Hei. Olen 14-vuotias poika ja haluaisin kaverita. Minulla on yksi kaveri koulun ulkopuolella,mutta olen hänen kanssaan harvoin. Haluaisin enemmän kaverita,koska minua harmittaa se että esimerkiksi viikonloppuisin minulla ei ole mitään tekemistä vaan olen vain kotona. En kuitenkaan uskalla koskaan kysyä ketään, koska pelkään että minut torjutaan. Onko mitään helppoa tapaa saada kavereita?
Miten saada kavereita
6
169
Vastaukset
- Kahdenäippä
Kaverittomuus on harmi juttu. Onko sinulla mitään harrastuksia, josta voisit saada kavereita? Onko luokallasi / koulussasi ketään, joka on myös yksinäinen? Lähestyt rohkeasti ja kysyt esim lätkämatsia katsomaan. Tsemppiä😄
- cheese2
Harrastan yhtä joukkuelajia mutta en ole vielä kysynyt ketään. Huomenna aion kysyä yhtä poikaa meidän koulusta luistelemaan.
Onko lähelläsi nuorisotaloa tai -kahvilaa, jossa muut ikäisesi viettävät aikaa? Jos on, niin mene mukaan.
Ei niitä näy saavan, keskity siihen yhteen kaverisuhteeseen tai hanki harrastus. Harrastuksista olen saanut yllättävän paljon kavereita, toisaalta ne kaikki on myöhemmin kadonnut johonkin.. Mutta se on taas ihan oma syy.
Tärkeintä on (ehkä hieman kliseisesti) tottua olemaan itsensä kanssa, pärjäämään yksin mutta ottaa toisaalta ihmiset joiden kanssa tulee toimeen avosylin vastaan. Olen itse huomannut, että jos pitää itsestään ainakin jossain määrin, voi pärjätä paremmin muiden ihmisten kanssa.- Anonyymi00004
taidan olla vähä myöhäs
- Anonyymi00005
Hei rohkeasti vaan. Jos teiän koulussa on joku hiljainen kundi niin katot sopivan tilanteen niin mene rohkeasti juttelemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk663992Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n152087Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj61857Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361214- 271209
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et9885Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit70818Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.40774- 38690
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup24664