Eli homma on nii et oon 16v. poika lukion ekal ja kysyn huomen mei luokkalaist tyttöö ulos (näi ainaki oli tarkotus) ja en tiiä sit et jos höä suostuu ja lähtee miu kaa treffeille ni kannattaaks miu kysyy hänt miu tyttöystäväks ekoil treffeil ja jos kannattaa ni mite se kannattas kysyy ja jos ei ni omast mielestäni tuntuu vähä nololt et luokkalaine kysyy toista luokkalaista ulos ja kumpikaa ei oikee tiiä et mihi se niiko johtaa et käyks hyö vaa huviksee ulkon vai mites. Eli kysymys: kannattaako kysyy tyttöystäväks ekoil treffeil ja miten sitä kysyis??
Ekalla kerralla?
5
51
Vastaukset
emt
- kysyihmeessä
Meinasin just antaa neuvoja mutta huomasin että nythän on se päivä jolloin jo kysyt, joten miten meni ? uskalsitko kysyy ollenkaan ?
- MatJes
No ssiis tapahtu sellane ikävä juttu et hää on kipeenä joten kysyn hänt ulos varmaa kahen viikon päästä koska ens viikon aikana meil on koeviikko enkä haluu viiä häne koelukuaikaa
- Lapsel
Tuo on melko lapsellista "kysyä tyttöystäväksi". Ei ketään kysytä tyttö/poikaystäväksi. Alatte vaan olee toistenne kanssa ja käytte treffeillä. Silloin sulla on tyttöystävä.
- MatJes
En oo ikin aatellu sitä tollaiXD oon ain ollu vähä ujompi ihmine ja kokematon näis asiois mut hyvä et sanoit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167220- 1992607
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1112264En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761628Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911129- 451044
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va461019- 99961
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6773- 46773