ikeniään esittelevät kamalia kahtottavia

ampiainenc

lopetelkaa tollanen touhu, normi hymyä vain kiitti!

14

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysynn

      ---mitäähän sorttia asianne koskee -tavallista pöliittista kunta-alueitten kuohuntaa - vikoja ihmisistä etsien - joskus on syyt organisaatioissa - joskus rakenteissa.Kaikki kunta-alueet ovat ihmisiä varten - vaikkei kentis jokamiesten oikeudella varustettuja - tai joka naisten...….? Lonksuuko teidän proteesinne täsmälleen oikein?

    • Similä

      Olen huomannut. En pidä siitä, mutta en silti lähde ketään neuvomaan.

      Sovittaisko, että pidetään oma tontti puhtaana, eikä pilkata/arvostella toisia?

      Kysyn vielä. Kun luet viestisi uudelleen, niin miten kirjoittamisesi meni? Noin, niinku omasta mielestä.

      Nyt päiväkahvia uuttamaan.

    • Joillakin on suun malli sellainen että ikenet näkyvät nauraessa.
      Ei minua häiritse.

      • Tuulettaa

        Tuosta se luultavasti johtuu.
        Jotkut maneerit tv-juontajilla ja paikallisuutisissa joskus ihmetyttävät, mutta lopulta pieniä asioita tärkeämpien rinnalla. Tänä aamuna oli kerrassaan mukava naisjuontaja, välillä puoli-seiskassa. Hän on luonteva ja iloinen.
        Minusta itsestäni löytyy arvosteltavaa usein, ties onko aiheellista tai paikkakunnan ns. "sukulisää".


      • exrek

        Joillakin on myös aina hauskaa. Naureskelevät leveästi joka kuvassa.


    • tööttt

      -- mun lapsuudessa aina sanottiin lapsille ettei koskaan saa nauraa hampaat irvessää -ihaan täydelliseen kirkolliseen vakavuuteen tosi harvat mukulat ylsivätkään -maailmassa naurettaviakin lasten maailmassa oli aika paljon.

    • Virheensä.kullakin

      Nauran itse vaisusti suuta aukoen, koska omat jäljellä olevat hampaat ovat kellertävää luuta ja paikatut ja korjaillut valkoisempaa. Ei väriltään mikään kaunis rivi, mutta hyvin niillä syö. En kuitenkaan vaihtaisi ienhymyyn. On ihan tahaton, eivätkä sille mitään voi, mutta suoraan sanoen on vähän vastenmielisen näköinen. Minä voisin vielä rahalla hampaani korjata (en rupea) mutta tuskin ikenen mallille mitään voi.

    • yritän.lopettaa

      Näetkö sinä kun hymyilen?

    • Minusta tuntuu että luottamuksen puute johtuu muös YLE:n naisistumisesta.
      Lihavat naiset vaativat YLE:ssakin aina vain enemmän.
      Hoikkia vyötärö-naisia ei enää montaa ole.

      H.

      • pilli.soikoon

        Missäs palstapoliisi Bengalitikku nyt on? Täällä mainittiin lihava -sana .


      • Bengalitikku

        Täällä.
        Olin harrasteissa.
        Ikäväkö jo iski? Oho!
        Talsin tuossa karmeassa lumisekamelskassa. Tuntui, että talvikengät kulkivat myös taaksepäin.
        Oletteko katsoneet M/S Romanticaa. Voi olla, että kun sitä katsoo, niin yhdellä jos toisella voivat ikenet näkyä, kun sitä katsoo ellei peräti pulleat kitarisat.
        Isohoo onko sinulla hoikka vyötärö eli monenteenko reikään vyö?
        Hannu-Pekka Björkman näyttelee maukkaasti.


      • Mukava-vaikuttaa

        Lähetin ne lumipyryt täältä Tallinnasta jonne tulin eilen.
        Pitäkää hyvänänne.
        Täällä vettä ripsinyt hieman, räntääkin.
        Mutta aamuksi aurinkoa. Tulen suomeen sitten kun aurinko ilmestyy.


      • Bengalitikku

        Tuo sitä aurinkoa sitten mukanasi. Tämä sää väsyttää.


      • Mukava-vaikuttaa

        Katsotaan, jos huomenna illansuussa kun vaihdan hotellia helsinkiin.
        Omaan miinaan menen lauantaina kun taas sataa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe