Miten saada kavereita

cheese2

Hei. Olen 14-vuotias poika ja haluaisin kaverita. Minulla on yksi kaveri koulun ulkopuolella,mutta olen hänen kanssaan harvoin. Haluaisin enemmän kaverita,koska minua harmittaa se että esimerkiksi viikonloppuisin minulla ei ole mitään tekemistä vaan olen vain kotona. En kuitenkaan uskalla koskaan kysyä ketään, koska pelkään että minut torjutaan. Onko mitään helppoa tapaa saada kavereita?

4

57

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kahdenäippä

Kaverittomuus on harmi juttu. Onko sinulla mitään harrastuksia, josta voisit saada kavereita? Onko luokallasi / koulussasi ketään, joka on myös yksinäinen? Lähestyt rohkeasti ja kysyt esim lätkämatsia katsomaan. Tsemppiä😄

• cheese2

Harrastan yhtä joukkuelajia mutta en ole vielä kysynyt ketään. Huomenna aion kysyä yhtä poikaa meidän koulusta luistelemaan.

• Onko lähelläsi nuorisotaloa tai -kahvilaa, jossa muut ikäisesi viettävät aikaa? Jos on, niin mene mukaan.

• Ei niitä näy saavan, keskity siihen yhteen kaverisuhteeseen tai hanki harrastus. Harrastuksista olen saanut yllättävän paljon kavereita, toisaalta ne kaikki on myöhemmin kadonnut johonkin.. Mutta se on taas ihan oma syy.

Tärkeintä on (ehkä hieman kliseisesti) tottua olemaan itsensä kanssa, pärjäämään yksin mutta ottaa toisaalta ihmiset joiden kanssa tulee toimeen avosylin vastaan. Olen itse huomannut, että jos pitää itsestään ainakin jossain määrin, voi pärjätä paremmin muiden ihmisten kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      43
      3660
    2. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      162
      2741
    3. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      155
      2082
    4. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      16
      1749
    5. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      45
      1552
    6. 118
      1485
    7. Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään

Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit
      Maailman menoa
      277
      1397
    8. Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus

Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y
      Luterilaisuus
      237
      1308
    9. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      9
      1268
    10. Ranta-Kosulassa riitaisaa!!

Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on
      Tuusniemi
      69
      1254
    Aihe