Sehän on itse Jeesuksen kuolinpäivä.
MIKSI PITKÄPERJANTAI ON NIIN PITKÄ?
3
797
Vastaukset
Mutta miksi hänen täytyi kuolla juuri Pitkäperjantaina? Ja kuoliko hän oikeasti edes tuona päivänä?
- Anonyymi
Palmusunnutai, Malkamaananatai, Tikkutiistai....Pitkäperjantai, miten se koko pääsiäis- eli hiljaisen viikon eli kärsmysviikon litania nyt menikään. Ovat kaikki kirkollisia ilmauksia, kirkkovuoden kalenterista, siis evlut-uskoa.
Raamatuntuntijoiden mukaan Jeesus ei edes kuollut perjantaina. Pitkäperjantai on kirkollinen perinnepäivä, jolloin yleisesti kristikunnassa kumminkin muistellaan Kristuksen ristinkuolemaa.Tiedätkö edes mistä nuo nimitykset tuletvat? Minäpäs tiedän. Esimerkiksi kiirastorstaina karkoitetaan pahahenki Kiira pihapiiristä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574