Sipilä kepuloineen on unohtanut maalaiset. Kepu on enemmän kokoomus. Nyt Sipilä on pyörtänyt kaikki sotemaakuntamallit ja urittää vimmatusti hallitukseen. Ei äänuä kepulle, joko vihteille ta persuille äänet.
Keskustapuolue on unohtanut maalaiset
13
<50
Vastaukset
- Ääniluvattu
Minäkin äänestän persuja tällä kertaa. En äänestänyt niitä koskaan sen Soinin ollessa keulassa. Inhoan koko miestä, kuten kaikkia politiikan loikkareita.
Halla-Ahon rauhallinen herrasmiemäisyys ja aitojen faktojen kertominen ilman vauhkoontumista sen sijaan vetoaa. Olen huomioinut myös sen ettei hän koskaan alennu haukkumaan kilpailijoitaan vaikka olisi syytäkin. Oletan että kun hän valitsee kerran polkunsa niin hän myös kävelee sitä myöten eikä hypi muurahaisia pakoon!- Kepuosaa
Entäs mitä sontatunkion kääntäjiä ne kepuäänestäjät, ei sipilä teitä puolla, olette riskaa kepun eliitissä.
- Näinonko
Jtväskyläasä ei ainaskaan paljoa kepua ääneStetä.
- Enmieossoo
Opettele kirjoittamaan ennen kuin alat tänne meuhkaamaan.
Enmieossoo kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan ennen kuin alat tänne meuhkaamaan.
huvi kriotja jubsklyäläne
- Ilmeinenkommari
Nimimerkillä "ensuosittele" tuskin on sen kummemmin poliittista kuin yhteiskunnallistakaan statusta suositella kenellekään mitään. Minä olen kuitenkin sitä mieltä että kyllä "perähikiän" junteilla kuten myös turvenuijilla tulee olla oma kanavansa esittää mielipiteensä. Galluppien mukaan heitä on lisääntyvä määrä.
- Huihaisopiöändakki
Minkä gallupin mukaan ja keta heitä
Kepu ainakin on takinkääntäjä ja kokoomuksen perseennuolija. Ei ääniä kepulle täällä. Sortavat maalaisia ja pienituloisia. Sfp lle äänet
- epärehellinen.myös
Minä äänestän Rinnettä. Nyt tarvitaan taloyhtiön varoja kavaltanutta pikkurikollista johtamaan.
Lihansyönti ja autoilu on saatava köyhiötä loppumaan.- Puolueetonoon
Minä äänestän neittaanmäkeä. Jos ei pääse eduskuntaan, äänestän häntä maakuntajohtajaksi. On siinä varmaan yhtä hyvä kuin yksi äitipuolistaan, vai saiko se potkut. Isän naiset kyllä äänestävät Petriä. Ei puoluetta.
- Äänetjaettu
Puolueetonoon kirjoitti:
Minä äänestän neittaanmäkeä. Jos ei pääse eduskuntaan, äänestän häntä maakuntajohtajaksi. On siinä varmaan yhtä hyvä kuin yksi äitipuolistaan, vai saiko se potkut. Isän naiset kyllä äänestävät Petriä. Ei puoluetta.
Siitä kertyy paljon ääniä täällä jyväskylässä ja helsingistäkin.👿
- veroilla.kyykkyyn
Rinteen mukaan köyhät eivät tarvitse lihaa eikä autoja.
Mitä taksiasiamies sanoo? Ajaako vain sähkötaksilla? - Jallajallajaa
Kyllä Sipilä maalaiset on muistanut mutta ainoastaan maalla asuvay lestadiolaiset! Lisäksi kun eduskunnasta löytyy kristillisiä ja myös helluntailaisia niin syytä on kääntyä itse muslimiksi! Allah!!!!
- taloyhtiö
Jokaisen ministerin on tehtävä ainakin muutama petos. Siksi äänestä nAntti Rinnettä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383349Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742900Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2261829Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641768- 631749
- 581455
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa841299Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781252Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3281177Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391062