Sutin foorumi on suljettu, parablogin foorumi on aika kuollut ja BHT:lle ei viestittele kukaan. Nyt on avattu uusi foorumi ufoista ja niihin liittyvästä mystiikasta kiinnostuneille. Foorumi on vielä aika tuore, mutta keskustelua on jo ehtinyt syntyä lupaavasti. Suosittelen kokeilemaan ja rekisteröitymään: keskustelu on aika perustasoa ufopiireissä, joukossa on myös helmiä.
Juttua riittää myös kasvisruuasta ja new age aiheista. Laitan linkin erikseen, jottei poisteta.
Uusi foorumi ufoista ja mystiikasta kiinnostuneille
17
<50
Vastaukset
- UusiFoorumi
Tässä on linkki:
http://forcefoorumi.freeforums.net/Onpas karmean näköinen.
Noin huonoa www-sivusuunnittelua en ole pitkään aikaan nähnytkään.
Keskusteluna siis vakavamielinen hörhötys?
http://forcefoorumi.freeforums.net/board/71/ufot-alienit
Kyllä!
- eipä_yllätys
Foorumi on ajat sitten kuollut ja BHT:lle ei viestittele kukaan.
Enkä yhtään ihmettele tuota, kun eräs piti sitä omaa jonninjoutavaa skeptistä monologiaa. - ennenaikainen
BHT on hiljainen mutta ei kuollut. Näkyy siellä edelleen keskustelua olevan muutaman selvästi oikean asiantuntijan voimin. Ei sinne varmaan kukaan edes toivo tämän tapaista trollausta, vaan laatu korvaa määrän.
- kuga-han-taas
Ketähän oiken tarkoitat? :)
Ettet vaan itse puolustelet ja kehuskelet tekemisiäsi. :) - koulupudokkaat
Kun kopioi muiden tekstejä, niin oma osaamattomuus ei tule niin helpolla ilmi?
- pilkutaako
"Pilkkua viilaavat henkilöt saattavat tuomita kirjoittajan älykkyyden pelkän tekstin perusteella,"
Tuohan sopii sinuun aika täydellisen oivallisesti. - koulupudokkaat
pilkutaako kirjoitti:
"Pilkkua viilaavat henkilöt saattavat tuomita kirjoittajan älykkyyden pelkän tekstin perusteella,"
Tuohan sopii sinuun aika täydellisen oivallisesti.Tekstiesi sisältö kertoo älykkyydestäsi tai oikeammin sen puutteesta vielä paljon enemmän kuin kirjoitusvirheesi. Jäikö peruskoulu kesken?
- kuvitteletko
koulupudokkaat kirjoitti:
Tekstiesi sisältö kertoo älykkyydestäsi tai oikeammin sen puutteesta vielä paljon enemmän kuin kirjoitusvirheesi. Jäikö peruskoulu kesken?
Kuvitteletko mahdollisesti olevasi kovinkin fiksu ja älykäs,
kun tuollaista tekstiä täällä jatkuvasti suollat? - Adoj
kuvitteletko kirjoitti:
Kuvitteletko mahdollisesti olevasi kovinkin fiksu ja älykäs,
kun tuollaista tekstiä täällä jatkuvasti suollat?Oletko sukua Yodalle?
Joo siellä kirjoittelen minä, psq ja pakkasukko ainakin. Zetoria en ole nähnyt vähään aikaan mutta siinä neljäs aktiivi. Hyvin hiljaista siis, mutta toisaalta keskustelu pysyy asiallisena.
- eivoimittää
Näköjään ne surullisenkuuluisat koululomat taas alkaneet.
- 1776
Juu... ja minäkin olen Varaktori sinun mielestäsi.
1776 kirjoitti:
Juu... ja minäkin olen Varaktori sinun mielestäsi.
Jaa onko täällä taas se mystinen "Varaktori" mellastanut kun itse olen ollut muualla? ;-)
Toivotan onnea uudelle foorumille. Pahaa vain pelkään että keskustelu on siirtynyt toisen tyyppisille sosiaalisen median alustoille.- äikän-ope
Oikolue tekstisi vaikka jollain tekstinkäsittelyohjelmalla, kun et muuten pysty selkeitä lauseita muodostamaan.
- ghnhgmg
Näyttää enemmän joltain Tähtien sota -fantasialeirin leikekirjalta.
- valonpuolelta
Esoterian asiantuntijoille Tähtien Sota on totta ja tapahtunut 4.5 miljoonaa maan vuotta sitten. Parhaillaan Suomessa on inkarnoituneena joitakin persoonia tuolta ajalta.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814