Näin toimii oikeusvaltio Suomi

Tämä on tosi kertomus ja se kuulostaa uskomattomalta kun olet sen lukenut.
Alkoi liikenneonnettomuudesta missä sain vakavat niska- ja hartia seudun vammat ja minä jouduin jäämään työkyvyttömyyseläkkeelle. Ja minä muutin toiseen valtioon asumaan joka on Euroopan unionin jäsenmaa ja ostin asunnon sieltä, oleskelupa, paikallinen ajokortti, verotusoikeus ja sairausvakuutus siirtyi uuteen asuin valtioon. Ongelmat alkoi siitä kun Suomen alin mukaan sairaanhoito korvataan vain minulle Suomessa ja minä jouduin olemaan tutkimusten, kuntoutusten ja leikkauksien takia Suomessa yli kuusi kuukautta vuodessa mihin Euroopan sosiaaliturva-asetus antaa oikeuden ja tämä Suomessa oleskelu asetukseen perustuva oikeus. Ja näin ollen minun asuinpaikka ei sairaudenhoidon takia muutu vaikka oleskelu ylittää tämän kuusi kuukautta. Verottajalle tämä ei käynyt, joten verottaja päätti keksiä minulle osoitteen ja kotikunnan Suomeen ja merkitsi verohallinnon henkilötietojärjestelmään minulle osoitteen. Siksi että saisi siirrettyä verotuksen takaisin Suomeen joten minulle laitettiin osoite erään ihmisen omistamaan asuntoon joka merkittiin minun kotikunnaksi myös vaikka minulla ei ole tämän kunnan tai osoitteen kanssa mitään tekemistä, eikä oikeutta asua tai olla siinä osoitteessa. Kirkosta minä olin eronnut kun muutin pois Suomesta mutta verottaja päätti kuitenkin että minun eläkkeestä peritään kirkollisvero ja kunnallisvero tähän kuntaan. Suomen sairausvakuutus johon minä en myöskään kuulu, niin verottaja päätti että minun eläkkeestäni peritään korotettu sairausvakuutusmaksu myös. Vaikka kela on antanut päätöksen asiasta että minä en kuulu Suomen sairausvakuutuksen piiriin. Joten minulla ei ole oikeutta saada sairaanhoitoa Suomessa, kela ilmoitti että minun tulee käyttää eurooppalaista sairausvakuutuskortti kun joudun menemään terveyskeskukseen tai sairaalaan. Tilanne on johtanut siihen että viranomaisten lähettämä virallinen posti menee tähän verottajan keksimään osoitteeseen joten minulla ei ole mitään tietoa että mitä postia minä saan. Ja tilanne on johtanut siihen että käytännössä minä olen " paperiton ihminen " Suomessa vailla mitään oikeuksia. Kun sairastun ja on pakko mennä lääkäriin tai terveyskeskukseen niin näissä paikoissa minut ajetaan pois ja perustellaan tätä asiaa sillä että minä en kuulu Suomen sairausvakuutuksen piiriin ja näin ollen minulle ei voida antaa hoitoa ollenkaan ja kehotetaan menemään yksityiselle lääkärille missä minä saan hoitoa. Kela ei korvaa minulle kipulääkkeiden tai yksityislääkärin maksuista mitään. Ja kela lähetti minun asuinmaan sairausvakuutukselle kirjeen, missä Suomen kela pyysi että minun poistetaan asuinmaan sairausvakuutuksen piiristä pois kokonaan. Minun asuinmaan sairausvakuutus poisti minut vuonna 2007 sairausvakuutuksen piiristä, joten minulta vietiin eurooppalainen sairausvakuutuskortti pois ja sairaanhoito-oikeus. Joten minä olen ollut ilman sairausvakuutusta vuodesta 2007 alkaen ja minä en saa sairaudenhoitoa enää missään Euroopan maassa tai edes sen näiden ulkopuolella. Verottaja tosin perii tämän korotetun sairausvakuutusmaksun Suomeen vaikka en saa oikeutta sairaanhoitoon Suomessa. Minä pyysin verottajalta vahvistetut verotuspäätöksen viideltä viimeiseltä vuoden ajalta heinäkuussa2018 kun kävin verotoimistossa, verovirkailija tulosti päätöksen minulle. Mutta oli jättänyt kotikunnan ja osoitteen pois kokonaan päätöksistä ja minä pyysin verovirkailijaa tulostamaan uudestaan nämä verotuspäätökset niin että niissä näkyvät osoite ja kotikunta tiedot. Verovirkailija kertoi että ei voi tulostaa näitä tietoja minulle koska ne ovat salassa pidettäviä tietoja eikä niitä saa minulle luovuttaa. Verovirkailija tulosti muistion jonka verottaja oli minusta tallettanut omaan henkilörekisteriin pysyvänä muistiona ja siinä oli keksittyjä ja perättömiä tietoja minusta myös. Joka tapauksessa minä päätin kirjoittaa tämän minun elämänkerran tasavallan Presidentille missä kerroin nämä samat asiat laajemmassa muodossa ja vastaus oli että Presidentin tehtäviin ei kuulu ihmisoikeuksien tai peruslain asioihin puuttuminen. Seuraavaksi laitoin saman asian kokoomuksen valtiovarainministeri Petteri Orpolle josta vastaus tuli että valita asiasta Oikeuskanslerille koska asia ei kuulu valtiovarainministerille. Vaikka verohallinto on valtiovarainministerin valvonnan alaisuudessa. Kirjoitin myös kaikille kansanedustajille samasta asiasta, taisi kolme kansanedustajaa vastata minulle takaisin ja palaute oli että eivät voi tehdä asialle mitään. Ja minä laitoin uudestaan samat asiat kaikille ministereille myös ja yksikään ministeri ei vastannut takaisin, Petteri Orvon avustaja vastasi ja vastaus oli tosiaan se että valita Oikeuskanslerille. Minä tein Oikeuskanslerille kantelun, missä kerroin nämä samat asiat ja pyysin että Oikeuskansleri selvittää verottajan toiminnan joka on alkanut jo vuodesta 2000 ja jatkuu samanlaisena edelleen. JATKUU

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 104
        1959
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        54
        1887
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        15
        1865
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        19
        1657
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        18
        1573
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        10
        1370
      7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        26
        1320
      8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        11
        1306
      9. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        14
        1291
      10. Kristityt "pyhät"

        Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
        Kristinusko
        6
        1252
      Aihe