällä. Voit hakea jo ylioppilaaksi valmistumiskeväänä. Ammattikorkeakouluihin voi kevään lisäksi hakea joillekin aloille myös syksyllä. - onon
Ei toki ole mikään pakko jos et aio ensi syksynä aloittaa opintoja, mutta itse kun pari vuotta sitten valmistuin lukiosta piti hakea ainakin kahteen paikkaan (ihan sama pääsikö/menikö sinne oikeasti vai ei) tai KELA eväsi oikeuden työttömyysrahaan.
- Lipastolainen
Hakuaika jatko-opintoihin aukeaa nyt ennen valmistumista, jolloin pitää myöshakea. Seuraava mahdollisuus vuoden päästä
älä tee mitään, odota että jotain tapahtuu
- 25863
20.3 on Korkeakoulu haku opintopolussa. Siihen mennessä pitää päättää meneekö amk vai yliopistoon. Jos ei niin hanki töitä ja pidä välivuosi. Tai mee amikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531387
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231008- 43865
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html148665- 33651
- 38607
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107508