HEDBERG - RIMAN ALITUS
Hedberg sopii erittäin hyvin narsistisiin sarjoihin kuten Konttori.
Suomen vittumaisin pomo P. Markkanen on taas täällä! Konttorin toisella kaudella pääosassa nähdään tietenkin "ylistetty kansalliskoomikkomme" ja grillimättöjen ahmija Sami Hedberg.
TV:stä tulee monikertaisina paskoina uusintoina Hedbergiä edestä ja takaa kymmenen ohjelmaa viikossa ja päälle sata mainosta kokovartalomiehestä.
"Sami Hedberg tekee kreisihuumoria, josta puuttuu sekä kreisiys että huumori.
Kotka ja pulu -sketseissä pulu syö kondomin, kun ei tiedä sen käyttötarkoitusta – tai kotka harrastaa itsetyydytystä. Ha! Ha!
Itsetyydytys tuntuu muutenkin viehättävän Hedbergiä. Sitä harrastavat tai ovat harrastavinaan myös roomalaissotilaat.
Minkä ikäiselle kansanosalle nämä sketsit olikaan suunnattu? Pelkäänpä, ettei näille naura lapsikaan, ja lapsetkin ovat sentään huumorintajultaan paljon kehittyneempiä kuin minun ja Hedbergin sukupolvi."
Voiko komiikka olla huonompaa - "Hedberg"?
23
247
Vastaukset
- valemediasucks
Saitko innoituksen tän päivän hesarista? Siellä kun kerrottiin että tiedostavien ihmisten kuuluu halveksia Hedbergiä..
- täyttä-paskaa
Kuka vaivautuu hölmölän tyhjänpäiväisiä muka-hauskoja "viihdesarjoiksi" väitettyjä jonninjoutavia rahareikiä katsomaan?
Ainoa hauska sarja oli Tankki täyteen, muuta ei ole sen jälkeen näkynyt.
Kyllä kankkulan kaivoon näkyy noissa olemattomissa "viihteissä" ja pohjanoteeraus-tositv:issä isot rahat haihtuvan.- Texmexsuomi
Kyllä Kummeli ja Ugrilampaat olivat myös mahtavia sarjoja.
- ennustelija
Hänessä ei ole mitään hauskaa,,,,
- viihdevapaa
En oo koskaan katsellut.
- Miki-66
Olen aina luullut että olen ainoa jota ei naamanvääntelijä Hedbergin jutut naurata. Kun ei niin ei.
- kamalamies
Ei minuakaan. Viimepäivien tv-mainokset vasta ovat yhdistäneet minulle naaman ja nimen. Erikseen olin jo noista kuullut ja nähnyt.
SAMI HEDBERG PRESIDENTIKSI!
- käteenvedä
joskus
katsoin grillit huurussa sarjaa
mutta en muissa yhteyksissä oikein ollenkaan pidä tuosta näyttelijänä esim.
minusta sen pitäs lopettaa nämä talk showt ja näyttelijänä olot, kun en niistä tykkää
ehkä joku tuommonen makkara kioskien kiertäjä tyyppinen ohjelma sopii
tekee sitä sen aikaa että turpoaa niin paljon ihraksi että kuolee.. :)
sais alkaa sami salaatti lihaa syömään ja treenata , sitten ilmoittelemaan deittisivuille jos joku rikas mummo tulee ja antaa kolikon tai setelin, hänellä tuo mukava leima kerta on..- Anonyymi
Katson nyt kolmannen kerran grilliohjelmaa, jossa on Nummelan uimari mukana. Nauran koko ajan. Myös kioskien naismyyjät nauravat
- viher_levää
Jos hesarin vihervasemmistolaisen oloinen erittäin ruma naispuolinen toimittaja on loukkaantunut Hedbergin huumorista, niin who fucking care?
Itseä ainakin naurattaa eniten huumori turvapaikanhakijoista ja homoista. On ne niin hassuja.- Haiiisieee
Kuka on Hedberg, joku romaniko? Mutta jos tekee hauskoja sketsejä mamuista ja homoista niin hyvähän se on.
- yliveto
Toivottavasti Sami Hedberg rupeaa tekemään elokuvia, siis silleen Speden tyyliin.
- lisää_lisää
Homoista ja matuista vaan saa parhaat naurut
- wroom
se näyttää niin tyhmältä että sakeempaa jo naurattaa kuinka se kehtaa olla teeveessä....no mut sen jutut on ihan anaalista kuten naamakin
- Kaksoisleuka
Lihava mies on aina hauska
- muslimitonhomoja
Hienoo että joku tekee huumoria matuista ja homoista. Kun me työssäkäyvät joudumme maksamaan näiden elämisen ja toilailut, eikä itku auta, niin on hyvä jos näiden kustannuksella sais edes nauraa :D
- JärkyttävääPASKAA
No ketä tämä paska naurattaa?
https://www.dplay.fi/videot/sami-hedberg-kokovartalomies/kokovartalomies-tata-on-luvassa-borje
https://www.dplay.fi/ohjelmat/sami-hedberg-kokovartalomies?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Programs|Avod kokovartalomies&utm_term=kokovartalomies - oikea_kohde
Minua homojen ja turvapaikanhakijoiden pilkkaaminen naurattaa eniten.
- persusussu
Miksi katsot Hedbergin sketsisarjoja jos niistä ei pidä?
Makuasioista ei voi kiistellä ja kauneus on katsojan silmässä, opetti äiti kun olin pieni. - maalaisten_suosikki
Kummelit ei ole koskaan saanut minua edes hymähtämään. Mutta maalaiset tykkää niistä.
- kaikkein_hauskinta
Mamut ja homot ansaitsevat huumoria.
- Anonyymi
No kyllä voi olla. "Tulkitsija" Loiri on aivan kaikessa kaikkein huonoin, Enkä nyt lainkaan viittaa Pervon vastikään ilmestyneeseen kirjalliseen jätökseen. Mutta toiseksi huonoin tuo Hedberg saattaa hyvinkin olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1393557Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2753020Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2291903- 661876
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641798- 701601
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa901346Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781282Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3361224Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391092