Facebook-tili hukassa?

FB-hukassa

Minulla on tällainen pulma Facebookin kanssa, että se väittää syöttäessäni sähköpostiosoitteeni kirjautuakseni, että sillä osoitteella ei löydy tiliä.

Olen kuitenkin avannut tilin ja olen varma sähköpostiosoitteestakin. Tympii kun jatkuvasti saa olla syöttämässä puhelinnumeroa että pääsee kirjautumaan.

Osaisko joku auttaa tässä ongelmassa? Nähnyt ikinä vastaavaa? Mistä tässä oikein on kyse?

4

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hdjhjsafg

      Olisit onnellisempi ilman facebookia, niin on tutkimukset osoittaneet.

    • äbydiskäbydi

      Syitä tähän yleiseen jo vuosia kestäneeseen ongelmaan on monia:
      - Facen bugi
      - Facen antispam -järjestelmä on leimannu sun spostiosoitteen (DMARC jne.)
      - Face kalastelee hlökohtaisia tietoa (kuten puhnro)
      - evästeissä ongelmia (resetoi selain tehdasasetuksiin)
      - ei tallenna evästeitä (onko esto päällä, tai auto-delete?)
      - selaimessa muita ongelmia (resetoi selain tehdasasetuksiin / kokeile toista selainta)
      - ISP:si blokkaa dataliikennettä
      - jne.

      • äbydiskäbydi

        Voit tarkistaa asioita omasta tilistäs, esim. millä spostilla on rekisteröity jne.

        1. avaa Facen [asetukset] (pieni kolmionuoli facen infopalkin oikeassa reunassa)
        2. valitse vasemmalla olevasta palstasta [Facebook tietoni]
        3. valitse [lataa tietosi]
        4. valitse [kaikki tiedot] [HTML] [keskitaso/matala](mikäli lataat kuviakin]
        5. ota pois ruksit kaikista muista paitsi [Tietoja sinusta] (toki voit jättää muitakin valituksi, jos haluat saada tietoa tapahtumista yms., mutta mitä enemmän ruksitettu, sitä kauemmin kestää tietojen saanti)
        6. klikkaa [luo tiedosto]
        7. odota, kunnes Face ilmoittaa [tietosi on nyt ladattavissa].
        8. pura ladattu zip-tiedosto ja klikkaa ikonia [index.html]
        9. valitse [profiilitiedot] (täältä löytyy tiedot, josta voit tarkistaa, mikä on rekisteröinnissä käytetty spostiosoite. Jos olet käyttänyt juuri sitä omaa spostiasi, niin sitten kyseessä on joku edellisen postaukseni mahdollisista syistä. Esim. mulla se oli taannoin muodossa [email protected], eikä [email protected]


    • Minä haluaisin pois facesta. mutta en osaa hävittää itseäni. Miten se tehdään? Aina kun teen poiston ja myöhemmin kokeilen. olen edelleen siellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2419
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2164
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      188
      2098
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1232
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      17
      1204
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1108
    Aihe