Perinteinen turistimättöruoka ei maistu, olisiko kokemuksia hyvistä ravintoloista joista saisi terveellisempää ruokaa, esim kalaravintoloita tai salaattipaikkoja yms.
Myös hyvät tapaspaikat kiinnostaa👍
Playa del Ingles, mistä terveellistä ja laadukasta ruokaa
12
378
Vastaukset
- monesti_käynyt
Hyviä ravintoloita on vaikka millä mitalla. Mutta entä hyvä kalaravintola, siis kalaruokiin keskittynyt ?
Ei taida Inglesistä löytyä. - tapastelua
Tango on jo vuosia toiminut tapasravintola nippa nappa vielä Inglesin puolella. Aika hintava on.
San Fernandon puolella voisi olla edullisempia ja ehkä hieman "alkuperäisempiä".
Las Palmasin vanhassa kaupunginosassa Veguetassa useampiakin, mutta varjopuolena se, etä aukeavat joskus klo 20 tai myöhemmin. - gtyhdfuiloug
Kuparipannua suosittelen. Inglesin paras ja laadukkain ruokaravintola.
- soppaako
Aloittaja kyseli terveellistä ja laadukasta ruokaa. Ei taida Kuparipannun hernesoppa sopia noihin vaatimuksiin.
- ruokaamyösmeille
soppaako kirjoitti:
Aloittaja kyseli terveellistä ja laadukasta ruokaa. Ei taida Kuparipannun hernesoppa sopia noihin vaatimuksiin.
Mikä hernekeitossa on vikana? Täytyyhän meidän junttienkin saada syödäksemme.
Hyvää ja terveellistä ruokaa on tarjolla monissa paikoissa,valinta on vaikeaa.
Mikä hernekeitossa on vikana?Täytyyhän meidän junttienkin saada syödäksemme.
- hyvääon
Taitaa se hernekeitto olla ravintolasapuskoista terveellisemmästä päästä? Terveellisyyttähän myös aloittaja haki.
- PDL2019
Edelleen toivotaan vastauksia.....
Rias Bajas=kalaa Chez Luigi =suuret annokset.
- pakuri
Kuparipannussa on myöskin isot annokset ja erinomainen rosvopaisti, eikä pizzatkaan ole hullumpia ollenkaan. Käyppä donluis kokeilemassa.
- kumiajanahkaa
Kuparipannua liputan minäkin. Hyvää seuraa ja loistavaa ruokaa.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416