Kertokaa mitä kannattaa pakata riparille mukaan.
Mitä riparille mukaan
Tyttö123
132263
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
Vastaukset 13
Vanhimmat
kyrpäjyrä
Paras asia mitä voit ottaa riparille on tarpeeksi viinaa jotta voit vetää perseet joka ilta ja mennä krapulassa kuuntelemaan sitä jeesustelu paskaa
Järki
Pää kylmänä ripariin. Riparin opetus on huuhaata, vailla todisteita.
Moni miettii, miksi kirkko toimii näin?
Uskovaisiksi aivopestyt elättävät kirkon ja maksavat näiden huijareiden palkat.
Eli, rahan takia kirkko aivopesee ihmisiä.
Vaihtoalusvaatteet ja sukat joka päivälle.
Vaihtovaatetta muutenkin.
Säähän sopivat ulkovaatteet
Hammasharja ja tahna
Pyyhe pesuaineet (kysy, tarvitaanko)
Ehkä kuukautissuoja?
Kännykän laturi
Paikasta riippuen vähän rahaa
Ehkä vähän herkkuja
Noilla pärjännee.
Ja hienosti vedetty muut aikuiset. Toinen kysyy neuvoa, te alatte kouhottamaan omaa agendaanne...
Unohdin muut kauneuden- ja hygienianhoitovälineet. Minimissään antiperspirantti.
Aluslakana, pussilakana ja tyynyliina edellisten lisäksi. Riippuu paljon leiripaikasta, joten seurakunta varmaan kertoo etukäteen, mitä tarvitaan. Jossakin on valmiina täydelliset vuodevaatteet, jossakin taas pelkät patjat.
Etukäteen jaetut kirjalliset materiaalit (raamattu, riparikirja tms.) ja muistiinpanovälineet.
Jos soitat jotain helposti mukana kuljetettavaa instrumenttia, kuten ukulelea, ota se mukaan. Opettele soittamaan ainakin Paranoid, sillä sitä pyydetään varmasti.
Korvatulpat on hyvä ottaa mukaan, sillä öisin makuusalin sängyissä todennäköisesti sipistään ja supistaan pikkutunneille asti. Apteekeissa niitä myydään myös pienissä pakkauksissa. Kynsileikkurit - vaikket itse tarvitsisi, niin joku toinen luultavasti tarvitsee. Rulla jeesusteippiä, joskin se lienee enemmän isoiskamaa. Kukaan järjestäjä ei mene minnekään ilman jesaria. Muista se, jos aiot isoseksi.
puhtaat injektiotarvikkeet
Ase,puukko ja kortsuja.Ja tietysti viinaa.
kortsui ja luikkarii jos pappio kuuma
Siis vaihto aatteita,hygieniatuotteet, kännykkä &laturi,vähän rahaa halutessaan. Niillä pärjää kyllä hyvin
Minä en edes tiedä mikä ripari on ja tarkoittaa
Kortit tärkeitä,että säästy jälkipuheilta...
Nuori elä ihmisiksi se on neuvo nuorille ja se tarkoittaa elä tee ikinä mitään toiselle
mitä et halua itselle tehdä.
suurin niistä on rehellisyys
antaa arvon toiselle kaikissa meistä löytyy jotain hyvää.
sano toiselle jotain hyvää sen saat satakertasesti takaisin.
jos olet eksynyt ja haluat tietäätotuuden kuuntele Veli-Pekka Joki-Erkkilä
hän on lääkäri löysin YouTube .
jokainen haluaa tietää miten asiat oikeasti ovat.