kyllä kävi kynä rivakasti kun vakuutusta tehtiin

JusssiJussila

ja asia selvä kuin pässinlihaa. mutta nyt myöhemmin kun olen pyytänyt tietoa mitä se vakuutus tässä tapauksessa korvaa, ei saa millään edes kiinni henkilöä joka tietäisi ja kommentoisi.
ei soittopyynnöin saa yhteyttä, eikä ole töissä, ei ole paikalla, tänään vapaalla, yms. yms. yms.
helevetin helevetti!

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bengalitikku

Kullähän yhtiössä on jokin numero tai mieluummin sähköpostiosoite, mihin voit kirjoittaa, jotta saat dokumentin, että olet välittömästi ottanut yhteyttä.

• Asko751t

varmaan merkinnät yhteydenotoista kai tiedoissaan onkin, mutta silti on näin.
        Ei saa langan päähän asioistatietäjää.

• Asko751t kirjoitti:

No mikä se tuollainen vakuutusyhtiö oikein on. On kai sillä nimi.

• Bengalitikku
        Asko751t kirjoitti:

Laita sähköpostia ja pyydä heitä ottamaan sinuun yhteyttä. Välttämättä siinä ei kannata hirveän laveasti kirjoitella, mutta siellä päässä etsivät asiantuntijan sinulle.

• ipanate

Onko mitään sanktioita noille vakuutusfirmoille tollasesta velttoilusta?

• henrjii

vakuutusyhtiön on helppo vaihtaa, ota sellainen mistä
      löytyy konttori ja asiakaspalvelu

• mzped

Eikö vakuutuskirjassa lue ehdot ?? Tai putiikin nettisivuilla ?

• staka

Naapurilla samanlainen tuuri. Puoli vuotta asiaa vatuloitiin kun vettä valui katon läpi meidän makuuhuoneeseen ja katto alkoi lohkeilla. Ei saanut ketään langoille, ei vastattu sähköposteihin... Tässä kaupungissa ei vissiin toimistoa, tai ainakin ns. asiaa hoitavat olivat jossain toisella puolella Suomea. Oli jokin oooo peee poh... tai sinnepäin.

Naapuri kuulemma vaihtaa vakuutusyhtiötä, liekö jo vaihtanut. Reilut puoli vuotta meni ennenkuin saatiin meidän laipio korjattua. Onneksi sentään joskus. Eikä meiltä edes pinna palanut :)

Itsellä vielä pahempi kokemus matkavakuutuksesta jos-nimisessä yhtiössä. Eivät korvanneet, tappio jotain 700 ekua. Aina ne jotain keksii. Ei kyllä naurattanut. Onneksi matkakaveri avitti. Sanomattakin selvää että yhtiötä vaihdoin saman tien, hinnatkin edullisemmat. Toivottavasti vakuutukset on nyt turvassa, ainakin tähän asti korvaukset (pienet tosin) on tulleet kuin manulle illallinen. Paikallinen toimisto ihan tuossa nurkalla.

• RealistiN

Itselläni ollut jo vuosikymmeniä vakuutukset tuossa samassa yhtiössä kuin naapurillasikin, ja aina on korvausasiat hoituneet mallikkaasti, ehkä siksi kun olen maksanut enemmän kuin saanut? Sähköisesti olen heidän kanssaan asioinut, joten aikaa ja rahaakaan ei ole kulunut turhaan.

• äijä-

-kovin tavallista, lupaillaan vaikka mitä et saadaan ihmiset asiakkaiksi, kymmenen hyvää ja sata kaunista....sitten kun tarvitsisi apua, tulee lakimiehet ja selittävät, ettei nyt voidakaan korvata kun on niin ja näin, tai korvausta pienennetään oleellisesti, lisäksi omavastuu on olemassa. Vakuutusyhtiöt ryöstävät ihmisiä aivan kuten pankitkin nykyään.
      Sikamaista touhua on.

• Paneasialle

Oletko koskaan kuullut kuluttajaneuvonnasta?

• mihin-haluut-selvyyttä

kysymys alottajalle :

mikä oli vahinko johon koitat saada selvyyttä korvaako vakuutusyhtiö sen,,,

jos on auto kyseessä,
      sinun pitää ottaa vakuutusyhtiöön ensin yhteys
      sitten mennä vaurio-korjaamoon arvioittamaan vahinko,
      ja korjaus tulee sitä kautta,

• JussiJussilan

varkaus ja muuta tuhoa

• ekahomma
        JussiJussilan kirjoitti:

varkaus ja muuta tuhoa

Olethan huolehtinut rikosilmoituksen teon?

• toimi-oikein
        JussiJussilan kirjoitti:

varkaus ja muuta tuhoa

Rikosilmoitus pitää ehdottomasti tehdä poliisilaitoksella,

siitä lähtee mahdollinen korvaus hakemus vakuutusyhtiölle,
        jonka itse joudut tekemään,
        mutta ensin käsittääkesni pitää olla poliisilta lausunto tapahtuneesta rikos asiasta,

• ilmoitus-poliisille-heti
        JussiJussilan kirjoitti:

varkaus ja muuta tuhoa

Jos joku tekee tahallisesti vahingontekoa jonkun omaisuudelle,
        kannataa heti ilmoittaa polisiille, tehdä rikosilmoitus ja tutkintapyyntö,
        sen jälkeen ottaa selvää korvaako kotivakuutus vahinkoja,
        aina pitää olla rehellinen kaikessa,

mitä ne on tehny sinun omaisuudelle ja missä,

• mrIFI

Voitko kertoa mistä saisin edullista pässinlihaa - tekisin siitä hyvän välipalan.

• On.zuumaamista

Minutkin houkuteltiin halvalla asiakkaaksi. Kun nyt vuoden kuluttua soitin ja pyysin vaihtamaan 90 matkustuspäivän vakuutuksen korkeintaan 45 päiväksi, virkailija sai myytyä minulle neljä erilaista lisäturvaa, jolla sai koko vakuutusmaksun nousemaan vaikka sen piti laskea. Minulta on kuulemma puuttunut tärkeitä turvia.
      Miksiköhän minulle vuosi sitten myytiin alivakuutettu paketti?
      Selvitän parilta kaverilta, mitä heidän vakuutuksensa sisältävät, tehdään samantyyppisiä matkoja ja luen myös opasta ahkerasti. Nyt vain tuntuu että olen ylivakuutettu. Selvitän ja korjaan, mutta teksti ei ole ihan helppo homma saada vakuutus juuri omiin matkatyyppeihin sopivaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      36
      12231
    2. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      89
      4128
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      108
      3921
    4. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      51
      3618
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      53
      3288
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      106
      3211
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      34
      2109
    8. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      38
      2082
    9. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      26
      1915
    10. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      11
      1603
    Aihe