Kertokaa noloimmat tarinanne

Jaguar44

/tilanteenne. Nyt mieluusti niitä mehukkaimpia ja noloimpia juttuja. Itellä varmaa ku jutteli yksil tytöille, ja kaveri tuli vetää mun kollarit alas. En sit heti huomannu sitä ni iha pokkana puhuin niil boksereillani viis sekunttii😂😂

4

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et huomannut??!

      Sanoisinko, että paskapuhetta.

    • Nakupoika

      Kun multa vedetään housuni alas ja olen munat paljaana. Minä kyllä sen huomaan varmasti ja housuni takas yläs sekä sen vetäjäni kimppuun heti. Vain kun on kilpailu olla paikoillaan esimerkiksi minuutin, Niin silloin saa mun kaluni haukata raitista ilmaa sen minuutin. Ei helvetissä muuten se on jämpti.

    • Death_pacito

      Hyppäsin junan alle ja en kerenny asettuu siihen kunnol ni läks vaa toinen jalka ja jumalauta kaikki näki:DD

    • Runkkupoika

      Monella pojalla on ollut tilanteita kun on jutellut jonkun kanssa, Tulee joku selän taakse ja yrittää vetää housut alas. Niin myöskin mulla kunnes rupesin käyttämään henkseleitä. Mutta sitten ne keksi vetää niistä henkseleitä, Ja sehän sattui helvetisti kun ne päästi irti niistä henskeleistäni. Mutta sitten näin haalarit, ei sellaiset joita on duunareilla yllä. Vaan vapaa ajalle tarkoitetut ja musta tuli niille heti
      fani. En ole muita käyttänyt kuin sattumalta, Ne haalarit ovat se mun juttuni nyt. On tosi mukavaa olla alaste siellä alla. Ja se saa vapaasti heilua siellä mun housuissani. Ainut miinus on kun me leikitään toisten nuorten kanssa. ja ne työntävät kätensä sinne haalarin sisälle ja löytävät sen mun aseeni vapaana. Heti ollaan minua raahaamassa hiukan sivummalle ja multa haalaria pois päältäni. Täytyyhän heidän nähdä se multa sen vuoksi en ole laittanut itselleni kalsareita ne sanovat mulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe