Haluisin niin

Anonyymi-ap

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?

107

1476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uskaltaa??

• Anonyymi

Niin. Ookko itte ajatellu uskaltaa uskaltaa avautua kun palstagubbe antoi kivasti mallia miten se käy?

• Anonyymi

Niin ne pitäisi

• Anonyymi

Haluan. T. Selvittämistä haluava uneton mies minä.

• Anonyymi

Mikäs se miehen yöunet on vienyt? Tuntuu olevan yleinen vaiva sinun sukupuolen osalta heh

• Anonyymi

Haluaisin toki. Ei ole yhteyttä.

• Anonyymi

Näytä minulle että olet kiinnostunut niin se helpottaa asioita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytä minulle että olet kiinnostunut niin se helpottaa asioita

Olen näyttänyt aina, kun kohdataan. Eikö se paista minusta läpi miten kovasti olen sinuun ihastunut?

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen näyttänyt aina, kun kohdataan. Eikö se paista minusta läpi miten kovasti olen sinuun ihastunut?

Sivusta

Pikkusen vielä enemmän. Niin että varmasti tiedän. Anteeksi tähän menee vain aikaa että saan kerättyä rohkeuttani mutta yritän. Asiat pitää tapahtua muualla kuin täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkusen vielä enemmän. Niin että varmasti tiedän. Anteeksi tähän menee vain aikaa että saan kerättyä rohkeuttani mutta yritän. Asiat pitää tapahtua muualla kuin täällä.

Eikö ole parempaa tekemistä??!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö ole parempaa tekemistä??!

Niin eipä teillä tunnu olevan muuta elämää kun vatvoa tätä palstaäijän monologia ja russuttaa jotain humbuukia taustalla, koska te uskotte tähän palstamaailmaan. Sad, kuten jopa itse trump sanois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin eipä teillä tunnu olevan muuta elämää kun vatvoa tätä palstaäijän monologia ja russuttaa jotain humbuukia taustalla, koska te uskotte tähän palstamaailmaan. Sad, kuten jopa itse trump sanois

Ja siellä yhdellä belieberillä menee taas korvakipu klaniin kiinni, koska ding ding ja näin levoton prinssi tekee itsestään jälleen marttyyrin ja narrin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siellä yhdellä belieberillä menee taas korvakipu klaniin kiinni, koska ding ding ja näin levoton prinssi tekee itsestään jälleen marttyyrin ja narrin

Korvanapin* jossain kun luetaan ilmeisesti hänelle keskustelupalstaa ääneen. Sellaista se on kun kuulee paljon ääniä mitä muut ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksikään se teitä yleensä vaivaa ihmisten kirjoitukset täällä??
        Jos ei kiinnosta niin pysykää pois palstalta!
        Hyvin yksinkertaista, vaikka teille varmaan erittäin vaikeaa toteuttaa kun pitää tunkea itsensä vähän joka paikkaan.
        Jonkinlainen pakkomielle siis vaivaa 🥳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mikää palstaäijä oo,palstanainen tuo on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mikää palstaäijä oo,palstanainen tuo on

Oikeesti on ns mies!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt vähä skarppaat enempi niin hyvä tulee? Se oli tuhkimo, eikä prinssi.

• Anonyymi

Jo aikoja sitten olisi pitänyt.

Palsta ei ole oikea kanava yhtään mihinkään.

• Anonyymi

Oletko tilittänyt kuitenkin paljon näihin palstaguben provokaatioihin? Älä kuitenkaan käy muita siitä syyttelemään, u know

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko tilittänyt kuitenkin paljon näihin palstaguben provokaatioihin? Älä kuitenkaan käy muita siitä syyttelemään, u know

Eli surkuhupaisaa mumista omista kuvitelmistaan käsin jollekin, vain koska on itse niin kuutsilla, että kuvittelee tunnistavansa ja kommunikoivansa jonkun tietyn yksilön kanssa, että kun minä sinä livessä-irlissä haluaisin selvittää nämä jutut. Tältä pohjalta on aika helppo päätellä, ettei ole mitään juttua mitä selvittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mt lapset taas heränneet ilman lääkkeitä 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vankilavempula tai 24/7 asumispalveluyksikön rustailija - anna jo ihmisten olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, tule käymään täällä, niin tiedätkin tulleesi, moroinesi.

T. Minäkin olen käymässä täällä, heihei.

https://m.youtube.com/watch?v=3Lgy8qAJdZ8

• Anonyymi
        UUSI

Trolli mikä trolli ärsyttämässä muita.

• Anonyymi

Haluaisin, mutta se on sinusta kiinni

• Anonyymi

Kerään vielä sen rohkeuden

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon sitä! Vastaan rohkeasti takaisin.

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotan, mutten ikuisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotan, mutten ikuisesti

Et sinä voi kiristää kuitenkaan minua. Jos sinä todella haluat niin odotat että pystyn ottamaan sitä askelta eteenpäin. Haluan selvittää meidän välit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä voi kiristää kuitenkaan minua. Jos sinä todella haluat niin odotat että pystyn ottamaan sitä askelta eteenpäin. Haluan selvittää meidän välit

En kiristä, kerron vain rajani. Olen jo pitkään odottanut, ja tämä on tuskallista eikä tee minulle hyvää. Teen sen vuoksesi, mutta jos et saa rohkaistua itseäsi, minun on lähdettävä, vaikken tahtoisi. En voi kärsiä vuoksesi loputtomiin koska olet pelossasi mukavuudenhaluinen, eikä sellaisen vaatiminen ole reilua. Haluan selvittää, mutta en voi odottaa enää kovin pitkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kiristä, kerron vain rajani. Olen jo pitkään odottanut, ja tämä on tuskallista eikä tee minulle hyvää. Teen sen vuoksesi, mutta jos et saa rohkaistua itseäsi, minun on lähdettävä, vaikken tahtoisi. En voi kärsiä vuoksesi loputtomiin koska olet pelossasi mukavuudenhaluinen, eikä sellaisen vaatiminen ole reilua. Haluan selvittää, mutta en voi odottaa enää kovin pitkään.

Tiedän että on tuskaa. Mutta usko tähän ja odota. Meidän on pakko että kumpikin jaksaa paremmin. Etkö ole siitä samaa mieltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tämä pitäisi olla yhden ihmisen vastuu aina?
        Kokeileppa itse, niin, että toinen seuraa vierestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotan, mutten ikuisesti

Vinkki teille, älkää odotelko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän että on tuskaa. Mutta usko tähän ja odota. Meidän on pakko että kumpikin jaksaa paremmin. Etkö ole siitä samaa mieltä?

Olen samaa mieltä, luulen silti että tarvitset hieman painetta ja ns. Potkua prsuuksiin, jotta tämä ei turhia enää venyisi. Kerran se vain kirpaisee!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tämä pitäisi olla yhden ihmisen vastuu aina?
        Kokeileppa itse, niin, että toinen seuraa vierestä.

Eihän se aina ole, mutta jos sinä esim. sotket välit, salaat, panttaat asioita tms. Se on silloin sinun vastuu selvittää, ei sen toisen. Se vaan menee niin, että se joka sotkee, se siivoaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä, luulen silti että tarvitset hieman painetta ja ns. Potkua prsuuksiin, jotta tämä ei turhia enää venyisi. Kerran se vain kirpaisee!

Taidan todella tarvita. Anteeksi että olen näin ujo sinun suhteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä odotat minun tekevän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska sinusta palstagubbe on tullut sosiaalisesti niin outcast, että pakenet yksinäisyyttä näihin surrealistisiin feikkidialogeihin, mihin tietyntyyppiset ihmiset uskoo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se mitään, ymmärrän kyllä sinua. Kyllä sinä pystyt tähän, luotan sinuun!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita vaikka viestiä, mikä nyt itsestäsi tuntuu luontevimmalta ja mukavalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska sinusta palstagubbe on tullut sosiaalisesti niin outcast, että pakenet yksinäisyyttä näihin surrealistisiin feikkidialogeihin, mihin tietyntyyppiset ihmiset uskoo?

Koska sinusta rakas on tullut noin huolehtivainen minun suhteeni? Tule käymään, voin rapsuttaa sinua leuan alta ja saada sinut hyrisemään ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se aina ole, mutta jos sinä esim. sotket välit, salaat, panttaat asioita tms. Se on silloin sinun vastuu selvittää, ei sen toisen. Se vaan menee niin, että se joka sotkee, se siivoaa.

Totta, näin se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä odotan sinua ihan samalla lailla kuin sinä odotat minua. Haluaisin, että ymmärrät myös tämän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin olen arka ja koitan kerätä rohkeutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen rohkeuden keräämiseen menee enemmän aikaa kuin yhden syksyn marjojen keräämiseen, meni syksy tulee toinen, talvi, toinenkin ja kesä meni kolisten ja rakastumme kumpikin tahoillamme emmekä enää muista toisiamme😒

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä on pakko vähän odottaa. Universumi hoitaa loput.💫🪐🔥

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tule, juttele, soita tai viestitä suoraan siitä lähtee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä odotan sinua ihan samalla lailla kuin sinä odotat minua. Haluaisin, että ymmärrät myös tämän.

En ymmärrä. Mitä oikein kuvittelet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Me voisimme auttaa toisiamme jaksamaan paremmin. ❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi

Haluan. Ei minua tarvitse yhtään pelätä.

• Anonyymi

Toyota voi olla hieman peljättävä, vai voiko olla?

• Anonyymi

Jos mulle, niin en halua. Nyt haluan vain tilaa teiltä, ja rahani ja työt ja muut jutut eteen päin. Katkaista kaikki porsaan reiät mistä viette ja saada, kaiken yhteistyön pois ja päättymään. tilaa uudelle ja hyvälle. saa muutki rahansa ja itse ja pääsee viemään omia juttuja eteen päin ja elämään kunnolla ja täysillä ei mene tähän teidän paskaan yhtään enempää aikaa tai energiaa.

• Anonyymi

Voi palstagubbe ku sinun pitäisi löytää joku uus kanava missä viedä eteenpäin tätä einiinvakavastiotettavaa manifestoas

• Anonyymi

ja päästää käyttämään itsensä omiin lapsiin ja meidän tulevaisuuteen, töihin ja työprojekteihin, tulevaan taloon ja mieskin siellä jo kuikuilee, jotain kai sinne omaan sukuun pitää lähettää joskus etteivät tapa. ei riitä teidän suvuille tai teille, ja hyväänkin annetaan muuta kautta.

• Anonyymi

Onpa sinulla palstagubbe dramaattisia käänteitä suvussa. Me muut kun tyyliin kaappikellosta tapellaan perinnönjaossa. Jopa perunkirjat saattaa kiinnostaa jos on ns dokumentteihin kallellaan

• Anonyymi

kaikki omat projektit on teidän takia jäljessä ja kauheasti taas turhaa työtä edessä ja aikaa mennyt ihan hukkaan, ja vielä karsralla, tavalla. jospa jättäisitte jo rauhaan.

• Anonyymi

Tietysti selvitetään naisen kanssa asiat ja tunteeni tulen kertomaan.

• Anonyymi

Hyvä lopputulema 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä lopputulema 👍

🫂🤍🫂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä lopputulema 👍

🤗🔥😘♥️

• Anonyymi

Höpötellään vaan.Otappas itse ensin yhteys.Tiedät kyllä,olen altavastaajan asemassa jo.

• Anonyymi

Millaisia asioita haluaisit selvittää?

• Anonyymi

Että kun ihminen joutuu madonreikään ehtiikö tajuamaan sen vai meneekö heti poks

• Anonyymi

Palstagubbe saattaa tarkoittaa mitä tahansa omaisuuden osituksesta sukuselvitykseen. Ihan hänen sisennyskommenteista päättelin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että kun ihminen joutuu madonreikään ehtiikö tajuamaan sen vai meneekö heti poks

Ei väliä. Ei ole paluuta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka meni madonreikään.

• Anonyymi

19.9.2025 klo 15.
      Siellä,missä ennenkin. Sopiiko?

• Anonyymi

Just siinä on meno

• Anonyymi

Sielläkö kaupungin upeimman palmun alla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sielläkö kaupungin upeimman palmun alla.

Niinpä. Kyllä sinä tiedät.
        Olet kaiken aikaa tiennyt,et olen olemassa.

Olen nähnyt unia,jossa mulle tarjotaan sitä itteänsä kääreissä . Viime yönäkin näin sen tapaista. Uteliaana googlasin unien selitystä. Se tarkoittaa ainakin sitä,että asia on ratkeamassa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Kyllä sinä tiedät.
        Olet kaiken aikaa tiennyt,et olen olemassa.

Olen nähnyt unia,jossa mulle tarjotaan sitä itteänsä kääreissä . Viime yönäkin näin sen tapaista. Uteliaana googlasin unien selitystä. Se tarkoittaa ainakin sitä,että asia on ratkeamassa!

No se on varmaa et on ratkeamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se on varmaa et on ratkeamassa.

Hyvä tietää...

• Anonyymi

Ilman muuta palstasetä- paas avautuen niin minä avaudun omalta osaltani kivasti jotain puutaheinää. Get a life immeiset

• Anonyymi

Minulle voisit vähän availla ja venytellä itseäsi, kun sinulla sitä vilinää irl riittää ;)

• Anonyymi

No laita viestiä

• Anonyymi

Ok!

• Anonyymi

Ok!

• Anonyymi

Osasit. Näitä mut vaan lisää joka päivä. Niin molemmat lämpenee

• Anonyymi

No hyvä juttu et osasin. Näitä sit lisää...🔥😘🤗🙃

• Anonyymi

Haluaisin ❤️

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Tietenkin haluan. Miehen kanssa.

• Anonyymi

Haluaisin…tottakai

• Anonyymi

Jokainen päivä vie lähemmäs maalia ❤️

• Anonyymi

🤓🥸

• Anonyymi

No niinhän se tekee...👍🪐💫🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo mulle taivaalta kuusi kuuta
        Paa Saturnuksen renkaat sormeeni mun
        Mikään ei mun hulluuttani muuta
        Siksi sinuun turvaudun
        Enkä vaadi liikaa, en.
        🤓🥸

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on niin.

• Anonyymi
        UUSI

Mutta onkohan maali vielä mitenkin kaukana?

• Anonyymi

Haluan paljon.

• Anonyymi

En halua.

• Anonyymi

Ehkä. Mut se vaatii sen, että planeetat on oikeassa asennossa, ollaan joskus kahdestaan ja molemmat on valmiita siihen. Ajattelin suoraa lähestymistapaa:" Pitäiskö meidän puhua meistä?"

• Anonyymi
        UUSI

Ei missään nimessä. Olen saanut hullun perääni. fi 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

verotiedotkin on julkisia vasta kun ne tullut jo, ja vuodet on erilaisia. Siksi itse hajotin tuloni, eli tulee eri paikasta ja hyvä ostaa käteisellä myös, kukaan ei pysty laskemaan. koska läheskään kaikki ei halua siihen valmiiksi laskettuun juttuun ja jakamiseen. Joillekin sopii. Minun kultsi taitaa olla samaa, mieltä.

• Anonyymi
        UUSI

No enpä tiä otinko tosta mitään selvää...

• Anonyymi

ja yrittää säädellä tuloja ja menoja, itse miellän tämän hyvin vaaralliseksi. Siksi olimme luovia ja lähdimme tästä pois 🙂👌🫶

• Anonyymi

Selvitellään toki kulta,,,Olen imussa kyllä

• Anonyymi

itse olen tosi vastaan koska säätelette normaalia kilpailua ja vääristätte vaurastumista, ja kopeloitte ostoja ja busineksen eteenpäin viemistä, sekä lisätöitä koska yritätte saada toimintaa ilman rahaa ja vetottajakin kärsii 🙂👌 eli tulos on lahko omainen käytös. juu en oo mukana. ja itse toivon tervettä kilpailua ilman pahoja henkiä, vapaata businestä sopimuksin ja vapaata osaamista ja rahan käyttöä oman tilanteen, riskin ottokyvyn mukaan. mutta mennään nyt näin ja korjataan tilannetta. ette voi niitä rahoja estää mitenkään. enää.

• Anonyymi
      UUSI

Haluan ❤️

• Anonyymi
      UUSI

OLETKO SAATANA IDIOOTTI?
      KUKA ON PYYTÄNYT RAKASTUMAAN VARATTUUN??!
      EI KUKAAN VAIN SINUNLAINEN IDIOOTTI RAKASTUU VARATTUUN.

• Anonyymi
      UUSI

Iske minulle kunnolla silmää ihana nainen

• Anonyymi
        UUSI

Menossa. Menee molemmat aina kiinni 😉

• Anonyymi
      UUSI

Vähän alakuloinen päivä tänään. Ei tarkoita etten sinusta pidä jos en niin innostunut ole. Toki jos mulle hymyilet niin voisi vaikka piristää

• Anonyymi
        UUSI

😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
        Tässä hymyä.

• Anonyymi
      UUSI

Haluan.

• Anonyymi
      UUSI

Toisena henkilönä esiintymistä jälleen.

• Anonyymi
        UUSI

Joskus niinkin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 326
      4721
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2246
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      194
      2099
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1476
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      80
      1389
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      992
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      977
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      919
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      844
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      766
    Aihe