Kertokaa noloimmat tarinanne

Jaguar44

/tilanteenne. Nyt mieluusti niitä mehukkaimpia ja noloimpia juttuja. Itellä varmaa ku jutteli yksil tytöille, ja kaveri tuli vetää mun kollarit alas. En sit heti huomannu sitä ni iha pokkana puhuin niil boksereillani viis sekunttii😂😂

4

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et huomannut??!

Sanoisinko, että paskapuhetta.

• Nakupoika

Kun multa vedetään housuni alas ja olen munat paljaana. Minä kyllä sen huomaan varmasti ja housuni takas yläs sekä sen vetäjäni kimppuun heti. Vain kun on kilpailu olla paikoillaan esimerkiksi minuutin, Niin silloin saa mun kaluni haukata raitista ilmaa sen minuutin. Ei helvetissä muuten se on jämpti.

• Death_pacito

Hyppäsin junan alle ja en kerenny asettuu siihen kunnol ni läks vaa toinen jalka ja jumalauta kaikki näki:DD

• Runkkupoika

Monella pojalla on ollut tilanteita kun on jutellut jonkun kanssa, Tulee joku selän taakse ja yrittää vetää housut alas. Niin myöskin mulla kunnes rupesin käyttämään henkseleitä. Mutta sitten ne keksi vetää niistä henkseleitä, Ja sehän sattui helvetisti kun ne päästi irti niistä henskeleistäni. Mutta sitten näin haalarit, ei sellaiset joita on duunareilla yllä. Vaan vapaa ajalle tarkoitetut ja musta tuli niille heti
      fani. En ole muita käyttänyt kuin sattumalta, Ne haalarit ovat se mun juttuni nyt. On tosi mukavaa olla alaste siellä alla. Ja se saa vapaasti heilua siellä mun housuissani. Ainut miinus on kun me leikitään toisten nuorten kanssa. ja ne työntävät kätensä sinne haalarin sisälle ja löytävät sen mun aseeni vapaana. Heti ollaan minua raahaamassa hiukan sivummalle ja multa haalaria pois päältäni. Täytyyhän heidän nähdä se multa sen vuoksi en ole laittanut itselleni kalsareita ne sanovat mulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      281
      10361
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      245
      6016
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      173
      5444
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      110
      5102
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      19
      3335
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      9
      2724
    7. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      214
      2642
    8. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      20
      2489
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2334
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      382
      2237
    Aihe