Keskustapuolue on unohtanut maalaiset

Enenääänestäkepua

Sipilä kepuloineen on unohtanut maalaiset. Kepu on enemmän kokoomus. Nyt Sipilä on pyörtänyt kaikki sotemaakuntamallit ja urittää vimmatusti hallitukseen. Ei äänuä kepulle, joko vihteille ta persuille äänet.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ääniluvattu

Minäkin äänestän persuja tällä kertaa. En äänestänyt niitä koskaan sen Soinin ollessa keulassa. Inhoan koko miestä, kuten kaikkia politiikan loikkareita.
      Halla-Ahon rauhallinen herrasmiemäisyys ja aitojen faktojen kertominen ilman vauhkoontumista sen sijaan vetoaa. Olen huomioinut myös sen ettei hän koskaan alennu haukkumaan kilpailijoitaan vaikka olisi syytäkin. Oletan että kun hän valitsee kerran polkunsa niin hän myös kävelee sitä myöten eikä hypi muurahaisia pakoon!

• Kepuosaa

Entäs mitä sontatunkion kääntäjiä ne kepuäänestäjät, ei sipilä teitä puolla, olette riskaa kepun eliitissä.

• Näinonko

Jtväskyläasä ei ainaskaan paljoa kepua ääneStetä.

• Enmieossoo

Opettele kirjoittamaan ennen kuin alat tänne meuhkaamaan.

• Enmieossoo kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan ennen kuin alat tänne meuhkaamaan.

huvi kriotja jubsklyäläne

• Ilmeinenkommari

Nimimerkillä "ensuosittele" tuskin on sen kummemmin poliittista kuin yhteiskunnallistakaan statusta suositella kenellekään mitään. Minä olen kuitenkin sitä mieltä että kyllä "perähikiän" junteilla kuten myös turvenuijilla tulee olla oma kanavansa esittää mielipiteensä. Galluppien mukaan heitä on lisääntyvä määrä.

• Huihaisopiöändakki

Minkä gallupin mukaan ja keta heitä
        Kepu ainakin on takinkääntäjä ja kokoomuksen perseennuolija. Ei ääniä kepulle täällä. Sortavat maalaisia ja pienituloisia. Sfp lle äänet

• epärehellinen.myös

Minä äänestän Rinnettä. Nyt tarvitaan taloyhtiön varoja kavaltanutta pikkurikollista johtamaan.

Lihansyönti ja autoilu on saatava köyhiötä loppumaan.

• Puolueetonoon

Minä äänestän neittaanmäkeä. Jos ei pääse eduskuntaan, äänestän häntä maakuntajohtajaksi. On siinä varmaan yhtä hyvä kuin yksi äitipuolistaan, vai saiko se potkut. Isän naiset kyllä äänestävät Petriä. Ei puoluetta.

• Äänetjaettu
        Puolueetonoon kirjoitti:

Minä äänestän neittaanmäkeä. Jos ei pääse eduskuntaan, äänestän häntä maakuntajohtajaksi. On siinä varmaan yhtä hyvä kuin yksi äitipuolistaan, vai saiko se potkut. Isän naiset kyllä äänestävät Petriä. Ei puoluetta.

Siitä kertyy paljon ääniä täällä jyväskylässä ja helsingistäkin.👿

• veroilla.kyykkyyn

Rinteen mukaan köyhät eivät tarvitse lihaa eikä autoja.

Mitä taksiasiamies sanoo? Ajaako vain sähkötaksilla?

• Jallajallajaa

Kyllä Sipilä maalaiset on muistanut mutta ainoastaan maalla asuvay lestadiolaiset! Lisäksi kun eduskunnasta löytyy kristillisiä ja myös helluntailaisia niin syytä on kääntyä itse muslimiksi! Allah!!!!

• taloyhtiö

Jokaisen ministerin on tehtävä ainakin muutama petos. Siksi äänestä nAntti Rinnettä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      138
      3349
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      274
      2900
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      226
      1829
    4. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1768
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      63
      1749
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      58
      1455
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      84
      1299
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1252
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      328
      1177
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1062
    Aihe