Uusi foorumi ufoista ja mystiikasta kiinnostuneille

UusiFoorumi

Sutin foorumi on suljettu, parablogin foorumi on aika kuollut ja BHT:lle ei viestittele kukaan. Nyt on avattu uusi foorumi ufoista ja niihin liittyvästä mystiikasta kiinnostuneille. Foorumi on vielä aika tuore, mutta keskustelua on jo ehtinyt syntyä lupaavasti. Suosittelen kokeilemaan ja rekisteröitymään: keskustelu on aika perustasoa ufopiireissä, joukossa on myös helmiä.

Juttua riittää myös kasvisruuasta ja new age aiheista. Laitan linkin erikseen, jottei poisteta.

17

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UusiFoorumi
    • eipä_yllätys

      Foorumi on ajat sitten kuollut ja BHT:lle ei viestittele kukaan.
      Enkä yhtään ihmettele tuota, kun eräs piti sitä omaa jonninjoutavaa skeptistä monologiaa.

    • ennenaikainen

      BHT on hiljainen mutta ei kuollut. Näkyy siellä edelleen keskustelua olevan muutaman selvästi oikean asiantuntijan voimin. Ei sinne varmaan kukaan edes toivo tämän tapaista trollausta, vaan laatu korvaa määrän.

      • kuga-han-taas

        Ketähän oiken tarkoitat? :)
        Ettet vaan itse puolustelet ja kehuskelet tekemisiäsi. :)


      • koulupudokkaat

        Kun kopioi muiden tekstejä, niin oma osaamattomuus ei tule niin helpolla ilmi?


      • pilkutaako

        "Pilkkua viilaavat henkilöt saattavat tuomita kirjoittajan älykkyyden pelkän tekstin perusteella,"

        Tuohan sopii sinuun aika täydellisen oivallisesti.


      • koulupudokkaat
        pilkutaako kirjoitti:

        "Pilkkua viilaavat henkilöt saattavat tuomita kirjoittajan älykkyyden pelkän tekstin perusteella,"

        Tuohan sopii sinuun aika täydellisen oivallisesti.

        Tekstiesi sisältö kertoo älykkyydestäsi tai oikeammin sen puutteesta vielä paljon enemmän kuin kirjoitusvirheesi. Jäikö peruskoulu kesken?


      • kuvitteletko
        koulupudokkaat kirjoitti:

        Tekstiesi sisältö kertoo älykkyydestäsi tai oikeammin sen puutteesta vielä paljon enemmän kuin kirjoitusvirheesi. Jäikö peruskoulu kesken?

        Kuvitteletko mahdollisesti olevasi kovinkin fiksu ja älykäs,
        kun tuollaista tekstiä täällä jatkuvasti suollat?


      • Adoj
        kuvitteletko kirjoitti:

        Kuvitteletko mahdollisesti olevasi kovinkin fiksu ja älykäs,
        kun tuollaista tekstiä täällä jatkuvasti suollat?

        Oletko sukua Yodalle?


      • Joo siellä kirjoittelen minä, psq ja pakkasukko ainakin. Zetoria en ole nähnyt vähään aikaan mutta siinä neljäs aktiivi. Hyvin hiljaista siis, mutta toisaalta keskustelu pysyy asiallisena.


    • eivoimittää

      Näköjään ne surullisenkuuluisat koululomat taas alkaneet.

      • 1776

        Juu... ja minäkin olen Varaktori sinun mielestäsi.


      • 1776 kirjoitti:

        Juu... ja minäkin olen Varaktori sinun mielestäsi.

        Jaa onko täällä taas se mystinen "Varaktori" mellastanut kun itse olen ollut muualla? ;-)

        Toivotan onnea uudelle foorumille. Pahaa vain pelkään että keskustelu on siirtynyt toisen tyyppisille sosiaalisen median alustoille.


      • äikän-ope

        Oikolue tekstisi vaikka jollain tekstinkäsittelyohjelmalla, kun et muuten pysty selkeitä lauseita muodostamaan.


    • ghnhgmg

      Näyttää enemmän joltain Tähtien sota -fantasialeirin leikekirjalta.

      • valonpuolelta

        Esoterian asiantuntijoille Tähtien Sota on totta ja tapahtunut 4.5 miljoonaa maan vuotta sitten. Parhaillaan Suomessa on inkarnoituneena joitakin persoonia tuolta ajalta.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe