pitää tehdä itselleni polviin pehmusteet

vinnkimies

miten helepoimmin hyvät saisi tehtyä?

19

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaisi kysellä joltain aktiiviselta mansikanpoimijalta.
      Hänellä olisi kokemusta polvisuojista.
      Hän voisi antaa vinkkimiehelle vinkin, mistä moisia voisi ostaa.

      • Lidlestä ostin 5 ekun huippeilla olivat.


    • Hermunen

      Rakennustarvikkeita myyvistä liikkeistä löytyy monenmoisia polvisuojia ja ihan ammattikäyttöön.

    • ö-Öö
    • Bengalitikku

      Miksi?

    • papoo

      Leikkaa vanhojen kalsareiden lahkeet ylhäältä ja tarvittaessa myös alempaa, taittele sitten niin että tulee sopivan mittainen polven kohdalle, ja jos ei ole riittävän pehmeä, laita taitoksen sisään sieniliina polven puolelle. Niittaa systeemi kiinni ulkoreunoistaan, voi tietty ommellakin tai kiinnittää hakaneuloilla.

    • isokuppinen

      Vanhoista rintaliiveistä saa hyvät polvisuojat.

      • Varmaan-toimiikin

        Mahdollisimman ryntävät liivit, jotta jää kävely ja juoksu varaa kun kupit on kiinni polvissa ja olkaimet polvitaiteitten takana.


    • Bengalitikku

      Miksi.
      Jos polvissa on häikkää suosittelen itsekuntoutusta uimahallissa.
      Fysioterapeutilta saa ohjeita voimisteluliikkeiksi.

      • kyselyikäkösulla

        Miks miksi, vaikka siksi että suojaavat housuja kun kitkee tms polvillaan ollen.


      • kyselyikäkösulla kirjoitti:

        Miks miksi, vaikka siksi että suojaavat housuja kun kitkee tms polvillaan ollen.

        Itse käytän polvisuojia, puutarhatöissä mökillä, matonpesussa laiturilla ja remppahommissa. Polvisuojat ovat pehmeät ja miellyttävät polville.


      • Reisilihasvoima

        Selälleen lattialle, nosta siitä polvia vuorotellen noin 45 asteen kulmaan.


      • Bengalitikku
        kyselyikäkösulla kirjoitti:

        Miks miksi, vaikka siksi että suojaavat housuja kun kitkee tms polvillaan ollen.

        No täytyy tietää syy, että tämä meidän neuvostojen neuvosto osaa antaa ohjeitä.
        Ymmärryspula?


      • Bengalitikku
        Bengalitikku kirjoitti:

        No täytyy tietää syy, että tämä meidän neuvostojen neuvosto osaa antaa ohjeitä.
        Ymmärryspula?

        Ai, niin. Mitä lähdet nyt kitkemään?


      • kyselyikäkösulla
        Bengalitikku kirjoitti:

        Ai, niin. Mitä lähdet nyt kitkemään?

        Kunhan on valmiiksi kitkentäaikaan mennessä..


      • Bengalitikku
        kyselyikäkösulla kirjoitti:

        Kunhan on valmiiksi kitkentäaikaan mennessä..

        Puolita vanhat sukkahousut. Kieputa polvienympärille. Jätä väljyyttä joustovaraksi kun köyristelet maastossa. Käytön jälkeen ei ole pakko pestä vaan voit jättää jätteisiin.


    • staka

      Lentopallonpelaajilla on kivoja kepeitä polvisuojia. Itse olen katsellut pitkällä silmällä isännän suojuksia, joskus jossain niitä käyttänytkin. Nyt suunnitelmissa kylppärin lattian tehopesu polvillaan köntyillen ja pehmeällä harjalla pesten. Mutta täytyy tehdä se homma sopivasti lentopalloharkkojen välissä niin että ehdin käyttää, pestä ja kuivattaa polvisuojat ennen seuraavia harkkoja - ettei tule sanomista :)

      Suojuksia saa urheiluliikkeistä.

      • staka

        Höh, olinpas köpsä. Jos itse haluat polvisuojat tehdä niin etsipä jostain laatikonpohjilta tai kirppareilta 80-90-luvun "teko-olkapäitä". Sellaiset sukan tai kalsarin alle niin jopa pelittää. Minulla oli valtaisa valikoima näitä superlonisia lisäkkeitä pari vuosikymmentä, mutta viime muutossa viimein heitin ne menemään. Ehkä jollakulla muulla niitä vielä on, kysele :)

        Olen muuten ollut huomaavinani että topatut olkapäät ovat tulossa uudelleen muotiin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe