Kertokaa noloimmat tarinanne

Jaguar44

/tilanteenne. Nyt mieluusti niitä mehukkaimpia ja noloimpia juttuja. Itellä varmaa ku jutteli yksil tytöille, ja kaveri tuli vetää mun kollarit alas. En sit heti huomannu sitä ni iha pokkana puhuin niil boksereillani viis sekunttii😂😂

4

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et huomannut??!

Sanoisinko, että paskapuhetta.

• Nakupoika

Kun multa vedetään housuni alas ja olen munat paljaana. Minä kyllä sen huomaan varmasti ja housuni takas yläs sekä sen vetäjäni kimppuun heti. Vain kun on kilpailu olla paikoillaan esimerkiksi minuutin, Niin silloin saa mun kaluni haukata raitista ilmaa sen minuutin. Ei helvetissä muuten se on jämpti.

• Death_pacito

Hyppäsin junan alle ja en kerenny asettuu siihen kunnol ni läks vaa toinen jalka ja jumalauta kaikki näki:DD

• Runkkupoika

Monella pojalla on ollut tilanteita kun on jutellut jonkun kanssa, Tulee joku selän taakse ja yrittää vetää housut alas. Niin myöskin mulla kunnes rupesin käyttämään henkseleitä. Mutta sitten ne keksi vetää niistä henkseleitä, Ja sehän sattui helvetisti kun ne päästi irti niistä henskeleistäni. Mutta sitten näin haalarit, ei sellaiset joita on duunareilla yllä. Vaan vapaa ajalle tarkoitetut ja musta tuli niille heti
      fani. En ole muita käyttänyt kuin sattumalta, Ne haalarit ovat se mun juttuni nyt. On tosi mukavaa olla alaste siellä alla. Ja se saa vapaasti heilua siellä mun housuissani. Ainut miinus on kun me leikitään toisten nuorten kanssa. ja ne työntävät kätensä sinne haalarin sisälle ja löytävät sen mun aseeni vapaana. Heti ollaan minua raahaamassa hiukan sivummalle ja multa haalaria pois päältäni. Täytyyhän heidän nähdä se multa sen vuoksi en ole laittanut itselleni kalsareita ne sanovat mulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      137
      6279
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      66
      5201
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3675
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3250
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      106
      2371
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      71
      2276
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      1998
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1608
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      76
      1118
    10. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      14
      1056
    Aihe